WDYWT - 2017 DISCUSSION

Jayjetsons fits hard as bricks idc what y'all say

2 days ago in Off Topic

WDYWT - 2017 DISCUSSION

My du vox smokeyface

4 days ago in Off Topic

WDYWT - 2017 DISCUSSION

[Quote] Fotd

5 days ago in Off Topic

Hidden Characters - 2017 Discussion Thread

Selling a pink M judgment day tee $25 and M black anniversary tee $30. Or trade both for a fallback long sleeve :+)

7 days ago in Brands

Hidden Characters - 2017 Discussion Thread

buu hoodie was sold out as soon as i clicked on it smh [Image]

9 days ago in Brands

Hidden Characters - 2017 Discussion Thread

L 10char

9 days ago in Brands

Hidden Characters - 2017 Discussion Thread

The graphics are looking p nice someomesellmefallback2.0szLblack

9 days ago in Brands

WDYWT - 2017 DISCUSSION

[Image] supreme/uniqlo/sisterjeans/nike

2 Weeks ago in Off Topic

WDYWT - 2017 DISCUSSION

First page

2 Weeks ago in Off Topic

PHNTMSRC - 2017 Discussion Thread

In smokeyface

2 Weeks ago in Brands

Hidden Characters - 2017 Discussion Thread

2017 we in dis Someone sell me a fallback 2.0 lol

2 Weeks ago in Brands

Off-Topic Chat

Going to a Travis Scott concert on nye

2 Weeks ago in Off Topic

Off-Topic Chat

Got admitted to sfsu whew. Waiting to for the other colleges I applied to to get back to me. Stoked though because sfsu has been one of my top picks.

2 Weeks ago in Off Topic

Hidden Characters - 2016 Discussion Thread

Damn those pieces are amazing.

2 Weeks ago in Brands

Off-Topic Chat

Planning to transfer for next fall semester. Fuck cc TBH, a lot of classes just feel like hs again. Also congrats Chukes!

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0