hype cog

Pick Ups: 2009 (Flame Person = Infraction)

Nov 28, 2009 @ 18:54
post a fit with those red wings sox smokeyfacesmokeyface

Originally posted by Inactive User
the diors got too big on me when i lost weight

the sammies were always too small on me


oh right on. yeah you have lost a lot of weight
Nov 28, 2009 @ 21:26
matte black prada



Nov 28, 2009 @ 21:27

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Nov 28, 2009 @ 21:38


sick visvim and supreme

Nov 28, 2009 @ 21:56
I like those Pradas 1234, pretty clean.
Nov 28, 2009 @ 22:58
I like them too. How much?
Nov 29, 2009 @ 02:20


Beanie and jeans. &)
Nov 29, 2009 @ 02:43
matte black prada





Dope
Nov 29, 2009 @ 03:34
3 AAA tees $8
2 v-necks $10
vans/ neckface shirt $3
freshjive shirt $5
h&m coat $25
evian bottles for $1 lol
nano $129



qyel.org

Nov 29, 2009 @ 05:49
matte black prada





smokeyfacesmokeyface and sox too
Nov 29, 2009 @ 05:57
those matte black Pradas are ill, wut model are they?
and wut color/model are those Red wings cuz they nice too.
Nov 29, 2009 @ 06:06
Some personal toys.







Picked up a lot more goodies, but mainly just stuff for the little dude and wifey.



Is that Samsung an LED?
Nov 29, 2009 @ 10:12
nice pen helgen!
Nov 29, 2009 @ 10:46
Nov 29, 2009 @ 11:34
wow helgen I hate you for that olympus pen , so fucking dope

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Nov 29, 2009 @ 11:42
lol. throw em out the minute they come.


look like fake red wing's
Nov 29, 2009 @ 13:24
thanx everyone, they came out to 230 canadian. i only paid 20 though cause the rest was covered by my optical health plan( only works thru hookups).
Nov 29, 2009 @ 13:34
Nov 29, 2009 @ 14:04


iphone picture quality does it no justice :3
Nov 29, 2009 @ 14:09
Nice tv's hools. Would look better with a ps3 though blushing
Nov 29, 2009 @ 14:17
$60 bought: 2 Pacsun Flannels, Military v-neck sweater
$120 lifted: Levi 510s maroon, Levi 510s sidewalk grey, JCPenney flannel, Hanes crew neck, 2012 movie


Nov 29, 2009 @ 14:37
look like fake red wing's

they sure do but thats the point. for the price U cant go wrong but I just cant see myself wearing AE for white boys.
Heres the rest of my recents:
Pac-Mans for cheap $54

Purp Blazers:

some TH stuff:
$40 for my first pair of Johnson Mids:

Nov 29, 2009 @ 14:52
Rofl, Pac Man highs?
Nov 29, 2009 @ 15:01
those hundred shoes are pretty clean
i wished they rereleased the khaki johnsons so i could buy another pair
Nov 29, 2009 @ 17:40
Free pickups of the week

(Invalid img)
Nov 29, 2009 @ 17:40
I'll take it! Both of them!
Nov 29, 2009 @ 17:41
Wow man I'm jealous :/
Nov 29, 2009 @ 17:44


iphone picture quality does it no justice :3


good shit bro, hope you enjoy them, and yes a ps3 would have been better lol

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Nov 29, 2009 @ 18:17

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Nov 29, 2009 @ 18:25
that vest &)&)&)
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0