hype cog

WDYWT: 2010 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Oct 05, 2010 @ 23:20
smh
Oct 05, 2010 @ 23:20
God Damn its been a long time


Supreme
ExpOmega
Dickies
Gorilla Usa


http://theinnercitykids.com/

https://twitter.com/Animall_Mother

Oct 06, 2010 @ 00:09
see this shit right here.
Oct 06, 2010 @ 00:45
Swag Me the Fuck Out
ExpOmega
Uniqlo(no Vis)
Vintage Military Boots(No Vis)

https://twitter.com/Animall_Mother

Oct 06, 2010 @ 04:08
Koor Cboom and Sonny holdin'it down smokeyface

good shit JoeyStarks , those Gorilla boots are awesome , favourite boots out there .... I was surprised I didn't seen those so much on HB wdywt .

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 06, 2010 @ 09:27
Koor Cboom and Sonny holdin'it down smokeyface

good shit JoeyStarks , those Gorilla boots are awesome , favourite boots out there .... I was surprised I didn't seen those so much on HB wdywt .


Thanks, im surprised i havent seen anyone with them on Wdywt, theyre dope boots and they are pretty high quality

https://twitter.com/Animall_Mother

Oct 06, 2010 @ 10:44


Vest : Vintage Goose Down Vest
Top : Wings + Horns
Jeans: Naked & Famous Deep Indigo Skinny Guy
Shoes : Adidas x Ransom

Sorry for the crappy lighting..


swag

i will rape you if i get the chance

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 11:16
Only went back a few pages...

Duce Looks like you're having fun. All that matters. Good shit
NFdenim good look. I like the vest and the thermal henley.
lildavid lovin' that thrifted cowichan
Koor my fav fits from you are with those shoes and leather jacket


Cboom & Joeystarks def not my style, but I really dig the looks.

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 11:17
swag


Infraction swag
Oct 06, 2010 @ 11:35
Thanks, im surprised i havent seen anyone with them on Wdywt, theyre dope boots and they are pretty high quality



Can you tell me where to find em in Ny and how much ? blushing

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 06, 2010 @ 12:00
u mad down syndrome baby?

i will rape you if i get the chance

Oct 06, 2010 @ 12:04
Can you tell me where to find em in Ny and how much ? blushing


They have a store in soho, i forget the address, but if you know where Recon used to be thats where it is

https://twitter.com/Animall_Mother

Oct 06, 2010 @ 12:10
Can you tell me where to find em in Ny and how much ? blushing


and they are about 165 plus tax. If dont know where the former recon store is and your located in nyc i'll take you one of these days

https://twitter.com/Animall_Mother

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 12:13



bonus jacket swag
http://farm5.static.flickr.com/4131/5057066863_67d48dfd69.jpg

preme
preme
apc
n9 cords
peasant shoes
Oct 06, 2010 @ 12:14
A lot of good fits in here
But,
Koor that jacket is clean
&
Sonny buzz sweater looking nice there.

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 12:16
u mad down syndrome baby?


At least come up with something original. Stealin' a joke from the last page smh. BTW that's your 3rd infraction. Enjoy.
Oct 06, 2010 @ 12:31
and they are about 165 plus tax. If dont know where the former recon store is and your located in nyc i'll take you one of these days


thanks ! I'll be in ny from 24th of october to the end of the month , maybe I'll pm you through HB when I'm there

edit 160$ it's good with dollars/euro change .... I've seen they are way pricier on the online store , like 300 $ > and shit

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 06, 2010 @ 12:37
thanks ! I'll be in ny from 24th of october to the end of the month , maybe I'll pm you through HB when I'm there


Yeah just hit me up

https://twitter.com/Animall_Mother

Oct 06, 2010 @ 12:52


Oct 06, 2010 @ 12:59
&)
Oct 06, 2010 @ 12:59
sonny homi i see you smokeyfacesmokeyface

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

Oct 06, 2010 @ 13:02
Yeah just hit me up


I'll do that

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 06, 2010 @ 13:39


Buzz Rickson
Buzz Rickson
Hanes
Sugarcane
Red Wing


Hat is fire. Everything's fire, except I hate the sweater length. The top of the waist of the sweater should hit the top of your belt imo. If not it just looks like it shrunk in the wash by accident. That hat is fire though.




Vest : Vintage Goose Down Vest
Top : Wings + Horns
Jeans: Naked & Famous Deep Indigo Skinny Guy
Shoes : Adidas x Ransom

Sorry for the crappy lighting..


Thank you based god?


Some big wigs stopped by the office. Had to dress it up a bit today.





love these damn loafers. Kudu suede. Unlined (doesn't have to be). Joints feel like friggin velvet inside and out. And they're OD breathable. Rock em barefoot and my feet wouldn't even sweat son.

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 13:44
^ Nice DM! You look warm and comfortable as fuck. Especially the loafers. If you gotta go to work be comfortable.

The BR sweater is still new so no wash yet. I actually like the length and hope it doesn't shrink too much. I can lift my arms and it just barely exposes my belt. The watch cap is prob the best wool hat I've ever bought.
Oct 06, 2010 @ 13:47
^ Nice DM! You look warm and comfortable as fuck. Especially the loafers. If you gotta go to work be comfortable.

The BR sweater is still new so no wash yet. I actually like the length and hope it doesn't shrink too much. I can lift my arms and it just barely exposes my belt. The watch cap is prob the best wool hat I've ever bought.


yeah I saw that on tribunal.....I want one bad. Not sure why I haven't pulled the trigger! IDK, the front looks fine...the back length looks off is all. Overall though, the combo is def smokey face status. Oh and thanks for the compliment. I don't believe in fashion>comfort. I need a balance of both.
Oct 06, 2010 @ 13:48
last pages Duce, Sonny, Joey I like smokeyface
nice loafers Saul, I must cop these.

I miss old HB...

Oct 06, 2010 @ 13:53
ur one to talk, pokeball lookin'-ass

Inactive User

Oct 06, 2010 @ 14:01
Aizel I like the combination of diff textures, looks good. That elephant bracelet is nice too
Oct 06, 2010 @ 14:06
Yes DM good shit. kinda gainin weight tho son


lmaoo been had weight gain. Sometimes I care. Other times idgaf. Today's one of those, meh, idgaf. But for my future health, I really gotta stop eatin so good and start eating healthy. That's my issue. I exercise, but I stay eating fatty foods and the older I get the slower my metabolism gets. I love me some ribeye.

I hope I serve as a warning to all you young
Oct 06, 2010 @ 14:08
bro you're like 18 you're just fat and don't have a neck, stfu
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0