The Last Airbender: Legend of Korra

July 19, 2013 @ 23:34:45 PM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
July 20, 2013 @ 00:22:34 AM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
book 2 looks so good. i should have went to comic con
July 20, 2013 @ 00:50:41 AM
Post: 330
Join Date: Sep 2012
the fuckin animation on this show is so beyond everything
July 20, 2013 @ 19:08:18 PM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
steven yuen who plays glenn on the walking dead is gonna be voicing the very first avatar,
which is that badass looking waterbending guy
July 20, 2013 @ 21:45:05 PM
Post: 1671
Join Date: May 2011
Location: NY
Hell fuking yea
July 21, 2013 @ 00:41:52 AM
Post: 340
Join Date: Jun 2012
Location: Animal Pharm
Cool that Wan Shi Tong is in there. Hope we get to see the Face stealer too

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

July 21, 2013 @ 01:18:41 AM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
Anyone know what Book 2 is gonna be about? 

all i heard is that its about spirits or something.
July 21, 2013 @ 03:52:38 AM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
They're also gonna have a little of the origin story of the first avatar.
other than that, that's all I know 
July 21, 2013 @ 08:18:26 AM
Post: 504
Join Date: Dec 2010
man im gonna miss out on season 2, my provider doesn't have Nick.

sometimes it sucks watching American shows on a Canadian provider 

I import JDM vehicles into Canada, let me know if you're interested

July 21, 2013 @ 10:16:16 AM
Post: 2938
Join Date: May 2009
Originally posted by Inactive User
man im gonna miss out on season 2, my provider doesn't have Nick.

sometimes it sucks watching American shows on a Canadian provider 
you can just watch it online, i dont have nick either
July 21, 2013 @ 15:44:23 PM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
http://www.youtube.com/watch?v=fTnOF56hInU
July 25, 2013 @ 10:37:12 AM
Post: 867
Join Date: Jan 2012
Location: SJ
tbh im not that excited for this anymore, i'm too into AOT at the moment lmao
September 14, 2013 @ 08:04:23 AM
Post: 308
Join Date: Feb 2012
Location: Boston
Checking out the premiere later on. I'm hearing good reviews.

LTE bands will make her dance.

September 14, 2013 @ 16:33:39 PM
Post: 78
Join Date: Oct 2012
Location: Oregon
Finally it's coming back!
September 14, 2013 @ 22:35:32 PM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
season premiere was very good. cant wait for the next ep
September 16, 2013 @ 02:35:21 AM
Post: 624
Join Date: Jan 2010
Location: Toronto, ON
Don't know how i feel bout this spirit world/monster thing. Like its already a wild idea of a show with the mix up animals n the obvious bending of elements but spirits i dunno.

Let your plans be dark and impenetrable as night, and when you move, fall like a thunderbolt

September 24, 2013 @ 21:56:42 PM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
I feel like the Northern Water tribe is gonna be the next Fire Nation
September 27, 2013 @ 23:40:08 PM
Post: 69
Join Date: Aug 2013
Location: Bay Area
who else is dissapointed that the second season is focused on mostly water tribe so far
September 28, 2013 @ 00:27:49 AM
Post: 308
Join Date: Feb 2012
Location: Boston
Best episode of Book 2 thus far. Looks like they're bringing in the United Forces again so we'll see Iroh & maybe some new faces pretty soon.

LTE bands will make her dance.

September 28, 2013 @ 06:13:07 AM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
i missed todays episode. hoping its good cuz tbh its pretty slow right now. hopefully nick puts up the full episode on their site soon
September 28, 2013 @ 12:12:45 PM
Post: 532
Join Date: Dec 2008
The show's pace is shit. They try to rush everything in 30 mins. The content on the other hand is pretty good. It'd be better if they took their time to let shit develop. 
September 29, 2013 @ 21:02:36 PM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
tru. too many cuts this past episode. but dat bitch eska crazy tho.
October 03, 2013 @ 01:51:04 AM
Post: 208
Join Date: May 2012
Book 2 is like deja vu with Unalaq and Tarlock. 
October 03, 2013 @ 04:27:33 AM
Post: 308
Join Date: Feb 2012
Location: Boston
I have a feeling it's a setup for something bigger. It took most of Book 1 to expose Tarrlok & here we're only on episode 4. It's not that simple.

LTE bands will make her dance.

October 05, 2013 @ 01:16:32 AM
Post: 308
Join Date: Feb 2012
Location: Boston
This episode was everywhere.

Mako put Korra in her place though. I'd do the same thing.

Gonna see Zuko's old ass pretty soon.

LTE bands will make her dance.

October 05, 2013 @ 05:50:05 AM
Post: 318
Join Date: Nov 2010
Location: Queens
u think world war gonna happen??????????????????? fire tribe with the south united forces with north and earth kingdom is deciding factor on who wins WOW
October 12, 2013 @ 01:15:03 AM
Post: 308
Join Date: Feb 2012
Location: Boston
This episode was really good. Probably because of the lack of Korra.

Asami was on a roll 'til she slipped up towards the end.

LTE bands will make her dance.

October 12, 2013 @ 02:22:59 AM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
I thought this episode was ok. 

Annoying parts was mostly towards Bolin and Varrick.

it's getting better and better.  directors are taking their time and not rushing it like the first season
October 12, 2013 @ 07:37:30 AM
Post: 926
Join Date: Nov 2010
Location: Hawai'i
korra is probably on ember island right now nd those monks bout to take her to zuko.

asami smokeyface
October 12, 2013 @ 22:30:00 PM
Post: 208
Join Date: May 2012
is it just me or is book 2 actually getting lame? i feel the characters aren't genuine or being themselves. 
Please login first to reply.
x