[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Dec 21, 2012 @ 15:37
Lmao this nigga London must have some problem in his head. You feelin yourself a bit too much with all these OD pics. We get it bruh, you got supreme for days. 
dat confidentie 
that gold skin
that jawline 
that height 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 15:38
Originally posted by Inactive User
cant even post a gif

tyler the inventor taught you nothing 
link broke, its okay.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Dec 21, 2012 @ 15:40

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 15:44
this thread is makes me wish the world did end today.

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 15:47

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Dec 21, 2012 @ 15:50
Originally posted by Inactive User

you dont wanna do this ill win
like everything else on here

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 15:52
Originally posted by Inactive User
who else copped those breds today got 2 pairs of 12's and a pair of 11.5's
Cause bred 11's are completely relevant to Supreme..

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Dec 21, 2012 @ 15:53
Originally posted by Inactive User

you dont wanna do this ill win
like everything else on here
wait..you think youve won anything on this thread? hahahaha

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Dec 21, 2012 @ 15:53
They shoulda called it the Small-Ass-Little-Tiny Logo Pullover.
I know that's what Supreme was thinking.

Edit: you sum dum niggas on this thread.
downvoters probably copped themselves a SALT Logo smokeyface
Dec 21, 2012 @ 15:56
Originally posted by Inactive User

you dont wanna do this ill win
like everything else on here
wait..you think youve won anything on this thread? hahahaha

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 15:59
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
who else copped those breds today got 2 pairs of 12's and a pair of 11.5's
Cause bred 11's are completely relevant to Supreme..



why is this nigha hoopin in um thou???like wtf
you do not hoop in grails
thats like sneakerhead commandment one 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 16:02

at least chris brown aint got on no heat 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 16:02
Originally posted by Inactive User
wait..you think youve won anything on this thread? hahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=CEH66V2jMxU

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Dec 21, 2012 @ 16:15

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 16:22

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Dec 21, 2012 @ 17:10
Why da fuk yu talk lik dis doe? Nd talk lik yu from da fuccin hood o sum shit. Fuck outta here with your bullshit. @ london.
Dec 21, 2012 @ 17:11

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Dec 21, 2012 @ 17:15
Originally posted by Inactive User
Why da fuk yu talk lik dis doe? Nd talk lik yu from da fuccin hood o sum shit. Fuck outta here with your bullshit. @ london.
brvh fukk u me@N 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 17:24
Does anyone know if the Supreme/Zippo lighter is refillable?
Dec 21, 2012 @ 17:36
Does anyone know if the Supreme/Zippo lighter is refillable?
You're a moron.
Dec 21, 2012 @ 18:03
Does anyone know if the Supreme/Zippo lighter is refillable?
You're a moron.
Haha thanks. I'm guessing it is then!
Dec 21, 2012 @ 18:20
fuckin hypebeasts not knowing how a zippo lighter works
Dec 21, 2012 @ 18:41
We did it! Won the Warsmokeyface, Got rid of shittyfits sharkin! 

(Invalid img)
Dec 21, 2012 @ 18:44
#susniqqas

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Dec 21, 2012 @ 18:47
We did it! Won the War, Got rid of shittyfits sharkin! 

(Invalid img)
#occupy your mind
Dec 21, 2012 @ 18:51
#susniqqas ftw, 
why does sharkin gta respond so poorly every post i make?
Hmm we stay winningsmokeyfacesmokeyface
Dec 21, 2012 @ 18:57
did you figure out box logo sizing yet?


Obviously not.
Dec 21, 2012 @ 18:58
info on dress? 

inb4 "it was troll fit, look at my shoes"
Dec 21, 2012 @ 18:58
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
We did it! Won the War, Got rid of shittyfits sharkin! 

(Invalid img)
#occupy your mind

cant get this shit out my mind 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 21, 2012 @ 18:59
Originally posted by Inactive User
info on dress? 

inb4 "it was troll fit, look at my shoes"
info on shit fit

inb4"at least i have real preme"


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0