hype cog

WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Sep 08, 2012 @ 23:55
Originally posted by Inactive User


What you mean it matches the pavement...clean fit and nice vans...

instagram- @phantom.lounge

Sep 08, 2012 @ 23:55




DQM x2/Supreme/volcom/pro keds - My homegirl - Washington Heights - my boyz dog
Follow me on Twitter & Instagram username is ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~> Mayimbe181

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Sep 08, 2012 @ 23:56
@just...I didnt ship yet

instagram- @phantom.lounge

Sep 09, 2012 @ 00:26

Yes.

Sep 09, 2012 @ 01:10

Pants look like shit
Sep 09, 2012 @ 01:46
lol wtf is with that frail ass posture everyone be using nowadays
Sep 09, 2012 @ 02:55
niggas like my fit today?!?



this pic looks mad corny, but I had no choice cause I tried to get my whole outfit in there. this was my skate fit today before work

JSLV camp x GIRL tee x Empyre pants x scuffed up Adidas skate shoes (I dunno what model this shit is)

#HANN

jonjakob.blogspot.com

Sep 09, 2012 @ 02:56
niggas like my fit today?!?



this pic looks mad corny, but I had no choice cause I tried to get my whole outfit in there. this was my skate fit today before work

JSLV camp x GIRL tee x Empyre pants x scuffed up Adidas skate shoes (I dunno what model this shit is)

#HANN

its aite, i understnd the skater steez
Sep 09, 2012 @ 03:05
in all honesty, I really am no hypebeast though hahah my clothes are as simple as this. love it though

jonjakob.blogspot.com

Sep 09, 2012 @ 03:06
in all honesty, I really am no hypebeast though hahah my clothes are as simple as this. love it though

why are you on this forum get the fuck out
Sep 09, 2012 @ 03:10
recycled

Instagram: @joseprizal

Sep 09, 2012 @ 03:14
@youngrizal
Info on hood?

Yes.

Sep 09, 2012 @ 03:20
@youngrizal
Info on paw print boob placement
Sep 09, 2012 @ 03:49

Instagram: @patrickromain

Sep 09, 2012 @ 04:18
niggas like my fit today?!?



this pic looks mad corny, but I had no choice cause I tried to get my whole outfit in there. this was my skate fit today before work

JSLV camp x GIRL tee x Empyre pants x scuffed up Adidas skate shoes (I dunno what model this shit is)
x pizza face x gay ass smile
Sep 09, 2012 @ 04:23

being honest, fit is weak vs from ur other previous fits. maybe today was just what ever but ya.
Sep 09, 2012 @ 04:23
what pants jose?

ig quinnandres

Sep 09, 2012 @ 04:24

i love u all

Sep 09, 2012 @ 04:41
@patrickromain ima put these yellow shoes on and call it day.

Don't badmind me.

Sep 09, 2012 @ 04:53
@nirun hows the sizing on the bengals jerseys compared to the tees


the white one is a size L and the black joint i posted in a fit earlier was a size M.

If you want to wear it a little more fitted go TTS, if you want to wear it more like a traditional football jersey size up.

http://www.nirun.ca // http://www.hiddenmaterial.com

Sep 09, 2012 @ 05:01



My body looks a little disproportioned since Im leaning forward but whatever

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Sep 09, 2012 @ 05:02
What is that pose b, you look like a flamingo

http://jnmcknss.tumblr.com/

Sep 09, 2012 @ 05:02
Me at a church picnic about a year ago, before I knew how to dress. STICKIN


http://www.youtube.com/watch?v=gugk7SSthlE
Sep 09, 2012 @ 05:05
levels good ...devils bad






Bruh tell me how I got the exact same haircut as you.

Except my sides aren't as bald cause I got it cut like 2 weeks ago


Even #CuteNiggaGang haircuts are immortal b smokeyface
Sep 09, 2012 @ 05:06
What is that pose b, you look like a flamingo


I know, the picture looks awkward af, but I only took it cuz I wanted to flaunt off my new Bape shirt.
Who you gonna call nigga? smokeyface

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Sep 09, 2012 @ 05:08
Showin off your bape standin in front of a rusty ass shack. Go mow the lawn nigga.
Sep 09, 2012 @ 05:09
I got suspended for 5 hours, I didn't know what to do with myself

http://jnmcknss.tumblr.com/

Sep 09, 2012 @ 05:13
@specialforever stop frontin'

http://jnmcknss.tumblr.com/

Sep 09, 2012 @ 05:14

MVMT: Digital Partnerships • IG: @armandosaysno

Sep 09, 2012 @ 05:14
Showin off your bape standin in front of a rusty ass shack. Go mow the lawn nigga.


Dat palm tree doe smokeyface

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0