[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Hunter
Sep 25, 2013 @ 22:28
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee

Liberty Thorgerson camp cap

Slapshot beanie

Iridescent 5-panel

Virgin Mary keychain
Sep 25, 2013 @ 22:28
Wtf is 193cm for height do we look like we have a automatic conversion scale ...., kid learn
Sep 25, 2013 @ 22:29
Wtf is 193cm for height do we look like we have a automatic conversion scale ...., kid learn
Maybe not, but this is the 21st century and you do have access to Google.

"The bears are attracted to the menstruation."

Sep 25, 2013 @ 22:30
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
that iridescent 5 panel doe
Sep 25, 2013 @ 22:31
I see you b_star. Idk if you know who Malaki the Most Hi is but I met him at Paid Dues after the Binary Star set rocking my CDG coach jacket. I bet all the fuck bois there thot i was some hype beast that came to see gaySap and Black Hippy.
KGB
honest expression
Sep 25, 2013 @ 22:32
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain

i love you for this

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 25, 2013 @ 22:34
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee

Liberty Thorgerson camp cap

Slapshot beanie

Iridescent 5-panel

Virgin Mary keychain
OH SNAP!

Hunter got the juice smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Sep 25, 2013 @ 22:35
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
The awkward moment when the only thing you're buying is a keychain

FW12 was Supreme's last good season.

Sep 25, 2013 @ 22:37
imma sleep so hard

niggas call me Rumpelstiltskin

edit: Rip Van Winkle lol
Sep 25, 2013 @ 22:37
how likely is it that the hockey top will drop tomorrow ?
Sep 25, 2013 @ 22:40
According to Hunter, not likely at all. ^^^

∞good to go since '91∞

Sep 25, 2013 @ 22:40
Hunter the man for comin' through with the info

but dammit i thought it was gonna just be the collab and some beanies or something and i'd be able to sleep.
Sep 25, 2013 @ 22:41
Slapshot beanie prob only thing im coppin. Hopefully Hockey top is next week 
Sep 25, 2013 @ 22:43
I would get the VM keychain but only if I copped something else too. Nothing else I like though.
Sep 25, 2013 @ 22:45
thanks hunt

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Sep 25, 2013 @ 22:46
allah zues buddah L/S and im out

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 25, 2013 @ 22:47
allah zues buddah L/S and im out
i feel that, shit is fire

|SHOUT OUT TO SWEDENS TRAP SCENE| Yung Bueno trap producer https://soundcloud.com/joebueno/nochas-prod-joe-bueno Suhpream cawp music

Sep 25, 2013 @ 22:47
basquiat is nice and all...but damn, ill just get prints of his art from the estate or some shit

put it on the wall...i dont need his face on my chest
Sep 25, 2013 @ 22:50
fuck it im being dumbblushing
Hunter
Sep 25, 2013 @ 22:52
imma sleep so hard

niggas call me Rumpelstiltskin
Rip Van Winkle maybe?
Sep 25, 2013 @ 22:53
Originally posted by Inactive User
I would get the VM keychain but only if I copped something else too. Nothing else I like though.
This is the logic I had for the Fuck 'Em keychain and it sold out right before I was going to buy something else with it.

I'm buying it alone; fuck it.

FW12 was Supreme's last good season.

Sep 25, 2013 @ 22:54
imma sleep so hard

niggas call me Rumpelstiltskin
Rip Van Winkle maybe?

Hunter...youre a genius
Hunter
Sep 25, 2013 @ 22:56
Rip Van Winkle maybe?

Hunter...youre a genius
niggas call me Einstein
Sep 25, 2013 @ 22:57
lol mods are turnt up today
Sep 25, 2013 @ 22:58
how likely is it that the hockey top will drop tomorrow ?
More likely than the chance of you having the swiftness for it
Sep 25, 2013 @ 23:07
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
local d boy wants everything so imma be gettin a nice tip this week smokeyface

and imo that liberty camp is top 3 from this season, pink is straight FLAMEZ

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 25, 2013 @ 23:12
this is a poor first season for us ukfags
Sep 25, 2013 @ 23:14
honest expression
Reality check
masters of the universe

*2Pac laugh*

Sep 25, 2013 @ 23:15
this is a poor first season for us ukfags
Best season in a while lol
Sep 25, 2013 @ 23:16
this is a poor first season for us ukfags
Best season in a while lol
ya idk what hes talking about...im bought something from every drop so far i believe except for when the vans dropped

lots of solid low key heat/future grail items this season

dont sleep ppl

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0