[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 04, 2013 @ 23:52
What is the Loro piana made out of? Just canvas?
No, it's made out of loro piana. 

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

Oct 04, 2013 @ 23:55
I had no clue it was a type of fabric lol. Seriously though what's the texture like on it? 
Oct 04, 2013 @ 23:57
just goes to say how many of you kids are new to supreme.

"What is Loro Piana made out of?"

serious?

FOLLOW IG: supreme_fst to buy all your Supreme!! USA Dreamteam snap - $83, OG floral janoskis 9.5 - $325

Oct 05, 2013 @ 00:00
just goes to say how many of you kids are new to supreme.

"What is Loro Piana made out of?"

serious?

Has nothing to do with being new to supreme bro, I just was unaware of the material. Thanks man
Oct 05, 2013 @ 00:02

where the azn girls at

Oct 05, 2013 @ 00:03
I had no clue it was a type of fabric lol. Seriously though what's the texture like on it? 

it's wool
Oct 05, 2013 @ 00:08
I had no clue it was a type of fabric lol. Seriously though what's the texture like on it? 

it's wool
Appreciate it bro, thanks
Oct 05, 2013 @ 00:09
Originally posted by Inactive User
is this Young Female Moops
no
nigga you're a man probably close to his 30's.

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Oct 05, 2013 @ 00:15
copped the black crusher this drop and a maroon pullover. anyone ever try snowboarding in a crusher?? i figure it'd work with the strap this one has an all

Supreme Collection Videos : http://www.youtube.com/clarkjrtube And Vlogs :D

Oct 05, 2013 @ 00:18
black and navy crusheer restock
Oct 05, 2013 @ 00:18
When do box logos drop?


I mean stars camps. I'm gettin impatient 
Oct 05, 2013 @ 00:23
black and navy crusheer restock
thanks black copped for my pops.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Oct 05, 2013 @ 00:30
it's a heather pullover restock aswell

Supreme Collection Videos : http://www.youtube.com/clarkjrtube And Vlogs :D

Oct 05, 2013 @ 00:32
All colorways on the 2-Tone Pullover restocked as well as the Red Heather Pullover.

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Oct 05, 2013 @ 00:33
Crushers are horrendous
Shut the fuck up brokeboy.
Oct 05, 2013 @ 00:35
I saw 1 pic of the heather red hoodie ,but if anyone else got it please upload pics
Oct 05, 2013 @ 00:36
Almost 90% sure Redwall uses this forum to get attention 
Oct 05, 2013 @ 00:38
how does the crusher fit?
i wear fitted 7 5/8 
m/l fits my head good or it gunna be too small?
Oct 05, 2013 @ 00:39
Almost 90% sure Redwall uses this forum to get attention 
that avatar doe

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Oct 05, 2013 @ 00:46
Crushers are horrendous
Agreed, the ones that dropped this season look like fedoras tbh

FW12 was Supreme's last good season.

Oct 05, 2013 @ 00:55
The only good crushers are the olive CDG crusher and the camo stars camp. 
Oct 05, 2013 @ 00:57
Famn nudies or N&F jeans? Help me out!

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Oct 05, 2013 @ 00:59
The only good crushers are the olive CDG crusher and the camo stars camp. 
No love for the navy CDG crusher smh
Oct 05, 2013 @ 01:00
The only good crushers are the olive CDG crusher and the camo stars camp. 
No love for the navy CDG crusher 
I like it pops has olive and Navy cdgs flossing on them old folks

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Oct 05, 2013 @ 01:01
No love for the navy CDG crusher 
I like it pops has olive and Navy cdgs flossing on them old folks
Your dad prolly has better gear than most dudes on here haha smokeyface


But that is my favorite hat Ive ever had. Glad I copped last season
Oct 05, 2013 @ 01:03
Famn nudies or N&F jeans? Help me out!
Both high quality denim bro I got two pairs of both and the only different is my N&F are heavier. N&F has more color options than just indigo also so just go for the color and fit you like best
Oct 05, 2013 @ 01:07
two tone fits a little awkward on me, probably because its too big on me lol. height 5'7
Is the fit like the babylon hoodie from last season?
Oct 05, 2013 @ 01:13
Famn nudies or N&F jeans? Help me out!
Balmain

fat boy need a 10 piece

Oct 05, 2013 @ 01:20
two tone fits a little awkward on me, probably because its too big on me lol. height 5'7
Is the fit like the babylon hoodie from last season?
probably no 2 tone is heavyweight and the babylon is not
Oct 05, 2013 @ 01:23
What are you cats thinking the retail on the ski vest will be. Im totally down to drop $$ for quality, but curious. 

Also, am I the only one who doesnt at all see what is cool about 99% of accessories supreme does? Like you really need a zippo with supreme on it? Or like the flask? You just look like a groupie. Like what does supreme know better about making a flask compared to a flask company? Or making pens compared to a pen company.. like would you ever cop a fucking Bic piece of apparel? I find it perplexing. 

http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/168595/? #post-3381365

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0