[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Nov 05, 2012 @ 12:34
Nov 05, 2012 @ 14:34
I swear, every single asian canadian fuqboi speaks the same damn way. Annoying try hard alpha male tone smh


Sounds FOB to me

Instagram: @joseprizal

Nov 05, 2012 @ 19:25
Originally posted by Inactive User

http://411.ca/person/profile/28666032#.UJeGpWfKW41


Which one is you tho

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Nov 05, 2012 @ 19:54
I swear, every single asian canadian fuqboi speaks the same damn way. Annoying try hard alpha male tone smh


Sounds FOB to me


its tru doe, they talk like that.
Nov 05, 2012 @ 20:23


TRYING REALLY REALLY HARD ------------------------------------- FEELINGS WILL BE APPREHENDED

Nov 05, 2012 @ 20:29
hahahahahahahah^^^

WTB NOTHING

Nov 05, 2012 @ 20:41

WTB NOTHING

Nov 05, 2012 @ 20:52
This guy tries to pull over a cop for not wearing his seat belt. Hilarious.

Nov 05, 2012 @ 20:58
no need to make a thread for this weak stuff . put it in the video/gif thread

Cmon get down with a real nigga wussup

Nov 05, 2012 @ 21:58
Originally posted by Inactive User
no need to make a thread for this weak stuff . put it in the video/gif thread
Nov 05, 2012 @ 22:26


idk if any of yalls fucks with this
Nov 05, 2012 @ 23:02
WE ALL GO ON WORLDSTARHIPHOP, THIS IS HYPE BEAST. HYPEBEAST!!!!


YAH TRUUUU BUT SOMETIMES I WANNA DISCUSS THE VIDS OF WSHH BUT MY REALLIFE FRIENDS DONT UNDERSTAND WHAT MY REFRENCES AND WHAT A WSHH IS
Nov 05, 2012 @ 23:28
Originally posted by Inactive User

http://411.ca/person/profile/28666032#.UJeGpWfKW41


I stopped this gay fucking video when it said "MC NAMmer".
Nov 05, 2012 @ 23:58
Meanwile in Russia..


luv sic.

Nov 06, 2012 @ 00:35
Nov 06, 2012 @ 00:41

.

Nov 06, 2012 @ 01:01

this just made my day
Nov 06, 2012 @ 01:40
fucking DEAD

https://www.instagram.com/larisrasidovic/

Nov 06, 2012 @ 01:48
"Yall sell Phat Farm?"

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 06, 2012 @ 01:52
lol

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Nov 06, 2012 @ 01:53



Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Nov 06, 2012 @ 01:53

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 06, 2012 @ 02:11

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 06, 2012 @ 02:15
awkward
Nov 06, 2012 @ 02:17
white folks crazy

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Nov 06, 2012 @ 02:20

thats some fucked up shit

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 06, 2012 @ 03:04
I follow KR on twitter and Krink on facebook, pics he posts of shit he's doing that day, some shoutouts to painters. There's some cool shit he posts.










I prefer carcinogens to endorphins.

Nov 06, 2012 @ 03:53

FPM - MUCKFATH

Nov 06, 2012 @ 04:20
i'm gonna have to make one of those fire extinguishers things one time and fuck up the city. katsu done went ham wit one also

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ hansum boyz ✧╰(◡‿◡✿╰)

Nov 06, 2012 @ 04:39
http://youtu.be/V7P49g1Cyd0

Fucking Dead

git gud

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0