hype cog

[Official] WDYWT 2013

Aug 03, 2013 @ 08:00
I check into this thread sporadically. Why hasn't mayimbe retired yet? Dude's 43 dressing like he's 15 still. SMH.
Aug 03, 2013 @ 10:04
license plate from munich though?

Beste Grüße aus Deutschland!

Aug 03, 2013 @ 10:32
Originally posted by Inactive User
nigga we all live in different climates. it was mid 60's and raining when i took my fit pic.

i know ioffer got those replica box logo hoodies so stop crying and go cop one.



been had loxbogos bitch nigha 
i dont need the run down of your forcast you feeling guilty 
you sounding like a hoe 
Mirin' the hoodie. Would like to cop one myself.

Link to site where you got yours? 

Help a swagless nigha out, that hoodie is dope. 
Aug 03, 2013 @ 12:56
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
The Weeknd looking ass nigga
Clean fit.

looking like Frank Ocean mix with The Weeknd. fit is super nice though

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Aug 03, 2013 @ 13:31

"The bears are attracted to the menstruation."

Aug 03, 2013 @ 13:35

"The bears are attracted to the menstruation."

Aug 03, 2013 @ 13:36
cool fits Hochste, YoungRizal and Sandz!




Surplus
Scotch & Soda
NSW
Wtaps
Atmos x Nike
Mission Workshop
Thanks Dude, yours is fire per usual smokeyface

"The bears are attracted to the menstruation."

Inactive User

Aug 03, 2013 @ 14:22
lol u so mad, swallow my nuts and choke on em
Aug 03, 2013 @ 14:50
Been awhile. Pics not that great

gloomy and rainy

littlerizal back in action

smokeyface

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Aug 03, 2013 @ 14:50

bottom lip so big it couldnt be cropped 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Aug 03, 2013 @ 15:01

bottom lip so big it couldnt be cropped 
You need to get an XL shirt like Tracy does 

Thats why i get the bloods and crips all coming round for pizza and talk bout politics and why obamas a faggot

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Aug 03, 2013 @ 15:08


Commiseration fit in regard of my fit battle vs Reistlust (gg tho)

Flatspot
Ronin
UB
AJ1

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Aug 03, 2013 @ 15:15
Originally posted by Inactive User
info on worst fit Tracy has ever set eyes on?

- Tracy Jackson

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Aug 03, 2013 @ 15:51
lol this shit fell all the way off
Aug 03, 2013 @ 16:39
why isn't tracy banned yet? all he does is add clutter to the forum

ig quinnandres

Aug 03, 2013 @ 16:47
why isn't tracy banned yet? all he does is add clutter to the forum
why you still bitchin?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Drewbacca
Aug 03, 2013 @ 17:27
trolls will always find a way back. He just needs to chill on one account.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Aug 03, 2013 @ 18:03
Make a Block/Ignore button already. pls
Aug 03, 2013 @ 18:11
AA/APC/CDGXSUP 

Photobucket be acting up 
Aug 03, 2013 @ 18:25
why isn't tracy banned yet? all he does is add clutter to the forum
Shut up its only the internet not real life faggot

go out fing some girls, play balls i dont know just do something other than sulking over me and i want you to reflect on how you were using my name in a rude tone of words. So i dont wanna hear no back chat!

that whole sentence had me like

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Aug 03, 2013 @ 18:29


Commiseration fit in regard of my fit battle vs Reistlust (gg tho)

Flatspot
Ronin
UB
AJ1
if this was your fit i'll be like
Aug 03, 2013 @ 19:03
why isn't tracy banned yet? all he does is add clutter to the forum
Shut up its only the internet not real life faggot

go out fing some girls, play balls i dont know just do something other than sulking over me and i want you to reflect on how you were using my name in a rude tone of words. So i dont wanna hear no back chat!

that whole sentence had me like

- Tracy Jackson
tracy how is it that your telling this kid to go get girls, correct me if im wrong but i could have swore u were a virgin..
Aug 03, 2013 @ 19:06

...changing the past

Aug 03, 2013 @ 19:09
(Invalid img)

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Aug 03, 2013 @ 19:28
Shut up its only the internet not real life faggot

go out fing some girls, play balls i dont know just do something other than sulking over me and i want you to reflect on how you were using my name in a rude tone of words. So i dont wanna hear no back chat!

that whole sentence had me like

- Tracy Jackson
tracy how is it that your telling this kid to go get girls, correct me if im wrong but i could have swore u were a virgin..
Hang on. Correct me if im wrong but arent you gay?

Im seeing Dildos, a High Heel and to top it all off a Damn ugly gay face!

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Aug 03, 2013 @ 19:39
tracy how is it that your telling this kid to go get girls, correct me if im wrong but i could have swore u were a virgin..
Hang on. Correct me if im wrong but arent you gay?

Im seeing Dildos, a High Heel and to top it all off a Damn ugly gay face!

- Tracy Jackson
damn i thought i edited those out..detective tracy at it again
Aug 03, 2013 @ 19:47
AA/APC/CDGXSUP 
clean fit smokeyface
Aug 03, 2013 @ 19:59
Hey, info on hoodie/something similar?
Aug 03, 2013 @ 20:03
Damn, 8 down votes so far? Ha ha! What was wrong with my fit? I'm working on my look, and shit...

...changing the past

Aug 03, 2013 @ 20:04
AA/APC/CDGXSUP 
best fit you've ever posted

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0