WDYWT: April 2008

Apr 08, 2008 @ 16:09
I don't get what all the fuss is with ppl putting down tees, jeans, and sneakers. I mean I understand it is basic and people don't always want to see conventional, but are tees, raw denimzorz, and sneaks such a bad thing? Can't that REALLY be someone's style? Can't that be them?

In all seriousness though, I know people want different, so I understand, just sick of ppl putting down that sort of ensemble likes ISNT a staple.
Apr 08, 2008 @ 16:10
pretty soon. Still trying to decide which one i want.
its either between the canon 17-40mm ultra wide or the sigma 10-20mm which is a little cheaper. im just not sure if i want something wide as 10-20mm tho.

nice fit btw hen.



I shoot with a siggy 10-20. Shits dope.


Apr 08, 2008 @ 16:14


H&M
Nudie
Converse
Apr 08, 2008 @ 16:35
Originally posted by Inactive User
I don't get what all the fuss is with ppl putting down tees, jeans, and sneakers. I mean I understand it is basic and people don't always want to see conventional, but are tees, raw denimzorz, and sneaks such a bad thing? Can't that REALLY be someone's style? Can't that be them?

In all seriousness though, I know people want different, so I understand, just sick of ppl putting down that sort of ensemble likes ISNT a staple.



nothing wrong with it at all


- i just tend to dress a little less "clean" than that you can say.

to each his own ya know
Apr 08, 2008 @ 16:38
oh no my dude, I was not referring to you. I apologize if it came out that way. You're style is you're style and its dope. Different is ALWAYS good, I'm just referring to the comments lately like the American staple of tees/jeans/and sneakers are becoming drab and conventional. I just dont get it.

BTW you're sig, classic.
Apr 08, 2008 @ 16:46
To school...

wet/fresh showered hair
stussy backpack
gap tee
sunburn arms
cheap monday
taxi's
Apr 08, 2008 @ 17:09
good stuff drew..

ccs
manik
visvambam
Apr 08, 2008 @ 17:35
What camera and lens are you using, Option?
Drewbacca
Apr 08, 2008 @ 17:42
option,

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Apr 08, 2008 @ 17:49
eh, i think this board would improve a lot if more people were called out. i'd rather people be scared to post fits than to have to sift through so much garbage.


I totally get that, and agree, but i'd rather see, 'that fit is wack', than 'go back to iss'.
Apr 08, 2008 @ 18:03


H&M
Nudie
Converse


nice an simple
Apr 08, 2008 @ 18:03
Nice Option & JHEY



AA.APC.SUPREME
Apr 08, 2008 @ 18:17
Dope that fit is dope lol
Apr 08, 2008 @ 18:18
Man, some of you guys are lookin like you have no muscle in your entire body.
Apr 08, 2008 @ 18:51


close up on the homemade crewneck. me n the homies x four brothers.
Apr 08, 2008 @ 18:53
i always look foward to seeing deka's fits
:D
:D

if i weren't going to japan soon
i'd take up on your headporters ds case lol
Drewbacca
Apr 08, 2008 @ 18:56
damn all dope fits today guize.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Apr 08, 2008 @ 18:57
Gap.AA.Nudie.Nike

Apr 08, 2008 @ 19:03
enspire on lock.
Apr 08, 2008 @ 19:06
hehehe already wearing it i see option!
Apr 08, 2008 @ 19:11
nice fits teov, jacob, and Dom


haha i kinda like the kawasakis on foot. are they spendy?


thanks guyzz !! blushing

forgive my ignorance , what you mean with spendy ??

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Apr 08, 2008 @ 19:15
^ are they expensive

Founder of End + Eavor http://endandeavor.com

Apr 08, 2008 @ 19:17


i h@s t3h bLaK LuNgzZZ n Eye'm a pr0n st4r!
Apr 08, 2008 @ 19:24
ready to transfer...
Hanes/Levis 501/Air Jordan 3


Apr 08, 2008 @ 19:25
my teacher has those jeans
Apr 08, 2008 @ 19:31
my teacher has those jeans


haha nice joke? my professor has them too...pretty comfortable
Apr 08, 2008 @ 19:32
good shit Drewpoo, option, Enspire, azun.
Apr 08, 2008 @ 19:34
nice fits everyone

RC hoody, Rogue, APC, Visvim


Apr 08, 2008 @ 19:56
Nice Option & JHEY



AA.APC.SUPREME


dope fit. new standards?
Apr 08, 2008 @ 20:06
Damn so many nice fits. Dope, Jhey, Buddah, enspire feeling the crew, and ron. Probably some others that im too lazy to check.

I shoot with a siggy 10-20. Shits dope.




Nice, i might have to stick to that. You recommend it?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0