[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Jun 04, 2013 @ 01:40
wackies collab is dope. imo, its ok to buy the tee's even though you dont know anything about the artists. BUT if you do buy them, atleast do a little bit of research so when a random person asks you "who is that on your shirt?", you can give a short explanation and not look like a dumbass.
yeah.

last time someone asked me what my shirt meant, and i said "i dunno. something to do with reggae? i just liked the picture of the lion in this color" i totally felt like a dumbass and wanted to kill myself. 

EDIT:

what do you do in this situation?:

[some guy]: yo, what's the shirt mean?

[you]: ah, it's from the Wackies record label. Founded in the 1970s by Lloyd Barnes, as the Wackie's House Of Music based on White Plains Road in New York, the name Wackies also include a record shop and a studio. It is considered by some to be the first significant reggae studio and label in the United States. (from wikipedia)

[some guy]: ooooooh shit! are there any good acts? what are some good songs to listen to?

[you:] O.O
One of my biggest pet peaves in life is when someone asks me what my tee means, which is why I rarely wear graphic tees anymore. The scenario you present here would have ended quickly when the guy lost interest as he wasn't expecting a history lesson. That's why I'd rather just give him some smart ass response.
Jun 04, 2013 @ 01:48
wtf do you live with paris hilton or something thatts a crazy pool 
Jun 04, 2013 @ 01:48
wackies is probably my favorite studio. knew about them way before this collab

•••

Jun 04, 2013 @ 01:49
wackies is probably my favorite studio. knew about them way before this collab
me too
Jun 04, 2013 @ 01:51
Should I sell my PCL hoodie for $520? It's brand new
Jun 04, 2013 @ 01:53
Should I sell my PCL hoodie for $520? It's brand new
do it. $520 cash can get you much further with bitches than a hoodie ever could. 
Jun 04, 2013 @ 01:54
Should I sell my PCL hoodie for $520? It's brand new
No one (at least no one smart) is going to buy that for $520.

FW12 was Supreme's last good season.

Jun 04, 2013 @ 02:00
Supreme needs more tees and less jackets.
its fucking summer/spring. Adding tanks that are more expensive than the tees ain't doin shit.

https://soundcloud.com/josephcookxxx/

Jun 04, 2013 @ 02:01
Considering SS13 only has another month and a half month left, what are three main things you want FW13 to include?

Mine are:
- A nice parka like the ventile or ripstop from 2010 (if anyone remembers retail price, Please lmk)
- Good tees 
- A good jersey
Need something like the pin dot that came out last F/W. I'm starting Uni in upstate NY so it's gonna be cold as fuck.
Exactly. A good parka would be amazing. U remember the retail price on it? I'm not very good with remembering prices as you can see ^^^
Jun 04, 2013 @ 02:02
Supreme needs more tees and less jackets.
its fucking summer/spring. Adding tanks that are more expensive than the tees ain't doin shit.
We're talking about FW, hence us talking about jackets. But I do love tees. First drop tees were smokeyface but everything after has been lacking.
Jun 04, 2013 @ 02:03
Considering SS13 only has another month and a half month left, what are three main things you want FW13 to include?

Mine are:
- A nice parka like the ventile or ripstop from 2010 (if anyone remembers retail price, Please lmk)
- Good tees 
- A good jersey
more stuff like the gonz parka
Jun 04, 2013 @ 02:04
Think the pin dot was $228 but I might be making that up 
Jun 04, 2013 @ 02:05
Think the pin dot was $228 but I might be making that up 
aight thanks.


EDIT: Just found out it was 328.
Jun 04, 2013 @ 02:06
not feelin the wackies collab but im liking that emblem tee
Jun 04, 2013 @ 02:16
i never heard of wackies....i'll be sure to check them out tho....i think i'm pretty much done with the season unless they restock shorts...i need some work shorts, i lived in em last summer and want a different color...i was waiting on the liberty shirt but i copped the guns and my kennedy is coming in tomorrow or the next day after a major UPS fuckup...so that might be it for me..

Fucktard we been developed a ratio

Jun 04, 2013 @ 02:23
^ I know someone else who also had thier Kennedy go missing in action . 
Jun 04, 2013 @ 02:30
My friend went missing in JFK once
Jun 04, 2013 @ 02:31
wtf do you live with paris hilton or something thatts a crazy pool 
why paris hilton? lmao
Jun 04, 2013 @ 02:32
Jun 04, 2013 @ 02:34
wtf do you live with paris hilton or something thatts a crazy pool 
why paris hilton? lmao
he was was prolly watching her sex tape at the same time he saw the pic

fat boy need a 10 piece

Jun 04, 2013 @ 02:41
will small size be available? 
Jun 04, 2013 @ 02:48
got a ho on deck whatchu know about dat
Them photoshop skills though
Jun 04, 2013 @ 02:51
I'd never heard of Wackies before this colab. A few of the shirts are cool, but just like some earlier people said I'm not gunna buy a tshirt only to be that dude who knows nothing about the history of it. That being said, I will go find out the history of that label and shit in more depth
Jun 04, 2013 @ 02:58
Jun 04, 2013 @ 03:00
Thumbs up if you have heard of wackies before today.

Thumbs down if you have not.

FW12 was Supreme's last good season.

Jun 04, 2013 @ 03:04
Jun 04, 2013 @ 03:08
I'd never heard of Wackies before this colab. A few of the shirts are cool, but just like some earlier people said I'm not gunna buy a tshirt only to be that dude who knows nothing about the history of it. That being said, I will go find out the history of that label and shit in more depth
well said might get the snap tho

edit: navy crosses shorts olive CDG's and im done 
Jun 04, 2013 @ 03:13
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
Jun 04, 2013 @ 03:18
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
this is a supreme thread.... but those flowers are poppin

Tad Ghostal

Jun 04, 2013 @ 03:21
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
Looks like the Huf s/s and bucket
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0