WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Sep 23, 2009 @ 23:18
lmaaoooooo, backspace ilu
Sep 23, 2009 @ 23:19
where you going asshole?


holy shit
Sep 23, 2009 @ 23:21


xSWAG_GONE_WILDx. smokeyface
Sep 23, 2009 @ 23:24
@ Cptn Baho, ur fit could have benefited from some Blastoise steeez



blushing


(Invalid img)

Inactive User

Sep 23, 2009 @ 23:27


Yesterday.. Nike L/S, Uniqlo, Vans.
Sep 23, 2009 @ 23:31
(Invalid img)


donkey kong wot
Sep 23, 2009 @ 23:38
Dude don't match too much. haha No offense. Just saying.


Whats wrong with it.
My gf likes it
Sep 23, 2009 @ 23:40
this page is win
Sep 23, 2009 @ 23:43
cuz its kinda played out. thats why.
Try something different. just sayin
Sep 23, 2009 @ 23:48

Sep 23, 2009 @ 23:48
Originally posted by Inactive User
then post ur shit on her myspace and tell people to comment. HB aint ur breezy g

^ wanna be my e-bestfriend? :]
Sep 23, 2009 @ 23:53


this fool's gotta be trollin.
Sep 23, 2009 @ 23:53



B1aze is on that black on black steezsmokeyfacesmokeyface. Hows the weather where u are. Nice fit btw.
Sep 23, 2009 @ 23:54
B1AZE, nic fit.
what jacket?
Sep 23, 2009 @ 23:58
weather's pretty good, and jacket is h&m
Sep 24, 2009 @ 00:12
Originally posted by Inactive User
i think you trollin too g. "was the supreme and union too much beastin?"


blushing

Inactive User

Sep 24, 2009 @ 00:25

AyoItzJuno!


next time point at the camera with a devilish grin on your face...


(you know what i mean)
Sep 24, 2009 @ 00:27
ley, good shit. what denim is that?

Gap 1969 steel grey, ordered online, I guess they're limited or some bs, I should sized down 1 to a 31 but I still got to give em a hot soak/wash
,http://www.gap.com/browse/product.do?cid=33182&vid=1&pid=675335&scid=675335002
Has Fall weather arrived in Nor Cal?

Lucky bastards - So Cal still in high 90's


San Francisco is full of micro-climates, I was at SFSU on the west side of the city and it was cold and foggy
Sep 24, 2009 @ 00:51

AyoItzJuno!


sloppy and g-shocks are gay, wouldve been better with a plain tee.


kid with the green flannel..... SMH VOL SAC BEEFIN

http://veltdesigns.com/ https://instagram.com/filthavenue/

Sep 24, 2009 @ 01:13
Ima get that line in my hair too next time I need a cut, only I'm actually black...


i'm fully black bud
Sep 24, 2009 @ 01:29
Originally posted by Inactive User
alot of very dope fits.



sick sick sick smokeyface
Sep 24, 2009 @ 01:37
bdotwells - dopee
blaze - i can dig it

baho - goood shit, but not feeling the 4s here, cement 3s would have set the fit off

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Sep 24, 2009 @ 02:24


no. incomplete.



yes. complete, flawless victory.
~Lefty
Sep 24, 2009 @ 02:28


motherfuckers


ayo what up mike tyson
Sep 24, 2009 @ 04:05
Holyyy fuckkk seriously Yom haha that fit is sooo fucking ill.

LexerOne your Pierre French workerboy steez is comin' in hot. Joking aside nice fit.


yom, kissi & sam shit on this thread. i also like beard.


Good shit Yom, thanks.


Originally posted by Inactive User
yom sell me that fucking tee


its an xl so its too big for u. sorry >smh

Thanks again , far too kind blushing
Dope fit yom and koor , really clean smokeyface


Dope fit Yom, Koor! smokeyface



koor, yom, sub smokeyface


Yom O.Cure Lexer Koor logikal F/22 baho






Supreme
Levis
Jordan
Baho Yom Koor F/22 Sub shits are smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


Logikal that looks good, 87's are da shit!
Rtst. Looking clean my bruddah.

Dope looks at Yom & Kissi also.


thanks for the love &)

appreciate it smokeyface

loads of good fits recently, koor f22 shun arr rtst rich baho and loads of others i cant remember, u know who u r smokeyfacesmokeyfacesmokeyface&)&)smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

www.nagoyayom.com

Sep 24, 2009 @ 04:14


are your shoes green too?
Sep 24, 2009 @ 04:19
no. incomplete.



yes. complete, flawless victory.
~Lefty


Ill

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Drewbacca
Sep 24, 2009 @ 04:50
damn lefty nice fit are those uvc?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Sep 24, 2009 @ 05:56
@ Cptn Baho, ur fit could have benefited from some Blastoise steeez



blushing

HAHAHA! this is fucking hilarious.
Sep 24, 2009 @ 06:05
Originally posted by Inactive User


f


Originally posted by Inactive User
alot of very dope fits.





Yom O.Cure Lexer Koor logikal F/22 baho







Yesterday.. Nike L/S, Uniqlo, Vans.


no. incomplete.



yes. complete, flawless victory.
~Lefty


Dope fits guys . really Ill !!

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0