hype cog
HYPEBEAST Forums will be freezing on July 31st 2017. Threads and posts will still be available to view. A new community initiative is being developed and will be rolled out soon.

WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Mar 01, 2012 @ 19:54


Sup
Lvc
Vans

Inactive User

Mar 01, 2012 @ 20:11
Mar 01, 2012 @ 20:25
no
Mar 01, 2012 @ 20:28
ban this faggot

www.headhunterla.com

Inactive User

Mar 01, 2012 @ 20:40
Ban me on the grounds of what? You guys are some weak, punk bitches. Scroll right past my fucking posts if you can't deal. Insecure ass punks
Mar 01, 2012 @ 20:57
BAN
Mar 01, 2012 @ 21:01
dat ass, lol. size up on jeans boland.

Inactive User

Mar 01, 2012 @ 21:19
BAN


Not going to happen, deal with it
Mar 01, 2012 @ 21:52

www.headhunterla.com

Mar 01, 2012 @ 22:04
dat ass, lol. size up on jeans boland.
Not going to happen, deal with it

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Inactive User

Mar 01, 2012 @ 22:29
boland885


You're allowed post stupid shit on this site, but you're waaayyy over line. Gtfo
Mar 01, 2012 @ 22:35
bolanda
Mar 01, 2012 @ 22:43
Ban me on the grounds of what? You guys are some weak, punk bitches. Scroll right past my fucking posts if you can't deal. Insecure ass punks



Fuck you Bitch
Mar 01, 2012 @ 23:02
Mar 02, 2012 @ 00:51

Instagram: @joseprizal

Mar 02, 2012 @ 01:42


Sup
Lvc
Vans


it's chill

baby in the face

~Troy
Mar 02, 2012 @ 02:31
this site has changed in the year and a half or so i've been here.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Mar 02, 2012 @ 03:28
Ya'll are a fucking cancer, can't even tell who's who anymore. Take this shit back 3 or so years.

instagram: prxsh

Mar 02, 2012 @ 03:36


Sup
Lvc
Vans


this shit aint about rating dudes face just his clothes, chill fit

i love u all

Mar 02, 2012 @ 03:39
first time doin this wdywt shat

Today:




Past couple of days:



nah nah this is ill reminds me of the days when evisu was hot

i love u all

Mar 02, 2012 @ 05:30
Mar 02, 2012 @ 05:38
andrew shogunate illy good stuff

insta: @nicksiha @skulpist

Mar 02, 2012 @ 05:55


Sup
Lvc
Vans


you need to cop some abercrombie & fitch


this. weak ass frail lookin' boy. ain't about that sup life
Mar 02, 2012 @ 05:58


you need to cop some abercrombie & fitch


this. weak ass frail lookin' boy. ain't about that sup life


Lol what a fcking herb, go study for your literacy test you 9'er...

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Mar 02, 2012 @ 05:58
@ pinoy killer you wear fake yeezys doe....
Mar 02, 2012 @ 06:55


this. weak ass frail lookin' boy. ain't about that sup life


Lol what a fcking herb, go study for your literacy test you 9'er...


sofaking here is my advice for you:

Mar 02, 2012 @ 07:22
Can anyone suggest any other forums that aren't as flippin gay?

Anti-social(media)

Mar 02, 2012 @ 07:54
"Flippin"?
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

insta: @nicksiha @skulpist

Mar 02, 2012 @ 07:56
didn't wanna curse Fuck it

Anti-social(media)

Mar 02, 2012 @ 08:33
lol can't believe these WDYWT's, dudes are dead ass too no trollin' at all.

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0