hype cog

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 03, 2013 @ 00:20
so we still don't know anything about the pink suede/loro piana hat in that magazine shoot?

You mean moleskin? Cause QlVUGBUzDAgOBwwdVio3J1RcHXNXLDoCBhkWDA1TJiElSF5VQ0RyFh0GGAAOLk1LWxV2fGcdAgAFAXAiQRMZHEVhVzEnMEJWVQ1aNjswUltDFW0LdXx1TkJeUl87N1JfCB9IPVRNWwt9YjZOW1QNexIRJiECCVM-UCYCNkhWFgAGbG9aW1hKEG8NZXRiHQ9AQlg7Y1pUW0sRaggXTE82Bh9mcGlqeREGJjYm%26nAID%3D10043468%26szredirectid%3DSZ_REDIRECT_ID&mid=23734&cat_id=100001163&prod_id=5225800671&pos=0&rf=af1&b_id=17&bamt=a5fedf14fd8fec0d&ppr=d288eda384bc20fd&oid=5225800671&country_code=US&atom=100001166&bid_type=0&cobrand=1&af_assettype_id=12&af_creative_id=8&af_id=6784">loro piana just dropped.  I saw a pic on instagram and it had angelo in it and im pretty sure he was wearing the moleskin (same hat gonz had on all krooked in editorial.)  Angelo was wearing the moleskin camp forward and it had a box logo on front.  Seems weird to have a box logo on front and big letter on the back but who knows. 

Also, saw on ebay somebody was selling pre-orders for the camo crushers.  haha maybe they know something we dont.... or their just goobs.
There is a difference between a 5 panel and a camp cap
Nov 03, 2013 @ 00:46
Any fits of the Harvard yet?
Nov 03, 2013 @ 01:24
X tee is a grail, u all are too hype to realize it. In 30 years shit is gonna be mad sought
Nov 03, 2013 @ 01:32
is the lavender loro piana more pink or purple irl?

where the azn girls at

Nov 03, 2013 @ 01:36
navy loro piana from 2011 for 41 bucks deals?
Nov 03, 2013 @ 01:57
Vintage bogo with 'r" shaped like a gun
i have never seen the sopranos logo on a hoody doe, only on a box tee
For real the hoodies fake. I've seen it on Ebay from one of those foreign countries selling other fake shit.
Nov 03, 2013 @ 01:59

سبحان

Nov 03, 2013 @ 02:24
Any fits of the Harvard yet?
not me

FW12 was Supreme's last good season.

Nov 03, 2013 @ 02:47
Lol so glad i didnt cop.
Nov 03, 2013 @ 03:02
Thanks @fyuur
Nov 03, 2013 @ 03:07
Originally posted by Inactive User
Please enlighten me as to how I'm very wrong. All the tees from the preview have been released.
SMH newbies to supreme.
Theres 2 batches of tees every season. last season was the snake charmer, emblem and the problem child tee, that all i could think that was the second batch.
and x tee i think, but i could be wrong

-Caterpillar
Nov 03, 2013 @ 03:10
X tee is the only supreme tee I own 
Nov 03, 2013 @ 03:20
big in red tartan bomber
Nov 03, 2013 @ 03:29
Edit; NO SELLING MY FAULT 
Supreme Letterman
Never wore it
Might as well list it

Don't Shoot Pimpin'

Nov 03, 2013 @ 03:36
this did not work.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Nov 03, 2013 @ 03:38
not me
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://swf.tubechop.com/tubechop.swf?vurl=Q87ujbXvtzU&start=191&end=194&cid=1610795"></param><embed src="http://swf.tubechop.com/tubechop.swf?vurl=Q87ujbXvtzU&start=191&end=194&cid=1610795" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
?

-Caterpillar
Nov 03, 2013 @ 03:48
Originally posted by Inactive User
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://swf.tubechop.com/tubechop.swf?vurl=Q87ujbXvtzU&start=191&end=194&cid=1610795"></param><embed src="http://swf.tubechop.com/tubechop.swf?vurl=Q87ujbXvtzU&start=191&end=194&cid=1610795" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
?

-Caterpillar
the worst attempt at posting a video.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Nov 03, 2013 @ 03:48
Gay in red tartan bomber
Nov 03, 2013 @ 03:57

that aint even cool man I know big...he a cornball but he aint gay....out of curiosity what music do you guys listen to...seems like you hate everyone...damn...

anyway I was talking to a connect today and idk if he was pulling my strings but he said tnf this year is ugly...he was tryna tell me that it was a faux fur tnf that they are working on, that's y its taking a min...I think he's bullshittin but its just what I heard...he's usally right but he's also been wrong before
Nov 03, 2013 @ 04:02
Any fits of the Harvard yet?
not me
money savedblushing
Nov 03, 2013 @ 04:03
Saw a guy the other day with a galaxy pattern Supreme camp. Kinda hard to describe, def had some vibrant colors. Anyone know if it was a fake?
Nov 03, 2013 @ 04:28
Anybody got fit pics of the FDL hockey top? I've only seen like 2 or 3
Nov 03, 2013 @ 04:28
I will assume by the amount of dislikes that comment got, it was fake. Assholes.
Nov 03, 2013 @ 05:14
Originally posted by Inactive User
I will assume by the amount of dislikes that comment got, it was fake. Assholes.
well if you ask is something is fake and people downvote it means there saying ya its fake cause if they upvoted that would be confusing  lol
Nov 03, 2013 @ 05:57
Originally posted by Inactive User
I will assume by the amount of dislikes that comment got, it was fake. Assholes.
foh i bet you wear abercrombie and faggot

-Caterpillar
Nov 03, 2013 @ 05:58
Originally posted by Inactive User
I will assume by the amount of dislikes that comment got, it was fake. Assholes.
well if you ask is something is fake and people downvote it means there saying ya its fake cause if they upvoted that would be confusing  lol


-Caterpillar
Nov 03, 2013 @ 05:58
resell on those keychains is gonna be crazy 
Nov 03, 2013 @ 05:59
i have never seen the sopranos logo on a hoody doe, only on a box tee
For real the hoodies fake. I've seen it on Ebay from one of those foreign countries selling other fake shit.
Nah I don't think so. Somehow some people from Malaysia have tons of old ass Supreme and other brands, I copped a 100% legit 2005 Black Alley collab tee several months ago from there. 
Nov 03, 2013 @ 06:06
there was never a sopranos hoodie, its fake
Nov 03, 2013 @ 06:16
(Invalid img)
Just noticed this nice little detail on the Field Parka's buttons. 
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0