[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 26, 2013 @ 15:03
Don't sleep on Ski Pullover
Sep 26, 2013 @ 15:03
woulde copped the tee if it wasnt just black or white

i wanted a red one tbh

where the azn girls at

Sep 26, 2013 @ 15:03
Virgin Mary key chain?!
Sep 26, 2013 @ 15:04
Damn, all my saved info was deleted cus of the new ios7 update.... Damit apple

its not like you needed any swiftness

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 26, 2013 @ 15:04
ill see you guys next week
Sep 26, 2013 @ 15:04
got some black hanes tees with the allah L/S.

what are the hanes tees like, they fit nice?
its basically a tall tee but not so bad after you wash it
Sep 26, 2013 @ 15:04
Passssss going instore for ski pull over shit will sit.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 26, 2013 @ 15:05
passed on today's drop, copped a digi top in black and a king of kings hat yesterday off of that restock so i'm goodsmokeyface
Sep 26, 2013 @ 15:06
got some black hanes tees with the allah L/S.

what are the hanes tees like, they fit nice?
its basically a tall tee but not so bad after you wash it
cool, i was just thinking yesterday that i want some plain shirts to wear under hoodies so i figure id get some.
wasn't sure if they fit better for supreme or of theyre just hanes tees with a box logo

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Sep 26, 2013 @ 15:06
Passssss going instore for ski pull over shit will sit.
Fit pic? smokeyface
Sep 26, 2013 @ 15:06
lol niggas act like they need swiftness for this drop, everything is sitting  
Sep 26, 2013 @ 15:06
allah l/s 
really wish they had done more with this collab though...

something something @nappppps

Sep 26, 2013 @ 15:07
order conf and im out, have a good day guys!
Sep 26, 2013 @ 15:07
heather long sleeve and black slap shot and im out

2Ps

Sep 26, 2013 @ 15:07
Damn everything sitting lol

edit: Ski pullover will be this season sleep item like last seasons's paneled parka

"The bears are attracted to the menstruation."

Sep 26, 2013 @ 15:08
Originally posted by Inactive User
Passssss going instore for ski pull over shit will sit.
Fit pic? 
nikka its 8am here in L.A still fit pic after 3.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 26, 2013 @ 15:08
Allah Zeus Buddah Copped Yes, + Shopshot Beanie
Sep 26, 2013 @ 15:08
v tempted to buy this slapshot beanie but id rather save my money for the jesus one 

where the azn girls at

Sep 26, 2013 @ 15:09
DEAD @ everyone going crazy about Basquiat (bitching/moaning that it didn't drop), now no one wants.

Copped the Untitled button down in black and allah in black, both flames.

http://real1st.tumblr.com/

Sep 26, 2013 @ 15:09
Originally posted by Inactive User
Fit pic? 
nikka its 8am here in L.A still fit pic after 3.
I know after you cop haha
Sep 26, 2013 @ 15:10
damn everything is sitting. Im shocked. I give it a season before everyone thirsts over it like past items that sat. 
allah zeus l/s is fire.

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Sep 26, 2013 @ 15:10
basquiat just looks boring...and every streetwear company is doing that shit now

just like baseball jerseys
Sep 26, 2013 @ 15:11
warehouse number? trying to cancel

WTB: Roshe Run black/stadium green 10.5

Sep 26, 2013 @ 15:12
DEAD @ everyone going crazy about Basquiat (bitching/moaning that it didn't drop), now no one wants.

Copped the Untitled button down in black and allah in black, both flames.
THIS

"The bears are attracted to the menstruation."

Sep 26, 2013 @ 15:12
warehouse number? trying to cancel
kill yourself

Fuk u

Sep 26, 2013 @ 15:13
Slapshot
Allah L/S
Basq Photo T
L/S Pocket T
...and I'm out

Absolutely zero swiftness needed.

Instagram: @RyanxRiv

Sep 26, 2013 @ 15:13
nobody give that reseller the warehouse number so it ships out and he's stuck with itsmokeyface

Fuk u

Sep 26, 2013 @ 15:14
only gold deck of cards sold out.
Sep 26, 2013 @ 15:14
anyone notice they took down the pacific camo jacket. 

the white/purp was just up in every size the day before

dirt

Sep 26, 2013 @ 15:14
warehouse number? trying to cancel
LOL failed !
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0