[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 07, 2012 @ 01:20
Originally posted by Inactive User
i got my shipping confirmation yesterday and today the charge disappeared from my account. ive had it be processing for a long time even after i received my shit before but its never just totally gone away. hoping i get dat free even though its highly unlikely


stfu you're not gonna get it for free this isn't fucking zumies.
Nov 07, 2012 @ 01:31
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
i got my shipping confirmation yesterday and today the charge disappeared from my account. ive had it be processing for a long time even after i received my shit before but its never just totally gone away. hoping i get dat free even though its highly unlikely


stfu you're not gonna get it for free this isn't fucking zumies.


lol i know people its happened to before sit down

سبحان

Nov 07, 2012 @ 01:38
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
stfu you're not gonna get it for free this isn't fucking zumies.


lol i know people its happened to before sit down


it hasn't happened to people before. they were fronting. supreme is not gonna send you shit and then just forget to charge your card. whether it's before or after you receive your shit, you will be billed for it.
Nov 07, 2012 @ 01:50
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
lol i know people its happened to before sit down


it hasn't happened to people before. they were fronting. supreme is not gonna send you shit and then just forget to charge your card. whether it's before or after you receive your shit, you will be billed for it.


i know someone who never got charged it has never happened to me personally and like i said in my post i know its highly unlikely i was just saying i was hoping. and then you came thru acting like you know everything when it has happened before and im just letting you know bruh. i know im probably gunna get charged

سبحان

Nov 07, 2012 @ 01:52
damn, no shipping confirmation AND now the charge has dissapeared from my account.. no black moses for me smh

Fuck yall

Nov 07, 2012 @ 02:00
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
can't wait for it. might size up to wear it over a hoodie like DILL

waiting on that as well. how much will it be retail?


19950 yen so around 140

سبحان

Nov 07, 2012 @ 02:03
so what was the formula u guys came up with for the Japan to US conversions?

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 07, 2012 @ 02:03
Wasn't there some kind of storm or hurricane nancy or some shit like that, maybe that's why you haven't got your shit yet...how dare they fight to survive when you paid cash money for clothes!
Nov 07, 2012 @ 02:10
so what was the formula u guys came up with for the Japan to US conversions?


yen divided by 135

سبحان

Nov 07, 2012 @ 02:14
Originally posted by Inactive User
so what was the formula u guys came up with for the Japan to US conversions?


yen divided by 135

hmmm according to that the champion crewneck will be around $148..well see

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 07, 2012 @ 02:16
PARKA or CREWNECK?! I'm fuckin inbetween ahhhhh
Nov 07, 2012 @ 02:17
the champion stuff will not be more than 160$ per piece trust.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Nov 07, 2012 @ 02:17
Originally posted by Inactive User
yen divided by 135

hmmm according to that the champion crewneck will be around $148..well see

That's sounds about right, that means the parka will be like 2 bills smh
Nov 07, 2012 @ 02:19
PARKA or CREWNECK?! I'm fuckin inbetween ahhhhh

parka

Fuck yall

Nov 07, 2012 @ 02:19
hmmm according to that the champion crewneck will be around $148..well see

That's sounds about right, that means the parka will be like 2 bills smh

ya right...itll be around the same if not less the parka looks really light

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 07, 2012 @ 02:20
hmmm according to that the champion crewneck will be around $148..well see

That's sounds about right, that means the parka will be like 2 bills smh


the parka is same price as the crewneck, according to the japanese website
Nov 07, 2012 @ 02:20
fuck it, i'm gettin both...was having second thoughts about the crewneck, but i don't want to sleep and not be able to find it later like the Hennessy jersey...
Nov 07, 2012 @ 02:29
judging by the noise, either box logos or champion is dropping this week. im thinking champion is more likely to release.
Nov 07, 2012 @ 02:29
did the basic beanie drop already

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

Nov 07, 2012 @ 02:36
Want to get the champ parka and crewneck but the only decent colors for both are navy and I don't want to get two navy sweaters/jackets. Black is also nice for the crewneck i guess.
Nov 07, 2012 @ 02:45
i think you speculators are right about the Champ parka only being like $150 at this point...shit looks mad thin...i bet it doesn't live up to the hype...
also theres no way that flimsy thing is dropping before the N-3B, guess i'll be patiently waiting like my dude on the last page said...
am i the only one who copped the corduroy camp? was stoked for it to come out...hoping it's a little bit thick and warm...first camp i thought was decent this season...

Fucktard we been developed a ratio

Nov 07, 2012 @ 02:46
When's it gonna drop?! You missed it. I copped two.

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Nov 07, 2012 @ 02:52
Im gonna cawp both the parka(navy) and crew(either black or navy).
Nov 07, 2012 @ 02:56
damn, no shipping confirmation AND now the charge has dissapeared from my account.. no black moses for me smh


That's weak my man.

I got shipping confirmation but no charge to my account, not sure what this means.
Nov 07, 2012 @ 02:59
am i the only one who copped the corduroy camp? was stoked for it to come out...hoping it's a little bit thick and warm...first camp i thought was decent this season...

I got it in green, I was stoked for it. I'm kinda surprised it didn't sell out, it has a box logo on it ffs.

Shoes n shit http://hypebeast.com/forums/sneakers/forum/topic/187366/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/181940/?topic_page=1#post-3725825

Nov 07, 2012 @ 03:08
Honestly this season sucked, only copped rose beanie, D&D, 77tee, Split and Box Logo

No good jackets, tees were lame, terrible camps, and snaps were even worse..
Beanies were highlight of F/W
Nov 07, 2012 @ 03:16
big logo beanie dropping this week? how fast will they sell out?
Nov 07, 2012 @ 03:16
When's this dropping?



I still have mine from last year. Instead of a pussy it's Tyler's mouth. NDS if anyone wants to trade for it.

Fuck Tha Opps...No Love City

Nov 07, 2012 @ 03:18
Honestly this season sucked, only copped rose beanie, D&D, 77tee, Split and Box Logo

No good jackets, tees were lame, terrible camps, and snaps were even worse..
Beanies were highlight of F/W

You tripping F/W always on point.
Nov 07, 2012 @ 03:23
Honestly this season sucked, only copped rose beanie, D&D, 77tee, Split and Box Logo

No good jackets, tees were lame, terrible camps, and snaps were even worse..
Beanies were highlight of F/W

You tripping F/W always on point.


Different strokes for different folks. I think the outerwear made the season, Pin Dot Shell is fishscale as fuck, one of my favorite Supreme jackets.

Fuck Tha Opps...No Love City

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0