hype cog

The Official Samurai Denim and Apparel Thread

dope jeans

2 Weeks ago in Denim

[FS] Vans, Nike, Emerica, Supreme (10.5-11.5)

check pm

2 Weeks ago in Sneakers

[FS] Nike Sb’s, BapeChompers, Vans, Air Structures, Sz. 10.5 – 12 (DELETE)

what would be a reasonable price for the dooms? where in canada are u?

2 Weeks ago in Sneakers

Thread of complaints..........

[Quote] Just because you cant comprehend why people would have faith in GOD doesnt mean you have to fukin bash on everyone that does, you dont fukin see me going around sayin shit to people who dont believe in him. Disrespecting GOD for some people is like me disrespecting your family, your parents, and ones close to you. There are fukin wars going on half way across the world because people have such strong a faith, you know why?? Cuz religion isnt about having evidence and proving everything with a fuking scientifical fact, GOD is embedded inside their culture and beliefs, its a fukin part of them, its about having faith and believing in something you CANT comprehend. DONT FUKIN THINK YOU HAVE ALL THIS SHIT FIGURED OUT, AND DONT THINK YOU HAVE A RIGHT TO SAY THAT SHIT WITHOUT SOMEBODY FLAMMIN ON YOU. all im askin is that u keep your shit to urself, dont come out with self centered shit like that and be a little more considerate I KNOW THIS POST WAS A WHILE BACK BUT FUCK WHEN I SAW THAT I FUCKIN WENT APE SHIT

2 Weeks ago in Off Topic

Lower Mainland Shoes F/S Thread

[Quote] [B]buddy calm the fuk down, read a little more closely, and dont spaz just cuz of a little mistake[/B]

2 Weeks ago in Canada

How u got in SportChek?

[Quote] naw man im asian

2 Weeks ago in Canada

How u got in SportChek?

[Quote] my number was like 40656 or sumthin i dunno...

2 Weeks ago in Canada

How u got in SportChek?

[Quote] ^sry bud i totally disagree I worked at the SP at richmond center, the guys that knew their shit were the top sellers, it might be true that selling cant always be taught but if u can "sell" but dont know wut the fuk ur talkin about, u'll make some sales but u end up with returned items which looks bad on ur record and reduces ur paycheck SP does make u do h/w, a couple months before i quit, they made me take these online product courses, but in the end that actually did help with my sales it doesnt take much to get in, u just gotta hand in ur application at the right time like in may or june, say that u do a shitload of sports, and previous job experience helps as well, and if u compare the amount of shoes SP sells compared to footlocker, ur bound to see ur amount of "shitty" shoes, but just cuz shoes dont look "cool" doesnt mean their "shitty", SP focuses on shoes that can perform well, not shoes that look good while ur trying to perform one more thing, by the first week if not the second u start working there, ur gonna want to quit. blushing

2 Weeks ago in Canada

Seattle

jack purcells hey im from van.bc and could any of u guys tell me where i could find converse jack purcells, particularly the black leather ones, around seatle or washington? malls or stores??

2 Weeks ago in United States

Denim In Vancouver

^ last time i saw them around 180 for the slim jims

2 Weeks ago in Canada

Jack purcell vancouver

the velcro purcells are the same price as the black leather ones i think, with tax it comes to like 118... it is pretty expensive compared to other prices, but it beats draggin my ass all the way down to the states.

2 Weeks ago in Canada

Jack purcell vancouver

go to hitz boutique on W. Cordova, NOT the one near granville street, i was gonna grap them but got the white velcro strap purcells, and barely any1 goes there so they should have a good run of sizes.

2 Weeks ago in Canada

Lower Mainland WTB Thread.

Anyone got an LRG DEAD serious hood in a large or med????

2 Weeks ago in Canada

Denim In Vancouver

do they have Nudies over at dutil? or any1 know of a place to get them?

2 Weeks ago in Canada

Silica Packs in van?

oh shit, waddya know, my freakin chinese rice crackers have some

2 Weeks ago in Canada
HYPECHAT 0