[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Jul 30, 2013 @ 17:28
whats this porn star's name?
Jul 30, 2013 @ 17:33
Jul 30, 2013 @ 17:36
This thirsty ass nigga was simping on FB, look what happened to him smh, these niggas need water
that father is a bitch nigga he can handle that his girl is a slut. its cool to trap that nigga but show it to the news and shit is weak as fuck he didnt rape that girl or some shit
Jul 30, 2013 @ 18:28
Jul 30, 2013 @ 19:01
yes man you got me
Jul 30, 2013 @ 20:44

For the fam planning on buying GTA V
Jul 30, 2013 @ 20:49
Trolling officer LoL
http://www.youtube.com/watch?v=g3HOm8n9WUk
Jul 31, 2013 @ 01:39


the face had me dead

•••

Jul 31, 2013 @ 02:55
Jul 31, 2013 @ 03:08













Jul 31, 2013 @ 03:21
For the fam planning on buying GTA V
these used to be funnier 
Jul 31, 2013 @ 03:27
i agree he used to actually do/make shit for the first half then he went insane. now it's nonstop.
Jul 31, 2013 @ 04:31

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 31, 2013 @ 05:25
yo this is fucking ill

Go.

Jul 31, 2013 @ 07:29
This nigga said "skitz" lmfao where do they say that shit at?

Let me see those downvotes

Jul 31, 2013 @ 08:17


i died

and shoutout to c-styles

Jul 31, 2013 @ 13:07
http://www.nuvid.com/video/44385/corn-fed-booty-carmen-kinsley-and-summer
NSFW
Jul 31, 2013 @ 15:21
^ yall should watch the newsroom.
Where can I watch that? What channel is that in Canadaland TV?

Instagram: @esoJlaziR

Jul 31, 2013 @ 17:13
Jul 31, 2013 @ 17:28
^ yall should watch the newsroom.
Where can I watch that? What channel is that in Canadaland TV?
HBO Where the fuck do you live lol

git gud

Jul 31, 2013 @ 17:40

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Jul 31, 2013 @ 18:08
oh my god it made me so happy when i saw him jammin to wild boy
Jul 31, 2013 @ 18:34
Where can I watch that? What channel is that in Canadaland TV?
HBO Where the fuck do you live lol
Have basic ass cable lol don't think I have HBO 

Instagram: @esoJlaziR

Jul 31, 2013 @ 19:33
Jul 31, 2013 @ 20:08
Jul 31, 2013 @ 21:50
Jul 31, 2013 @ 23:21
Aug 01, 2013 @ 02:20
Originally posted by Inactive User
Man that was awesome, that $300 or so bucks changed that guys life.
Aug 01, 2013 @ 03:44
Originally posted by Inactive User
Wow this really made my day, thanks for posting this man
Aug 01, 2013 @ 04:02

I prefer carcinogens to endorphins.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0