hype cog

Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Sep 30, 2012 @ 02:14
A nigga tryna make something to eat when suddenly..
http://www.youtube.com/watch?v=SO8fte33ce8
Sep 30, 2012 @ 02:40



I tranny, 2 tranny, 3 tranny, 4

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Sep 30, 2012 @ 06:08
Watermelon I know your lurking even when your banned eat a dick.

Anti-social(media)

Sep 30, 2012 @ 06:52
Watermelon I know your lurking even when your banned eat a dick.


Whaaa noo my baby is banned T_T you will forever be in my heart!
Sep 30, 2012 @ 08:47
Watermelon I know your lurking even when your banned eat a dick.




i bet u dream about me when u go to sleep
my name stay at your fingertips

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 30, 2012 @ 16:00
A nigga tryna make something to eat when suddenly..
http://www.youtube.com/watch?v=SO8fte33ce8


That accent ♥ u ♥
Box logo doe ~ n ~

narsha.narsha.narsha

Oct 01, 2012 @ 01:06

Lmao!! mickey mouse after being turnt up at the bahamas

jonjakob.blogspot.com

Oct 01, 2012 @ 04:32
dat zumiez swag
this is from some fags in my town lol look at the dislikes

Oct 01, 2012 @ 06:04
dat zumiez swag
this is from some fags in my town lol look at the dislikes



Oct 01, 2012 @ 06:17
how do they think this is a good song...

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 06:20
krabby patty krabby patty krabby patty huh
Oct 01, 2012 @ 11:01
dont know why you guys are hating. they're on par with all the other big music "artists."

john lamone is a fag. boland is a fag.

Oct 01, 2012 @ 16:31
dont know why you guys are hating. they're on par with all the other big music "artists."


My issue is that there is NOTHING original about them at all. Reminds me of that cat daddy shit all over again. Their lyricism isn't good either. The dance was abysmal. I respect niggas trying to get on the come up but everything about that is the quintessential form of herb.
Oct 01, 2012 @ 16:48


Doing dirty work with a car in givenchy... naa.
This is from an editorial shoot though.


I dont know, but it probably is! But still... If im going to change the oil on my car... I wont do it in an givenchy sweater.

http://juicydistortion.tumblr.com/

Oct 01, 2012 @ 17:22
thats cause you aint a rich nigha

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 01, 2012 @ 21:57
dat zumiez swag
this is from some fags in my town lol look at the dislikes



goddamn why do tampa bay niggas keep making this gay shit..


I gotta deal with everyone commenting on their pictures like OMG SWAGG OMG LIKE SO MUCH
where'd u get that obey snap or stuff like that I'm just like ?)

It's a disgrace
Oct 01, 2012 @ 23:38
goddamn why do tampa bay niggas keep making this gay shit..


I gotta deal with everyone commenting on their pictures like OMG SWAGG OMG LIKE SO MUCH
where'd u get that obey snap or stuff like that I'm just like ?)

It's a disgrace

That sucks man, this is absolutely terrible. Ironic because I was just checking out the "Fucks wrong with kids these days?" thread -- this is the epitome of it. Just wondering, are these kids actually ~17?
Oct 02, 2012 @ 20:20
I gotta deal with everyone commenting on their pictures like OMG SWAGG OMG LIKE SO MUCH
where'd u get that obey snap or stuff like that I'm just like ?)

It's a disgrace

That sucks man, this is absolutely terrible. Ironic because I was just checking out the "Fucks wrong with kids these days?" thread -- this is the epitome of it. Just wondering, are these kids actually ~17?


16 to 22
Oct 02, 2012 @ 23:49
This is from an editorial shoot though.


I dont know, but it probably is! But still... If im going to change the oil on my car... I wont do it in an givenchy sweater.

Yeah I agree, it's not even the cost, it's just not a shirt that'd look good in 'beat' mode. You got a grey BAPE tiger with oil stains, that's iigh, but a Givenchy crew? Nah, that shit's busted after that, unwearable.

narsha.narsha.narsha

Oct 03, 2012 @ 04:05



Oct 03, 2012 @ 04:10
Oct 03, 2012 @ 04:20










Oct 03, 2012 @ 04:22
Oct 03, 2012 @ 07:55

Bout it, Bout it

Oct 03, 2012 @ 08:23

That white girl is scary looking

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 03, 2012 @ 12:04
Scared of that tralier park pussy

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 03, 2012 @ 12:09








1 black person in all these pictures. Sad

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Oct 03, 2012 @ 12:49

These people look autistic.
Oct 03, 2012 @ 14:29


Choker chain to small for this du SMH.
Oct 03, 2012 @ 21:11
I saw this on facebook lol.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Please login first to reply.
HYPECHAT 0