[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Aug 19, 2013 @ 10:20
idk about you, but this season is dope.

∞good to go since '91∞

Aug 19, 2013 @ 10:20
OH MY GOD That CAMO

212!!!!!!

Aug 19, 2013 @ 10:21
shit was weak. i only like the flask, stash book and basquiat jacket. might get that taped seam jacket for the hell of it
Aug 19, 2013 @ 10:21
Bag is fucking sus
Gonna have grown ass men walking around with star backpacks, this aint middle school b

FW12 was Supreme's last good season.

Aug 19, 2013 @ 10:22
basquait m51 in the lookbook
Looks like a bogo tee + bogo sweatpant is coming too.
Aug 19, 2013 @ 10:22

box logo tee? this was on the lookbook
Aug 19, 2013 @ 10:23
camo looks nastier than last year, like something the chinese fakes would come up with.
notice the paisley inside print on the champion stuff...

so far, mainly impressed with the iridescent jacket, the harvard logo, and the teal heather pullover.
Aug 19, 2013 @ 10:23
the accessories are on point. can't wait for the cards/pens/lighter. other than that.. only a few clothing i'd consider purchasing. the paisley shirt can get itt
Aug 19, 2013 @ 10:23

Basquiat M-65 Cassius Clay. Anyone clock?
Aug 19, 2013 @ 10:23
Shit. I'm so hyped right now not even funny but I'm so stumped right now..

Which color do I get? Red camo looks sick but I've been trying to snag a heather box for so long
Aug 19, 2013 @ 10:24
That iridescent jacket lawd
Aug 19, 2013 @ 10:24
burgundy corduroy pullover with the kangaroo pouch.. im done

http://hypebeast.com/forums/apparel/195556

Aug 19, 2013 @ 10:24



First lookbook,Is it normally this fucking good?

212!!!!!!

Aug 19, 2013 @ 10:24
I didnt really like the hockey jersey in the first place, but damn it looks so ugly with that giant patch of nothing right in the center.
Aug 19, 2013 @ 10:24
What do you think is gonna be the most hyped item this year?

"You must look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself . . .”

Aug 19, 2013 @ 10:25
No Nas photo tee..... </3 

But the pullovers did not dissapoint smokeyface
Aug 19, 2013 @ 10:25
Bruce lee deck is sick as well as the stash box.2 tone arc pullover. a lot of nice pieces 
Aug 19, 2013 @ 10:26
The denim coaches jacket looks really nice
Aug 19, 2013 @ 10:26
coppin everything!!!!
Aug 19, 2013 @ 10:26
headband      

my names zane & i love odd future

Aug 19, 2013 @ 10:27
my fav items:










•••

Aug 19, 2013 @ 10:28
this season is complete shit or pretty nice

wtf were they thinking with this ugly ass 90s looking camo shit

•••

Aug 19, 2013 @ 10:28
Iridescent jacket is instacop
Aug 19, 2013 @ 10:29
No Nas photo tee..... </3 
same. i really wanted a nas x supreme poster that usually come out the box logo photo tee
Aug 19, 2013 @ 10:29
No Nas photo tee..... </3 
the pogues > nas
Aug 19, 2013 @ 10:29


You have no idea how hard i laughed when I seen this joint. 

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Aug 19, 2013 @ 10:29
omg im so fucking happy right now...every hoodie is dope as fuck especially the franklin print, and almost every beanie, but god damnit they killed it this season

Él Duderîno

Aug 19, 2013 @ 10:30
Originally posted by Inactive User


You have no idea how hard i laughed when I seen this joint. 
supreme x macklemore

•••

Aug 19, 2013 @ 10:30
very happy with no Nas tee, save that for Illmatic and Supreme anniversary next year... this season is...
Aug 19, 2013 @ 10:30
strong season, dat Jesus beanie smokeyfacesmokeyfacesmokeyface 
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0