[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Sep 23, 2014 @ 23:52

•••

Sep 24, 2014 @ 00:00
Sep 24, 2014 @ 00:07

I like Polo and stuff.

Sep 24, 2014 @ 01:39
They finna leak some Emma Watson nudes 
dont lie to me you son of a bitch 
http://www.emmayouarenext.com/  not sure if troll but hope its real.
Sep 24, 2014 @ 01:52
They finna leak some Emma Watson nudes 
dont lie to me you son of a bitch 
It's a marketing ploy

http://i.imgur.com/56SqTfV.png

•••

Sep 24, 2014 @ 02:09

Zooey Deschanel is waifu

Sep 24, 2014 @ 02:59
Originally posted by Inactive User
fucking stupid ass attention whore...can't stand stupid females sometimes...

IG:From0twohero

Sep 24, 2014 @ 03:16


Aaron Mcgruder w them parallels 

IG:From0twohero

Sep 24, 2014 @ 03:22
(Invalid img)

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Sep 24, 2014 @ 04:07
Sep 24, 2014 @ 04:27

bein edgy aint all its cracked up to be

Sep 24, 2014 @ 06:05
http://www.youtube.com/watch?v=6UYiZaBu5lA

Zooey Deschanel is waifu

Sep 24, 2014 @ 08:23


Aaron Mcgruder w them parallels 
is this stuff done intentionally or is it laziness, out of interest?

礻一

Sep 24, 2014 @ 09:31
That's not her account.  But still.  Like someone said, MIA raps in her English accent, why can't she rap in her accent?  She's corny.  Only thing going for her is her plastic ass which is losing it's luster. 
But MIA's normal accent is English, isn't Iggy's normal accent Aussie?
Sep 24, 2014 @ 13:07
That's not her account.  But still.  Like someone said, MIA raps in her English accent, why can't she rap in her accent?  She's corny.  Only thing going for her is her plastic ass which is losing it's luster. 
But MIA's normal accent is English, isn't Iggy's normal accent Aussie?
Yeah, but she raps like she's from the South.
Sep 24, 2014 @ 13:58
is this stuff done intentionally or is it laziness, out of interest?
Common technique by cartoon artists. Disney did the same thing multiple times.

NUTTIN BUT KILLAZ

Sep 24, 2014 @ 17:46

Instagram: @esoJlaziR

Sep 24, 2014 @ 17:58

I prefer carcinogens to endorphins.

Sep 24, 2014 @ 18:01






Sep 24, 2014 @ 18:32

lol

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Sep 24, 2014 @ 19:35
dmwalking
Sep 24, 2014 @ 19:38
As a booty connoisseur, I can't get on the hype train.  Truth is, her butt is actually pretty flat.  She's just got a lot of wobble cuz it's mostly fat. Find a side profile shot.  Notice how much of the thong you can see when she bends over.   

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Sep 24, 2014 @ 19:40


dmwalking
Sep 24, 2014 @ 19:43
I'm not an apple fanboy, but after watching the Steve Jobs movie, I'm pretty confident that if he were alive, this wouldn't even be an issue.  My dude's demand for near perfection was ridiculous.  He's turning in his grave right now.  

If apple doesn't address this soon,  I bet you the quality is gonna keep getting worse on their products, and Samsung will take over.   Cuz this is embarrassing.  

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Sep 24, 2014 @ 20:49
http://www.youtube.com/watch?v=zcTwka2evB0

Sep 24, 2014 @ 22:06

i'm the best mayne, i deed it

Sep 24, 2014 @ 22:54
dis shit crazy
http://www.youtube.com/watch?v=jStDheESDao
Sep 24, 2014 @ 23:06
Dang that tiger just dragged that man like a ragdoll

Instagram: @esoJlaziR

Sep 24, 2014 @ 23:18
Originally posted by Inactive User
why does it look like she got blood splattered on her shower curtain

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Sep 25, 2014 @ 00:23
dis shit crazy
it looks like the tiger was trying to save him
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0