May 22, 2013 @ 03:53 AM
Specification

Post: 998

Join Date: Nov 2011

Location: California




This video pretty much sums it up, I remember people dressed like this when I was in 8th grade, then when I got into HS everyone was all The Hundreds and Bape, and now all those hypebeasts turned to hipsters for some reason. Strangely nostalgic video.
May 22, 2013 @ 03:59 AM
REVS

moderator

Post: 3688

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

"If being a girl scout was a trend, I'd be selling thin-mints and caramel delights to pedophiles around my neighborhood."

I prefer carcinogens to endorphins.

May 22, 2013 @ 04:24 AM
ToyotaGuy

Post: 2261

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Baggy clothes era was 03-08. 

Video was funny btw
May 22, 2013 @ 04:35 AM
drbazing

Post: 379

Join Date: Jan 2013

Rubberband them jeans while wearing all white Air Forces haha
May 22, 2013 @ 04:56 AM
Let Them Eat Cake

Post: 416

Join Date: Dec 2012

Cant forget about them pinrolls.
May 22, 2013 @ 05:04 AM
christopher.

Post: 1465

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

Damn everyone at my school did the rubberband thing, even the girls. I never did it though.
May 22, 2013 @ 05:12 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Need info on that perfect jean sag to shirt sag ratio

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 22, 2013 @ 05:19 AM
buffaloclone

Post: 1183

Join Date: Jan 2010

Location: washington

fucking sidekick on a lanyard

http://hypebeast.com/forums/apparel/221009#4496439 IRONHEART,RAYBANS&CUSTOM LEATHER BUY MY SHIT http://dogfart69.tumblr.com/

May 22, 2013 @ 05:45 AM
Specification

Post: 998

Join Date: Nov 2011

Location: California

"trying to dress like a fly ass gangbanber without actually being a ganbanger"

sums up that whole era
May 22, 2013 @ 10:24 AM
Efil4zaggin

Post: 1003

Join Date: Jan 2013




This video pretty much sums it up, I remember people dressed like this when I was in 8th grade, then when I got into HS everyone was all The Hundreds and Bape, and now all those hypebeasts turned to hipsters for some reason. Strangely nostalgic video.
pinoys are a staple part of hb

:0

May 22, 2013 @ 10:46 AM
伝説の少女A

Post: 165

Join Date: Apr 2012

Location: 2010


\{T}/ http://calveeen.tumblr.com/ supram & bape x stussy 4 sale plz buy

May 22, 2013 @ 07:52 PM
Don Francisco

Post: 838

Join Date: Jun 2012

Damn, I remember using rubberbands. That baggy clothes era was the GOAT cool
May 22, 2013 @ 08:56 PM
oneallah

Post: 3861

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

there have been so many stupid fucking trends over the years
May 22, 2013 @ 09:04 PM
kbos

Post: 2697

Join Date: May 2008

Location: boston

Baggy clothes era was 03-08. 

Video was funny btw

The style in that video was 03-08 for sure, but the baggy clothing was in pretty much from 94-08.
May 22, 2013 @ 11:42 PM
adoboFosho

Post: 2996

Join Date: Apr 2007




This video pretty much sums it up, I remember people dressed like this when I was in 8th grade, then when I got into HS everyone was all The Hundreds and Bape, and now all those hypebeasts turned to hipsters for some reason. Strangely nostalgic video.
dat 1 year gap

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

May 22, 2013 @ 11:49 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



...



Soulja Boy is a good human timeline of the history of hypebeasts.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 23, 2013 @ 05:04 AM
oneallah

Post: 3861

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet



...



Soulja Boy is a good human timeline of the history of hypebeasts.
dude is a shame to all black people and im not even black

Please login first to reply.
Back To Top