hype cog

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 01, 2013 @ 01:28
Originally posted by Inactive User
And the front, of course....
looking like a classy tool
ugly as fuck
Sep 01, 2013 @ 01:54
If the digi football top drops this week I can easily never look back at this season 
The writing on the back ruins it for me, or atleast the font they put supreme in.
I agree a bit and think some better colorway would had help but that black colorway I want 
Sep 01, 2013 @ 01:56
is anyone else from Ny that got a UPS conformation and a delivery date of yesterday but the package is still ready for UPS?

 can anyone help me out..
yea, usually if you ship new york to new york via ups ground its basically next day delivery, but supreme usually ships their stuff later in the day and ups doesnt deliver on saturdays or sundays, so just chill out and wait for monday which is when it will probably come
Sep 01, 2013 @ 01:57
so i heard the Paisley crusher runs smaller than the PCL....is the true?

if so im coo cuz i got a M/L but if not then ill have to sell smh

someone with both please lmk

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 01, 2013 @ 02:05
http://instagram.com/p/dnN9sYRidv/

lol @ red urban camo flight pants swaq
Sep 01, 2013 @ 02:07
http://instagram.com/p/dnN9sYRidv/

lol @ red urban camo flight pants swaq
been posted that...and they look good but imma wait for the sale smokeyface

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 01, 2013 @ 02:09
http://instagram.com/p/dnN9sYRidv/

lol @ red urban camo flight pants swaq
been posted that...and they look good but imma wait for the sale 
word havent been on here that much lately, good luck tryna pull those off tho
Sep 01, 2013 @ 02:29
http://instagram.com/p/dnN9sYRidv/been posted that...and they look good but imma wait for the sale 
word havent been on here that much lately, good lucky tryna pull those off tho
im thinking of putting something in the bottom of them to make them tighter by the ankles

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 01, 2013 @ 03:10
Not for nuthing Idk y but red hockey jersey is looking like the piece for me
Sep 01, 2013 @ 03:12
how is stock of denim coach and iridescent at supla?
Sep 01, 2013 @ 03:18

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 01, 2013 @ 03:27
This kid's getting too old to be acting like such a goof.
Sep 01, 2013 @ 03:28
Roboform for mac -
Anybody want to help your boy out? aha

#HansumBoys

Sep 01, 2013 @ 03:28
Whoever Buys this must provide a fit pic

17000 ferrari

Sep 01, 2013 @ 03:37
how is stock of denim coach and iridescent at supla?
I would like to know this as well.
Sep 01, 2013 @ 03:42

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Sep 01, 2013 @ 03:44
i don't know about the baseball shirt. maybe it's the colour ways...

-versace

Sep 01, 2013 @ 04:01
http://www.complex.com/style/2013/03/50-things-you-didnt-know-about-supreme/?utm_campaign=complexmag+socialflow+08+2013&utm_source=facebook&utm_medium=social
late pass bro

we kno boutcha

Sep 01, 2013 @ 04:07
(Invalid img)
peep dat collar.  
Temple represent
y'all niggas got killed by nd tho

we kno boutcha

Sep 01, 2013 @ 04:13
-inb4 seasonal pic OF Jasper in clown all red camo everything.
-inb4 Rihanna in lions puffy jacket.

we kno boutcha

Sep 01, 2013 @ 04:21
to everyone who got the Joan of Arc in Plum, that shit is fireeee saw lucas wearing it today at the store smokeyface
Sep 01, 2013 @ 04:40
How much should I sell a black 3-6 mafia tee size med. Worn twice
Sep 01, 2013 @ 04:43
The struggle on waiting for your package too arrive....
#firstworldproblems
u aint bout that next-day tri-state area shipping life.

fag

Sep 01, 2013 @ 04:51
How much should I sell a black 3-6 mafia tee size med. Worn twice.

probably 15 bucks. but since im generous ill give ya 20. smokeyface
Sep 01, 2013 @ 04:55
Originally posted by Inactive User
How much should I sell a black 3-6 mafia tee size med. Worn twice.

probably 15 bucks. but since im generous ill give ya 20. 
Can you be for realsies
Sep 01, 2013 @ 04:58
Originally posted by Inactive User
Can you be for realsies
60-80$
Sep 01, 2013 @ 05:05
Can you be for realsies
60-80$
depending on color. ive seen yellow ones go for 40. seen black ones go for 100. 
Sep 01, 2013 @ 05:05
Can you be for realsies
60-80$
Thank you. I already knew that, but I needed someone to vouch so my friend would believe me that I'm giving him a fair price
Sep 01, 2013 @ 05:19
If JP gets the Baseball shirt this week, and we don't.

I'ma be pissed, if it was vice versa I could give a shit about what drops in japan 

in b4 

or

or
But forreal baseball in Japan is just as big if not bigger than in the US so it would make sense. And Jp always get the good stuff. 

HANSUM BOY IS HANSUM

Sep 01, 2013 @ 05:30
Yeah the Japanese take baseball super seriously, they almost always win the world championships if I'm not mistaken.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0