Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
April 19, 2014 @ 06:57 PM
real nigga

Post: 1591

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap


http://finance.yahoo.com/news/young-traders-market-where-air-190434266.html


"Jake White, 14, of Freehold, N.J., has 81 pairs in his collection,


helped a lot by gifts from his parents. He estimates they’ve spent


$11,000 on shoes and could probably make $20,000 if he sold them all."
Holy fuck, this kid is a new level of stupid:

"At the Manhattan event last month, one young vendor turned away $98,000

in cash for his Nike Air Yeezy 2 “Red October” sneakers, designed by

Kanye West and signed by the artist himself onstage at the Nassau

Coliseum in February."
This makes me sick. Sneaker culture is so convoluted and corny nowadays. Once you realize that you don't need every single pair you can begin to dissociate with that fuckery. Dudes spending all that money to impress some other dudes and never put the shoes on their feet. /endrant

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

April 19, 2014 @ 07:13 PM
EEK A LURKER

Post: 1216

Join Date: Nov 2012


yep.
crap you beat me too it

.wa do dem.

April 19, 2014 @ 07:16 PM
99%Shit

Post: 3415

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Think of how many sneakers that kid could have bought with almost $100k though. He's a fool. I remember in grade school when first gen Pokemon cards dropped, I hustled to get that Charizard, but the moment a kid offered me a fat stack of holos for it, I traded it away. To me, 20 $10-20 cards was much better than 1 $50-100 card. This kid could be sitting on a pile of shoes worth $500-1000 that may depreciate 5-20% over the next 5 years , but instead he has one pair that will have depreciated 95% this time next year.

narsha.narsha.narsha

April 19, 2014 @ 08:31 PM
GxoctFace

Post: 497

Join Date: Dec 2013

I think that story is a ducktale. Who would turn down $98k for a pair of shoe? Who would pay that amount for a pair of shoe.

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

April 19, 2014 @ 09:06 PM
dmwalking

moderator

Post: 3574

Join Date: Aug 2007

Location: New England


LMAOOOOO how are you gonna have $1000 shoes on with the ill 20x worn never washed hanes undershirt?  LMAO.  

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

April 19, 2014 @ 09:22 PM
Bishop Don SpacePimp

Post: 3162

Join Date: Jun 2013

Location: With Jlaw's Publicis...


LMAOOOOO how are you gonna have $1000 shoes on with the ill 20x worn never washed hanes undershirt?  LMAO.  
This dudes facial expression is on some next level cocky tom hanks shit.

I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

April 19, 2014 @ 09:29 PM
JAWS

Post: 97

Join Date: Dec 2013

Location: ???

spending all of daddy's money

http://emotional-alchemist.tumblr.com/

April 19, 2014 @ 09:44 PM
Laurence of Arabia

Post: 281

Join Date: Dec 2011

i think that's a boy, man.
 Taja Feistner is not a boy fam




http://instagram.com/feistyt
exactly you fuckers !!! 
April 19, 2014 @ 11:41 PM
from02hero

Post: 1255

Join Date: Oct 2012

typical chicago fuckboy prob from the burbs




bonus
lmao this nigga carter bailey stay getting killed in kream i be dying

IG:From0twohero

April 20, 2014 @ 02:21 AM
HWYS - Joey

Post: 757

Join Date: Mar 2012


www.highwaysco.us -- for some fucking reason, you must use the www. idk why fml.

April 20, 2014 @ 03:40 AM
clout

Post: 385

Join Date: Oct 2013

Location: Chicago

typical chicago fuckboy prob from the burbs




bonus
this definitely ain't "typical" here tho
i been attending oakton community college in skokie. lots of goofies in my classes like this one 
oh shit haha i went to high school in wilmette, know mad people that go there.
April 20, 2014 @ 05:22 AM
^^^^^

Post: 10

Join Date: Apr 2014

The poses people will make when they feel the power of all the money they spent on their clothing coursing through their veins is fucking hilarious.  This thread is killing it. 
April 20, 2014 @ 05:57 AM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013


"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

April 20, 2014 @ 05:59 AM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013

spending all of daddy's money
WOW. This is pretty bad.

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

April 20, 2014 @ 07:19 AM
JakeF.Baby

Post: 946

Join Date: Dec 2008

Location: candyland

naaaaaaah fam
April 20, 2014 @ 07:21 AM
JakeF.Baby

Post: 946

Join Date: Dec 2008

Location: candyland

typical chicago fuckboy prob from the burbs




bonus
lmao this nigga carter bailey stay getting killed in kream i be dying
2nd pic dis nigga look like a traschcan wizard ninja
April 20, 2014 @ 09:43 AM
unklelele

Post: 219

Join Date: Jan 2012

Location: US



not hypebeasts, just lames
April 20, 2014 @ 06:26 PM
itzmejosh

Post: 169

Join Date: Jul 2012

Location: Los Angeles



not hypebeasts, just lames
Typical long beach swagfag

http://projectnibiru.bigcartel.com/

April 20, 2014 @ 07:14 PM
murasaki

Post: 87

Join Date: Jan 2014



not hypebeasts, just lames
Typical long beach swagfag
zumiez and mainland #momsmoney
April 20, 2014 @ 07:18 PM
Captain Al

Post: 1707

Join Date: Feb 2013

do niggas like this even exist? I mean people still dress like this? i feel like the "trend" stopped around 2012 smdh

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

April 20, 2014 @ 11:55 PM
Sentimental

Post: 1511

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

do niggas like this even exist? I mean people still dress like this? i feel like the "trend" stopped around 2012 smdh
la county bruh

Fuck yo feelings.

April 21, 2014 @ 01:32 AM
PAPOUCHE

Post: 760

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

AFA a faggot, i go at him on twitter, he gives a lame retort and his "stans" are trying to fight me
You probably have the words "asap" and "swag" (with the letter v in place of a) in your twitter name and/or don't have a lot of followers. Those are the only people he responds to because "You have the word swag in your username, I can't even!" and "talk to me when you have more than 30 followers" are the only ways he knows how to handle people who try to ether him. Don't be a herb trying to dis another herb.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

April 21, 2014 @ 02:14 PM
clout

Post: 385

Join Date: Oct 2013

Location: Chicago



lol
April 21, 2014 @ 03:34 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008


April 21, 2014 @ 03:36 PM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

probably late on this 



LOL
April 21, 2014 @ 04:45 PM
PAPOUCHE

Post: 760

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

probably late on this 



LOL

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

April 21, 2014 @ 05:01 PM
Rekuso

Post: 1539

Join Date: Jan 2011

Location: nyc


ig quinnrekuso

April 21, 2014 @ 05:11 PM
Mah Nigga

Post: 966

Join Date: Feb 2014

mayimbe in about 2 years
i see uve been lurkin on wu yue's ig
April 21, 2014 @ 05:49 PM
LCULT

Post: 861

Join Date: Sep 2013

it looks like he has prosthetic feet
April 21, 2014 @ 06:50 PM
chimpskibot

Post: 356

Join Date: Apr 2012

Trill =/= true and real
Trill = true, real, ill
Smh fuckboi probably never even listened to ugk or dj screw

Please login first to reply.
Back To Top