[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 06, 2012 @ 01:32
@pigionz that big?

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 06, 2012 @ 01:32


these pics left a sour taste in my mouth. dissuaded my decision to cop. hopefully on feet pics will be better

17000 ferrari

Nov 06, 2012 @ 01:38
Snagged a d&d camp in the mosh at asap rocky two nights ago. Fuck it


Some fucking asshole stole my d&d camp at the A$Ap show.?)

luckily it only had one dog on it...burn in hell mutherfucker


yeah...

Hypebeast Vol. Small World
Nov 06, 2012 @ 01:41


i wore it outside for a minute and its like 45 and windy here in pittsburgh. Seemed pretty warm and blocked the wind, but i'll get back to yall when it gets into the 20's and starts snowing here lol


Yo I got this in a large and I'm 6ft and 150 how do u think it will fit?


Haha dis niggas wearing a dress

git gud

Nov 06, 2012 @ 01:43
@pigionz that big?

should i say record. not, cd

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

Nov 06, 2012 @ 01:47
Snagged a d&d camp in the mosh at asap rocky two nights ago. Fuck it


Some fucking asshole stole my d&d camp at the A$Ap show.?)

luckily it only had one dog on it...burn in hell mutherfucker


yeah...


haha i was gonna go back and quote these two together but i didnt feel like searching through the pages from today to find it. Glad someone got to it though.

i smell a troll btw....

BleztONE

Nov 06, 2012 @ 02:02
40 degrees here in Philly, pulled out that small logo zip up, got an over the pants squeeze job today because of it. Thanks Supreme.

philly smokeyface

Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:04
These AF1s are perfect for all the little dudes running around with Supreme on! Now only if they made a shirt that could make someone gain 25 pounds...

Shoes n shit http://hypebeast.com/forums/sneakers/forum/topic/187366/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/181940/?topic_page=1#post-3725825

Nov 06, 2012 @ 02:05
What size should I get on the parka? I'm 6'8 120.

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

Nov 06, 2012 @ 02:07
What size should I get on the parka? I'm 6'8 120.


Medium.
Nov 06, 2012 @ 02:08
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface

Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:08

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nov 06, 2012 @ 02:15
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface


Pauly I thought you knew your shit so I assume that your trolling.

That hat is a criminal fake.
Nov 06, 2012 @ 02:16
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface
seems legit
Nov 06, 2012 @ 02:27
so does anyone know hen box logos or the hooded down vests drop?
Nov 06, 2012 @ 02:27
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface
seems legit

thanks, copped

Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:28
so does anyone know hen box logos or the hooded down vests drop?


Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:29
Some fucking asshole stole my d&d camp at the A$Ap show.?)

luckily it only had one dog on it...burn in hell mutherfucker


That's funny cause I just ganked one from some dumb mother fucker at the AZAVP show.

I prefer carcinogens to endorphins.

Nov 06, 2012 @ 02:30
N-3B
this week, based supreme wizard?

Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:31
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface


Pauly I thought you knew your shit so I assume that your trolling.

That hat is a criminal fake.

been a while since i had a good laugh at a fake camp

Fucktard we been developed a ratio

Nov 06, 2012 @ 02:40
http://www.ioffer.com/i/supreme-x-cdg-red-box-logo-5-panel-cap-hat-snapback-521687341
legit check?
smokeyface


Pauly I thought you knew your shit so I assume that your trolling.

That hat is a criminal fake.


It's almost worse that you thought he was serious...

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

Nov 06, 2012 @ 02:43
Fs d&d camp. Found it at a show in Houston and letting it go for cheap cause it smells like herb
Nov 06, 2012 @ 02:43
The camo box logo hoody is a hypebeasts dream.

Iced out Arizona boyz

Nov 06, 2012 @ 02:45

if you disregard this faggot's ugly mug and the double camo look, the hoodie is not looking as bad as all of you guys are saying it is. don't let someone on a forum dictate what you wear, rock what you want and fuck what anybody else thinks.


but dont wear fake shoess
gawd forbid

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 06, 2012 @ 02:49
damn whoever told me they used their Paypal business card on supreme lied smh

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Nov 06, 2012 @ 02:50
Fs d&d camp. Found it at a show in Houston and letting it go for cheap cause it smells like herb


dafuq? that increases value playa
Nov 06, 2012 @ 02:52
good look i cant move my painted camp,herringbone,or leather camo for shitt

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Nov 06, 2012 @ 03:33
Originally posted by Inactive User
Fs d&d camp. Found it at a show in Houston and letting it go for cheap cause it smells like herb


dafuq? that increases value playa


lmfaoaoaoaoao ^^^^ he aint lying.specially if dont smell like "dirt"
Nov 06, 2012 @ 03:38
Going back to that discussion we had a few weeks back..
I wouldn't wear that shit to a concert, was watching out like a hawk for someone swiping my girls beanie tonight at a fireworks display with all the little shits about. But then again maybe I need to chill.

real talk...didn't someone say they jacked someone's d&d hat at a show recently too?

Damn! That shit sucks bruh! Wish a mother fucker would try to snatch my hat! I stay fresh as fuck at concerts too. Guess it pays to be a g. Swag, swag! smokeyface smokeyface smokeyface
Nov 06, 2012 @ 03:50

A$AP reppin preme @ 1:45, comin thru with a some bars for the only reason i listened to fat motherfucking joe
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0