Pick Ups: 2012 (Flaming User = 24 Hour Ban)

Jul 13, 2012 @ 05:02


Inactive User

Jul 13, 2012 @ 05:07
Jul 13, 2012 @ 05:11
got some roshe runs, and thanks riley lol the gum tasted like shit though



anders had a legit brand going with saurier

•••

Jul 13, 2012 @ 05:23
Originally posted by Inactive User


light weight stuff.

fit pic with raf simons go
Jul 13, 2012 @ 06:11
Ralph Lauren Chambray
132$


I got sent one of these for free.lmao.
Jul 13, 2012 @ 06:15
Ralph Lauren Chambray
132$


I got sent one of these for free.lmao.

info?
Jul 13, 2012 @ 13:02



Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jul 13, 2012 @ 14:17
Originally posted by Inactive User


light weight stuff.

fit pic with raf simons go


bet.



got em for the low


How do they fit if you were comparing them to levis?
Jul 13, 2012 @ 15:25
Originally posted by Inactive User


light weight stuff.


Those Raf's smokeyface smokeyface
Jul 13, 2012 @ 15:33
where to cop safari lunar fuse
Jul 13, 2012 @ 19:32
just came in

Jul 13, 2012 @ 19:43
^Damn looks piff. Link?
Jul 13, 2012 @ 19:46

lol

Tie me up and tell me I'm useful ig: calvinniguyen

Jul 13, 2012 @ 19:49
^What is Blox? I'm always seeing their logo. ?)
Jul 13, 2012 @ 20:01
safari's were on tbs, sold out quick though.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Jul 13, 2012 @ 20:22


smokeyface

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Jul 13, 2012 @ 21:13
^What is Blox? I'm always seeing their logo. ?)

Supreme
Jul 13, 2012 @ 21:24
^What is Blox? I'm always seeing their logo. ?)

http://lmgtfy.com/?q=blox
Jul 13, 2012 @ 21:48

this weeks,
shit quality pic but you get the gist

:)

Jul 13, 2012 @ 22:46
Jul 13, 2012 @ 22:50
Originally posted by Inactive User

this weeks,
shit quality pic but you get the gist

how does the factory tee fit & feel... i got the kung fu in white

Originally posted by Inactive User

contemplating on cawpin... is it worth it
Jul 13, 2012 @ 22:53
^What is Blox? I'm always seeing their logo. ?)

car parts
Jul 13, 2012 @ 22:56
@rhythmaticace amazing quality better that supreme tee quality. It fits true to size.

:)

Jul 13, 2012 @ 23:21
Damn sorry, i'm not super used to spending a shit load on jeans.
I usually ration my money more towards other shit.
Ive thought about buying a nice pair of denim.

I got bored and changed my name. USED TO BE willnellis.

Jul 13, 2012 @ 23:52
Technically not recent pickups as I ordered this shit a long time ago...but it's just now reaching me out in Japan so...



AJ III



NSB MF Doom



Amongst Friends Fuck Your Couch Tee

Instagram: @realronjunior

Jul 14, 2012 @ 00:01
oops

•••

Jul 14, 2012 @ 00:21
Ralph Lauren Chambray
132$

bruh no hate but u coulda got one thrift for like 5 bucks


I live in sweden, 132$ was the price that I got on sale, the price before sale is often 170$ here.

http://juicydistortion.tumblr.com/

Jul 14, 2012 @ 01:45
why not just buy two of something half that price with the same quality if you were waiting it to go on sale anyway?

•••

Jul 14, 2012 @ 01:57


streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

Jul 14, 2012 @ 05:08
lol those look like something you don't want to relace

•••

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0