The Official Asian Females Thread

Sep 05, 2012 @ 00:40
Asians used to not be my thing but this thread done led me down the yellow brick road
Sep 05, 2012 @ 03:54

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Sep 05, 2012 @ 04:20
i live in an area with a heavy concentration of asians. lets just say its changed my tastes haha. yellow fever is contagious. plus being white helps me out

Be about it

Sep 05, 2012 @ 12:36
Someone hook me up with a list of fine Asian bitches to follow on instagram... thanks!


if you're that desperate you can look thru my old posts, not too sure how far back, but i've posted some pics w/ instagram usernames.
Sep 05, 2012 @ 12:54






lol...wtf..




http://ms-mcrenessa.tumblr.com


http://stephanietorno.tumblr.com


http://j2n.tumblr.com/
-
http://1-800-sexoffender.tumblr.com/post/29875890858/vaporing-tricks
-
Sep 05, 2012 @ 13:03

http://msashleyvee.tumblr.com



http://livelustlavish.tumblr.com/tagged/lovelovetenshi


http://cecel.tumblr.com/tagged/me
Sep 05, 2012 @ 13:27

ahahaha, http://h3llsent.tumblr.com
-



-
nsfw (http://minniescarlet.tumblr.com)
Sep 05, 2012 @ 13:51
I used to think that Asian girls were the least attractive , this thread has changed my perception .
I'm tired of Black & Latinas , time to move on to Whites & Asians .

How are the Asians in San Diego ?
I'm supposed to be going to SDSU .
Sep 05, 2012 @ 17:11
sdsu got a lotta white girls i know dat... i remember seeing asians in sd and they all went to ucsd and were all average.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Sep 05, 2012 @ 17:47
mmmmm
Sep 05, 2012 @ 17:59
Originally posted by Inactive User
How are the Asians in San Diego ?
I'm supposed to be going to SDSU .

I have friends that go to both schools. The girls at State are pretty good. But like Missy said, they're mostly white (at least from what I saw from the times I've gone there). However, and surprisingly, UCSD got some good looking girls. I've always heard that the girls over there were "average" or even below but every time I go to a UCSD party, I'm never disappointed.

Btw, if you end up in SD, check out PB Bar & Grill on a Thursday night. Lol. It's full of Asians. Oh, and you can get drinks for like $3.
Sep 05, 2012 @ 18:10
Originally posted by Inactive User
How are the Asians in San Diego ?
I'm supposed to be going to SDSU .

I have friends that go to both schools. The girls at State are pretty good. But like Missy said, they're mostly white (at least from what I saw from the times I've gone there). However, and surprisingly, UCSD got some good looking girls. I've always heard that the girls over there were "average" or even below but every time I go to a UCSD party, I'm never disappointed.

Btw, if you end up in SD, check out PB Bar & Grill on a Thursday night. Lol. It's full of Asians. Oh, and you can get drinks for like $3.


probably the only reason why theres mad Asians

Instagram: @esoJlaziR

Sep 05, 2012 @ 20:32
apparently [alexandra kimiko clark] goes to my community college


time to creep


follow up: finally saw her today.. she was sittin with her dude friends tho
that stalker lifestyle is real

terrace house fiend

Sep 05, 2012 @ 21:13
apparently [alexandra kimiko clark] goes to my community college
time to creep


follow up: finally saw her today.. she was sittin with her dude friends tho
that stalker lifestyle is real


what college ? take some pics of her on the low, next time smokeyface she is ultimate wifey material..
Sep 05, 2012 @ 22:52
Sep 05, 2012 @ 23:19
apparently [alexandra kimiko clark] goes to my community college


time to creep


follow up: finally saw her today.. she was sittin with her dude friends tho
that stalker lifestyle is real

dead, thirst is real
Sep 06, 2012 @ 00:02
Sep 06, 2012 @ 03:29

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Sep 06, 2012 @ 03:30

:)

Sep 06, 2012 @ 03:32

icky icky, is this your gf or something bruh?

:)

Sep 06, 2012 @ 03:52
LMAO. naw I'm just playing y'all
cause I was thinking how funny or messed up it would be if someone seen their ex or their current girl on one of the threads. hahaa

been seen mine nigga shit hurts.

:)

Sep 06, 2012 @ 04:09


she's our ex now

kidding, feeling for ya brah
Sep 06, 2012 @ 05:38
Sep 06, 2012 @ 05:54
Sep 06, 2012 @ 06:07
i could kick both of those faggots asses and i'm a skinny nerd
Sep 06, 2012 @ 07:32
i could kick both of those faggots asses and i'm a skinny nerd


cool story bro. stay fawning over their chicks. duu could be a master kickboxer for all we know. ever consider she's not just gonna let you stick it in cause you can kick her bf's ass? last guy is a faggot doe.
Sep 06, 2012 @ 12:34
Originally posted by Inactive User


so which one is you ?





NONE.


Dude has to be the Pinoy lookin one

Instagram: @esoJlaziR

Sep 06, 2012 @ 17:18
yall need to shut up about that one chick and keep it movin':


Sep 06, 2012 @ 17:39
Originally posted by Inactive User
I used to think that Asian girls were the least attractive , this thread has changed my perception .
I'm tired of Black & Latinas , time to move on to Whites & Asians .


asian girls is the bizz... go to an asian night club and your bound to see more good looking girls that are not fat, go to any other club and your bound to see fat black, mexican, white girls.. (no offense). The girls are just more petite and overall stay thinner than everything else. Of course there are some bombass black. mexican, white chicks out there at the clubs, but you just got a bigger variety of decent/good looking ones in the asian ones.

Sep 06, 2012 @ 19:18
For sure.
But... remove that makeup from an asian bitch.... smh
Please login first to reply.
HYPECHAT 0