hype cog
Hypebeast forums will be frozen since July 31st 2017. However, posts and comments will still be available. We are working to develop our community further.

Official A$AP Rocky Thread

Apr 17, 2012 @ 04:14
Am I the only one waiting anxiously for Thuggin Noise?


that song is gonna be dope as fuck but your just gonna be hurting yourself if you expect it soon lol
Apr 17, 2012 @ 04:43
How about we cut the shit out on saying which song is better and just enjoy his songs
Apr 17, 2012 @ 04:58
what time does he normally go on stage at his shows?
Apr 17, 2012 @ 05:13
Fuck this is stupid. smokeyface
Apr 17, 2012 @ 06:29
Just trying to figure out whats goin on.. sorry if this is a dumb question but I'm a lil slow. Rocky is in the big spender mix tape with Theophilus that is coming out friday, but he's also working on LongLiveA$AP? And I'm sure everyone is as anxious as I am for Ridin' with Lana, will that be on big spender or on LongLiveA$AP if that IS actually a mixtape he's working on..

ADHD Guido

Apr 17, 2012 @ 08:20
LongLiveASAP is going to be HIS album that's supposably coming out in July. Ridin will be on that.

017shop.ca

Apr 17, 2012 @ 09:09
goldie > big spender. smooth shit.
big spender > goldie

goldie > big spender


Thinkin of a Lambo, Bathin' Ape Camo

Apr 17, 2012 @ 09:54
thugggin noise soundsss sic AF, cant wait for the drop

FVCKBLVCK

Apr 17, 2012 @ 11:56
LongLiveASAP is going to be HIS album that's supposably coming out in July. Ridin will be on that.

ok thanks dude, just wanted to make sure

ADHD Guido

Apr 17, 2012 @ 12:33
damn, Goldie is tight. can't fuckin' wait for the album to drop!

facebook.com/asgods facebook.com/pilotxmusic

Apr 18, 2012 @ 00:57
anybody else still anxiously awaiting the overdoz x rocky collab?



anything new from overdoz alone would be something...
Apr 18, 2012 @ 02:34
was it just me or was big spender not what i thought we were waiting on ..

www.meettheconnect.us | Connect | instagram @connectclothing

Apr 18, 2012 @ 02:41
Fat Trel x A$AP collab coming soon
Apr 18, 2012 @ 17:59
FAT TREL ASAP ROCKY COLLAB COMING SOON GET HIP TO MY MAN TREL
Apr 18, 2012 @ 21:34
was it just me or was big spender not what i thought we were waiting on ..

goldie > big spender. smooth shit.


anybody hit up the show last night?

www.mouthshuteyes0pen.tumblr.com

Apr 19, 2012 @ 16:09
was it just me or was big spender not what i thought we were waiting on ..

goldie > big spender. smooth shit.


anybody hit up the show last night?


I was at the pomona show on tuesday
Apr 19, 2012 @ 17:16
big spender was wack. i felt like theopilos ruined it with his slow ass rap and rhyming and gay syllables n shit
Apr 19, 2012 @ 22:09
you guys just got bitch ass standards on everything. seriously
Apr 19, 2012 @ 22:32
Yo Koor, can you tell us what happened to "The Truth"
Apr 21, 2012 @ 20:55
http://www.hotnewhiphop.com/asap-rocky-thuggin-noise-live-from-coachella-song.780212.html

Thuggin Noise sounds soo fuckin mean

Hope for "BRAND NEW" vids soon

Thinkin of a Lambo, Bathin' Ape Camo

Apr 22, 2012 @ 15:01
Big Spender was soooo dissapointing hahahaha

burr

Apr 22, 2012 @ 22:17
went to the show on 420 wit wiz and ScHoolboy Q, it was INSANE
got my black scale believe hat signed by the whole mob at the meet and greet too. Dudes honestly seem like theyre appreciative and jus some down to earth cats. Thuggin noise was smokeyface in person also ha

www.InUsWeTrustCorp.com

Apr 22, 2012 @ 23:09
Big Spender was soooo dissapointing hahahaha


The fuck?!? That beat bangs
Apr 23, 2012 @ 01:43
went to the show on 420 wit wiz and ScHoolboy Q, it was INSANE
got my black scale believe hat signed by the whole mob at the meet and greet too. Dudes honestly seem like theyre appreciative and jus some down to earth cats. Thuggin noise was smokeyface in person also ha

word. show was crazy. i went nuts during thuggin noise. glad i was in the first row. was kinda mad the crowd wasn't hyped for Q tho.
da$h was wildin on stage
Apr 23, 2012 @ 01:45
big spender goes hard, beats so nice
ya'll crazy who dont like it
Apr 23, 2012 @ 07:57
Word, Big Spender is dope as fuck. You don't always need lyrical ass rap music. Sometimes you just need some good music that's dope to party to.

017shop.ca

Apr 23, 2012 @ 08:19
went to the show on 420 wit wiz and ScHoolboy Q, it was INSANE
got my black scale believe hat signed by the whole mob at the meet and greet too. Dudes honestly seem like theyre appreciative and jus some down to earth cats. Thuggin noise was smokeyface in person also ha

word. show was crazy. i went nuts during thuggin noise. glad i was in the first row. was kinda mad the crowd wasn't hyped for Q tho.
da$h was wildin on stage


exactly my thoughts, the crowd wasnt nearly as pumped as i had thought they wudve been.
met dash over at the meet and greet too haha

www.InUsWeTrustCorp.com

Apr 23, 2012 @ 09:25
word. show was crazy. i went nuts during thuggin noise. glad i was in the first row. was kinda mad the crowd wasn't hyped for Q tho.
da$h was wildin on stage


exactly my thoughts, the crowd wasnt nearly as pumped as i had thought they wudve been.
met dash over at the meet and greet too haha


seems like you had a sick time. shiiit man i wish i could attend this man, england is wak for this shit. got the asap show comin up soon in july but i highly doubt ill get to meet these goons

FVCKBLVCK

Apr 23, 2012 @ 12:58
Word, Big Spender is dope as fuck. You don't always need lyrical ass rap music. Sometimes you just need some good music that's dope to party to.

the thing about big spender, its a theo song, and if u fux with theo u know he fux with that type of production [ie the charming mixtape] having rocky on big spender is taking his already sound to a bigger plateau, and i fux with it heavy
Apr 23, 2012 @ 16:47


first 10 sec = gold
Please login first to reply.
HYPECHAT 0