[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Dec 24, 2013 @ 03:22
higher than 12 ladders/ s/s13 small box
supreme x old navy
Dec 24, 2013 @ 03:34


lel

baby gap jawns
Dec 24, 2013 @ 04:29


swag lean yolo pyrex
saints row 
Dec 24, 2013 @ 04:33
that football top RESTOCK AGAIN lmao smokeyface
Dec 24, 2013 @ 05:09
reading about the foams reminds me of reading about the tnf being confirmed and everyone being like 

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

Dec 24, 2013 @ 05:14
If this supreme x nike foamposite collab is real, it is simply horrible. But I know it will sell out tho because there are too many dickheads out there
didnt know u can skate with foamposites
Dec 24, 2013 @ 05:21


gunna wear it later
should i take that piece off or no ??? haha
Dec 24, 2013 @ 05:36
The sad thing about the foamposites is that if they sell out and are super hyped ( which they will) Supreme will probably make them an annual thing.
when was the last time they did an annual shoe like that?

- dont mention vans
Good point,but,I could still see them doing them like vans.....when people are camping out and the hype is through the roof Jebbia is going to score.

212!!!!!!

Dec 24, 2013 @ 05:38


gunna wear it later
should i take that piece off or no ??? haha
do not take off obvi

-Caterpillar
Dec 24, 2013 @ 05:39
^^yeah I'm going to take a pic of my ugly ASS boots on top of my macbook pro...GTFOH
merry christmas smokeyface
Dec 24, 2013 @ 05:42
Originally posted by Inactive User


gunna wear it later
should i take that piece off or no ??? haha
do not take off obvi

-Caterpillar
dumb ass question hahaha

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Dec 24, 2013 @ 05:44


Whos going to be visited by fuccboi santa?

212!!!!!!

Dec 24, 2013 @ 05:50
santa swaggin said yolo better take some hypebeast's presents

-Caterpillar
Dec 24, 2013 @ 05:53
Originally posted by Inactive User
do not take off obvi

-Caterpillar
dumb ass question hahaha
KANYE took he's off tho
maybe he dropped it somewhere  smh
Dec 24, 2013 @ 05:58
Always take tags off.
Dec 24, 2013 @ 05:59
Always take tags off.
thats not a tag tho. theres a reason its linked on with that little chain 

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Dec 24, 2013 @ 05:59


did supreme ever release an all grey box logo hoodie?

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Dec 24, 2013 @ 06:01


Whos going to be visited by fuccboi santa?
bitch on the left though.

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Dec 24, 2013 @ 06:02
beyond garbage 
i was the first to post

no need for niggas to try n ride my wave 
Dec 24, 2013 @ 06:13
i dont spot any bogos
why was this posted
 
-Caterpillar
Dec 24, 2013 @ 06:17
Originally posted by Inactive User
i dont spot any bogos
why was this posted
 
-Caterpillar
I only see easter island, cross camp and twins tee but I'm sure there's one in there somewhere... Might not be visible but the fuckboi levels are through the roof, gotta be there.
Dec 24, 2013 @ 06:20
dumb ass question hahaha
KANYE took he's off tho
maybe he dropped it somewhere  
Not digging the way the material looks in pics smh I was hoping they'd look like the normal black nubucks, that darker suede look... Guess I'll have to wait to see how mine look in person to decide if I wanna keep em now.
Dec 24, 2013 @ 06:24
Originally posted by Inactive User


did supreme ever release an all grey box logo hoodie?
yes
Dec 24, 2013 @ 07:10
Price check on TNF Corduroy in Navy, worn 4 times. I might trade for my Fleur De Lis in black. 

Is this a good trade?
Dec 24, 2013 @ 07:24
this print will wear off in about a month of use...smh...they should of engraved it better
Dec 24, 2013 @ 07:26


swag lean yolo pyrex

Copyright 2015

Dec 24, 2013 @ 07:47

Copyright 2015

Dec 24, 2013 @ 08:21
Pretty sure it is, but can I get a legit check on this?

Dec 24, 2013 @ 08:35
Dec 24, 2013 @ 10:10
Originally posted by Inactive User


did supreme ever release an all grey box logo hoodie?
gardners wear supreme now? 
That grey on grey is fire!! Wish they released cool color ways like that still instead of hyped out camp shit.
This topic is locked, replies are no longer accepted.