[Supreme] - Spring/Summer 2017 Discussion

Smh only wanted that Sade and that card declined shit fucked me up, not payin resell rape to a fuccboii...on to the next!

4 days ago in Supreme

[Supreme] - Spring/Summer 2017 Discussion

[Quote] Me too, checked out with white sade and then it said my card didnt go thru but may have still been charged

4 days ago in Supreme

[Supreme] - Spring/Summer 2017 Discussion

WTFuuuck!

4 days ago in Supreme

[Supreme] - Spring/Summer 2017 Discussion

Price List?

11 days ago in Supreme

[Supreme] - Spring/Summer 2017 Discussion

seen in an fbook group that it will in fact be sold only at LV not sure how true that is, way too early to know for sure imo

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] Just went to the store over the weekend and they had hardly anything, youll go and probly leave with a pack of hanes tbh.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

TNF is aiight...but orange tho? How bouta brown or pine green..nah lets go with bright ass orange...might pass, might cop parka in camo

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

When do box logos drop? @fyuur?

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Coppin Gucci T of course to wear... que all the fucc boiis coppin Thursday that have "been listenin to Gucci Mane" smfh

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Olive MA-1 is nice, that Gen shit is garbage tho, Ts are Ok but pretty much pass on everything...Next

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] They do do well but all these fuccboiis lowball me and dont know what it is, blinded by the box logo, L fs here...

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] smh, just leave [Image]

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] I had a feeling that coach didnt drop, never saw any pics of it, glad it didnt

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] That happened to me a couple times last season smh, Woke up late and missed out on the CNN T, if anyone got a L, Message me

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote]  What up Tone good looks on the list, What Up Silvio! Looks like everyone is getting info from other places i.e IG and Facebook Groups, plus a lot of the regulars from past seasons are gone, enter all the newbians

2 Weeks ago in Supreme
HYPECHAT 0