hype cog

WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Nov 09, 2009 @ 14:18
thanks whoever.

dope stuff andre and koor.
Nov 09, 2009 @ 14:23
Lmao @ you being rattled. Hence why I said you're fit is still good.
Just wasn't expecting the facial expression as I scrolled, it um... caught me off guard. =/


LMAO @ you getting defensive. I feel ya though, not everyone can handle the energy i put forth in my fit pics. Please don't let this mishap hurt our friendship blushing
Nov 09, 2009 @ 14:28
HB has controlled your closet Amuells

Buffalo Bills till I die.

Nov 09, 2009 @ 14:46
Sebas TZ Yom Sox koor smokeyface
Nov 09, 2009 @ 14:47
AMuells you so crazy

Everything is purple.. my brain is fuckin purple

Nov 09, 2009 @ 14:50
Sebas TZ Yom Sox koor smokeyface


cum in my ass no homo
Nov 09, 2009 @ 14:50
Nov 09, 2009 @ 15:01
lol amuells
Nov 09, 2009 @ 15:03

Melo Gang All Day

Nov 09, 2009 @ 15:14
Why does your face look like It's photoshopped on Amuells.
Nov 09, 2009 @ 15:42
\


edit: Not the size small i have for sale..


smokeyface
Nov 09, 2009 @ 15:47
Nov 09, 2009 @ 15:51
why
Nov 09, 2009 @ 16:17
I didn't really wear this stuff just using it as an excuse to slang the shit for sale in my sig, shhh.. don't let the mods know |0
Nov 09, 2009 @ 16:26
sebas, dope.

of apc skull vis


see that ***** blur his face next fit lol

but nah fuck u for real ur too dope
Nov 09, 2009 @ 16:39
Nov 09, 2009 @ 16:58
Nov 09, 2009 @ 16:59



supreme
supreme
samurai
'99 firereds

Self Edge x Real Blue Japan 103BSP sz.34x37 NEW WITH TAGS http://hypebeast.com/forums/apparel/198628

Nov 09, 2009 @ 17:03
highlights?
Nov 09, 2009 @ 17:19
Let me help you out..

"Highlights." = comment
"Highlights?" = question

|0
Nov 09, 2009 @ 17:21
<3 u deka

and are you talking about the green splotch? no thats just a photoshop fail. just noticed it x_X LOL

Self Edge x Real Blue Japan 103BSP sz.34x37 NEW WITH TAGS http://hypebeast.com/forums/apparel/198628

Nov 09, 2009 @ 17:29
That's what you wore to ship my jacket out huh, goood shit.
Nov 09, 2009 @ 17:30



supreme
supreme
samurai
'99 firereds


Prime

highlights?


Camera, I think. Although, I have no idea what highlight you're talking about.
Nov 09, 2009 @ 17:32


dat from army surplus?

julianxberman.tumblr.com /

Nov 09, 2009 @ 17:32
dope...what pants?


Jil Sander X Uniqlo

Thanks everyone.
Nov 09, 2009 @ 17:35
Yesterday.

Today.

Can't get enough of these shoes.
Nov 09, 2009 @ 17:53

ivelosttheplot.tumblr.com

Nov 09, 2009 @ 18:00



supreme
supreme
samurai
'99 firereds


I was on the fence at first, but this solidified my decision to cop fire red v's. This is such crack. And deka, what jacket? I need a nice new ski jacket for the winter.
Nov 09, 2009 @ 18:03
To the library;
I lost my wallet today.
Jacket is all fucked up, clearly my life is in shambles.

I also have bad posture.


yes Toronto!..kinda
Nov 09, 2009 @ 18:05




ABC hoody
footlocker tall tee
levis 568
clydes

please comment, wanna know how to improve
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0