HB Member Reputation Game

Sep 16, 2010 @ 18:23
you are really dumb, for real.

would u like some drugs for ur existentialism?

Sep 16, 2010 @ 18:25
^really dumb, fo real
Sep 16, 2010 @ 19:03
new bai

@sarah how am i dumb smh
Sep 16, 2010 @ 19:07
10, my main man mos.
Sep 16, 2010 @ 19:09
my slime adnan HUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Inactive User

Sep 16, 2010 @ 19:20
mos is a cool guy
Sep 16, 2010 @ 20:33
he a thug ass

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

Sep 16, 2010 @ 20:34
he a goon ass øøøøø

\X/

Sep 17, 2010 @ 23:49
heat fan
Sep 18, 2010 @ 01:45
swag nikka that can relate

instagram: prxsh

Sep 18, 2010 @ 01:51
mujahadeen
Sep 18, 2010 @ 02:54
smokeyface
Sep 18, 2010 @ 09:16
smokeyface
Sep 18, 2010 @ 09:23
no rep, because i dont know who he is... smh

where's zilla? he used to run this thread...

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Sep 18, 2010 @ 09:27
probably at ikea looking for a new bed.
Sep 18, 2010 @ 09:39
(Invalid img)
Sep 18, 2010 @ 09:48
used to shut shit down in the jailbait thread
also went on a hunt for the girl in his old avy, did you find her???

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Sep 18, 2010 @ 11:43
a nostalgic canadian. half buzzkill, half cool, much like nostalgia itself. le sigh.

btw, i'm busy with all this "last year of school before university, UNLESS I GET REJECTED BY ALL 5 OF MY CHOICES" stuff. it's kinda long.
Sep 18, 2010 @ 11:45
a smart black dude.

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

Sep 18, 2010 @ 11:54
a fan of oxymorons.


shots fired

\X/

Sep 18, 2010 @ 11:54
gus
Sep 18, 2010 @ 11:58
is no longer just an egg
dont stress over it too much

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Sep 18, 2010 @ 12:01
groks the ways of adulthood.
Sep 18, 2010 @ 12:01

\X/

Sep 18, 2010 @ 12:05
gus
Sep 18, 2010 @ 12:07
newer than gus. the new gus?
Sep 18, 2010 @ 12:09
likes to give people funky nicknames
Sep 18, 2010 @ 12:10
frequents the asian female thread, infatuated with asian females? is asian? ?)

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Sep 18, 2010 @ 12:15
lol'd @ him asking if a guy called linh was asian.
Sep 18, 2010 @ 12:28
lol my n!igga smokeyface

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Please login first to reply.
HYPECHAT 0