Facebook thirst and whiteknights

Nov 05, 2012 @ 14:07
ha^

be careful what you pretend to be

Nov 05, 2012 @ 14:42
They aren't even gifs, they're png images and they're static. They're also in html tags for some reason.

narsha.narsha.narsha

Nov 05, 2012 @ 18:18

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 05, 2012 @ 18:21
They aren't even gifs, they're png images and they're static. They're also in html tags for some reason.


I was under the impression that was the only way to put a picture that wasn't already on Facebook into a comment.
Nov 05, 2012 @ 18:50
all you gotta do is put the url u beta ass nigga

www.headhunterla.com

Nov 05, 2012 @ 20:26

ewww thats disturbing
but what movie is this gif from

IG:From0twohero

Nov 05, 2012 @ 20:55
all you gotta do is put the url u beta ass nigga


tongueface
Nov 05, 2012 @ 21:24
Nov 06, 2012 @ 07:18
indirectly deals with fb
http://www.youtube.com/watch?v=Askw0UML9CU
Nov 06, 2012 @ 08:43
Fucking faggot
Nov 06, 2012 @ 14:24
damn, this thread is sad.
Nov 06, 2012 @ 19:05
Why do Mexicans love saying nigga
Nov 06, 2012 @ 19:50
lol who doesn't say nigga tho.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Nov 06, 2012 @ 19:52
Fuck is up with his hairline?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Nov 07, 2012 @ 02:39
what is worst? a dude who constantly cheats on his girl or a dude who can't cut his girl that had cheated on him
dmwalking
Nov 07, 2012 @ 03:13
dead at this mexican saying "nigga" and "no bueno"


He's not mexican.

Why do Mexicans love saying nigga


Why do niggas from the UK think every hispanic is mexican? FOH.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Nov 07, 2012 @ 03:26
Why do Mexicans love saying nigga

fucking this
hate that shit

IG:From0twohero

Nov 07, 2012 @ 03:53
dead at this mexican saying "nigga" and "no bueno"


He's not mexican.

Why do Mexicans love saying nigga


Why do niggas from the UK think every hispanic is mexican? FOH.


Didn't even watch the vid tbh, saw the comment about it and commented..

So nah, not everyone from the UK thinks every Hispanic is Mexican
Nov 07, 2012 @ 03:56
Why do Mexicans love saying nigga

ficking this
hate that shit


Y'all niggas still living in a box? Everyone and their mom is calling each other a nigga.

Get over it. It's not like he's being racist towards black people.
Nov 07, 2012 @ 04:12
I'm black and don't give a fuck about that word anymore.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Nov 10, 2012 @ 03:56
I'm black and don't give a fuck about that word anymore.

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

Nov 10, 2012 @ 05:15





Nov 10, 2012 @ 07:49


I went to high school with this chick lol


"TEXT ME, BITCH" was probably his next comment

MEEZI https://soundcloud.com/rmell

Nov 10, 2012 @ 10:11
oh god this thread has me crying my niggas
Nov 10, 2012 @ 16:27


I went to high school with this chick lol


"TEXT ME, BITCH" was probably his next comment

FUCK arlington,va
its all about dumfries,va bitchesss

IG:From0twohero

Nov 11, 2012 @ 08:24


lol'd how they made a comic using pics of Zyzz at the end Black Knighting like he normally would

RIP /fit/ God Zyzz
Nov 11, 2012 @ 08:34
RIP ZYZZZZZZ THE TURKISH GOD
Nov 12, 2012 @ 16:30
http://thirstiestmenofinstagram.tumblr.com/
smokeyface

these guys have gotta be trolling. this shit is too funny yo...






Nov 12, 2012 @ 17:53
http://thirstiestmenofinstagram.tumblr.com/
smokeyface

these guys have gotta be trolling. this shit is too funny yo...








The last nigga who is whiteknighting, whats wrong with his face?...real talk though
Nov 12, 2012 @ 19:18
this is my favorite thread on hypebeast
Please login first to reply.
HYPECHAT 0