hype cog

[Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban)

Nov 09, 2013 @ 08:26
after making my payment "an error occurred". better still be getting my stuff :\

this shit happens every time
You're good 
Awesome, cheers bro
Nov 09, 2013 @ 08:49
mega who do i email to get a discount on international shipping?

and how thick is that varsity?

thanks
Nov 09, 2013 @ 12:26
respect to reezy for the rugby hookup. cant wait.
Nov 09, 2013 @ 13:00
mega who do i email to get a discount on international shipping?

and how thick is that varsity?

thanks
Reezy is your man. If you read back on the forum his email is listed. 

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Nov 09, 2013 @ 19:03
mega is that your e-mail address is mega@black-scale.com ?
I forgot my phone number in the order information so I sent u an e-mail.
Nov 09, 2013 @ 19:50
Alright Mega I hope your word is honest Ima cop it
Nov 10, 2013 @ 03:22
Black Scale Holiday 13 releasing soon. Will launch lookbook and release date within the next couple… http://instagram.com/p/ghJXPpPPVc/ 

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Nov 10, 2013 @ 03:44
how broke are you guys that you can't afford a $136 hoodie lol.
Nov 10, 2013 @ 04:37
is the fingercroxx collab SF bound? or only overseas?
Nov 10, 2013 @ 05:13
is the fingercroxx collab SF bound? or only overseas?
Very very China limited 

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Nov 10, 2013 @ 05:20
is the fingercroxx collab SF bound? or only overseas?
Very very China limited 
Thanks. 
Nov 10, 2013 @ 05:21
the SF store got any baseball jerseys tucked away? 
Nov 10, 2013 @ 05:59
the SF store got any baseball jerseys tucked away? 
We have new colors coming soon. 

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Nov 10, 2013 @ 17:28
Orders shipping out soon?
Nov 10, 2013 @ 17:35
Hey Mega I had copped the Rugby using paypal express...I've gotten the email from paypal saying I sent the money to black-scale. However, I haven't gotten a conformation email from black-scale yet...is there any reason for me to be concerned?
Nov 10, 2013 @ 18:16
Hey Mega I had copped the Rugby using paypal express...I've gotten the email from paypal saying I sent the money to black-scale. However, I haven't gotten a conformation email from black-scale yet...is there any reason for me to be concerned?
Check your spam folder. That's where mine was.
Nov 10, 2013 @ 18:29
Hey mega what's up with that long sleeve on the website that says all American? Trying to cop
Nov 10, 2013 @ 18:39
Hey Mega I had copped the Rugby using paypal express...I've gotten the email from paypal saying I sent the # to black-scale. However, I haven't gotten a conformation email from black-scale yet...is there any reason for me to be concerned?
Check your spam folder. That's where mine was.
Yeah that's where it was...thanks.
Nov 10, 2013 @ 19:54
how is sizing on the 40 oz coach jacket going to be? i really wanna cop that piece!
Stay true to size. I wear a large in it and that's my size on pretty much everything I wear. 
how tall are u? , I'm 5'9 and got a M in the coach jacket but I'm not sure if i would be better off with a large, is there a big change in arm and body length ?
Nov 10, 2013 @ 21:02
anybody cop the rugby hoodie

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Nov 10, 2013 @ 22:27
anybody cop the rugby hoodie
you already know
Nov 10, 2013 @ 22:29
i need to see fit pics of the rugby.... dont wanna get the wrong size.
Nov 10, 2013 @ 22:39
Originally posted by Inactive User
i need to see fit pics of the rugby.... dont wanna get the wrong size.
just ask for measurements 
Nov 10, 2013 @ 23:07
Originally posted by Inactive User
i need to see fit pics of the rugby.... dont wanna get the wrong size.
I'm wondering this too, idk if i got right size L match with 5'11 n 140lbs
Nov 11, 2013 @ 00:25
Originally posted by Inactive User
i need to see fit pics of the rugby.... dont wanna get the wrong size.
I'm wondering this too, idk if i got right size L match with 5'11 n 140lbs
cop a medium unless you plan on getting fat

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Nov 11, 2013 @ 00:59
Originally posted by Inactive User
i need to see fit pics of the rugby.... dont wanna get the wrong size.
I'm wondering this too, idk if i got right size L match with 5'11 n 140lbs
shoulda got a medium 
Nov 11, 2013 @ 01:05
so if im 5'6 should i get a S then?
Nov 11, 2013 @ 01:56
you should only get a large if your 165+ lbs

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Nov 11, 2013 @ 02:43
Hey Mega I had copped the Rugby using paypal express...I've gotten the email from paypal saying I sent the money to black-scale. However, I haven't gotten a conformation email from black-scale yet...is there any reason for me to be concerned?
You will be fine. We got the order and if you ever have questions always email reezy

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Nov 11, 2013 @ 02:43
Hey mega what's up with that long sleeve on the website that says all American? Trying to cop
Show pic please

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0