hype cog

Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Jan 03, 2010 @ 23:48
pacsun.
Jan 03, 2010 @ 23:49
lol.
Jan 03, 2010 @ 23:57
I talked to kudders the other day...he told me to tell you they were babies r us
Jan 04, 2010 @ 00:30
Originally posted by Inactive User
sorry but i'm not attracted to skinny lame white bitches


gtfo
Jan 04, 2010 @ 00:45
wut jeans are drake wearing
Jan 04, 2010 @ 00:53
theyre levi's, if i remember correctly. that picture was from a GQ magazine.
Jan 04, 2010 @ 01:11
info on Jay's gloves in the on to the next one vid?


.
Jan 04, 2010 @ 01:24
if thats an "AF" in the top corner all the articles of clothing worn in the picture are clearly abercrombie and fitch.
Jan 04, 2010 @ 01:30


Any specific info on Beckham's hoody?

NIKE DUNK LOW PRO SB "SHANGHAI" UK12 US13 *VNDS* http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270995768922#ht_1102wt_1141

Jan 04, 2010 @ 01:31
^AHAHAHHAHAHHAHA dude u got jokes for days mang
Jan 04, 2010 @ 01:33
maestro is an internet celebrity haha

what type of shoes is he wearing?



?
Jan 04, 2010 @ 01:47
Any specific info on Beckham's hoody?


probably 'david beckham for adidas'. i don't know though
Jan 04, 2010 @ 02:08


fucking dopest fit that ive seen in a while..
that jacket is prime smokeyfacesmokeyface
Jan 04, 2010 @ 03:41
david beckham's the new hype!
Jan 04, 2010 @ 04:11

info on his glasses?
Jan 04, 2010 @ 04:25
I'm pretty sure those shoes are polo Ralph Lauren.


yup
Jan 04, 2010 @ 05:47
any idea what brand maestro's khakis are?
Jan 04, 2010 @ 12:32






This should be in the lurking thread lol

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 04, 2010 @ 14:45
I know this aint heat,but it has to be posted

http://dxts.bandcamp.com/

Jan 04, 2010 @ 14:49
his boots looks like iron man armor legs

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 04, 2010 @ 15:07

lol at random super white dude


idk call me crazy but i think teyana is soo damn bad

basisny.com

Jan 04, 2010 @ 15:29
^I'd call you a man. I think she's bad too... sometimes her face looks weird but her style makes up for it. and her body is bangin!

IG: @PicturesInTheMail

Jan 04, 2010 @ 15:46
She looks like homeboy from the last Dragon.

LEROYYYYYYY!!!
Jan 04, 2010 @ 16:44
common has been very constant and uderrated since he left erykah badu, fit wise, music is a dif. storysmokeyface
http://theybf.com/wp-content/uploads/2010/01/spl148754_002.jpg[/img
Jan 04, 2010 @ 16:55
teyana taylor is bad as fuck
Jan 04, 2010 @ 16:58
so is rihanna and her homie in the ice cream crewneck
Jan 04, 2010 @ 17:01
damn i want that flannel chris brown is wearing.
Jan 04, 2010 @ 17:06
info on his glasses?


Ask Urkle...No seriously serious, if you were seriously serious.

It is what it is.

Jan 04, 2010 @ 17:16
damn i want that flannel chris brown is wearing.


i think it is BBC, correct me if am wrong

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 04, 2010 @ 17:40
She looks like homeboy from the last Dragon.

LEROYYYYYYY!!!


lol*dead*
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0