hype cog

[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 14, 2012 @ 03:22
Originally posted by Inactive User
@mrteebonilla

Nobody cares who I am.....

its all good whoadie

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 14, 2012 @ 03:23
Originally posted by Inactive User
@mrteebonilla

Nobody cares who I am.....

its all good whoadie


What does whoadie mean?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 14, 2012 @ 03:24
how is last supper high school ish... do you know what the last supper was? no .. dont speak.


im a confirmed catholic. i know exactly what it is matter fact i got one sitting on the wall in my kitchen. im not gonna pose that shit on my back though. kid.

agreed. not feelin the last supper at all. the Atelier is fire though, picked it up in green.
Sep 14, 2012 @ 03:26
I think I'm starting to feel this hat, not sure though

Cleanest camp of the season imo.
Gotta cop the black...

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Sep 14, 2012 @ 03:27
last supper hoody is kinda high school ish to me.. sorry guys :[


how is last supper high school ish... do you know what the last supper was? no .. dont speak.

Also who the fuck doesn't know what the last supper is? quit that trying to act smart shit.
Sep 14, 2012 @ 03:29
I think I'm starting to feel this hat, not sure though

Cleanest camp of the season imo.
Gotta cop the black...

they are all bueno.

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 14, 2012 @ 03:30
im a confirmed catholic. i know exactly what it is matter fact i got one sitting on the wall in my kitchen. im not gonna pose that shit on my back though. kid.

agreed. not feelin the last supper at all. the Atelier is fire though, picked it up in green.


i'm not even tryna flame this kid or be a douche neither nahm sayin? atelier is dope, power to those who picked it up cause it looks clean and classy as a hoodie. even looks comfy too. im glad they used neutral non bright colors for the hoodie too. just savin for that cars button up/ harris tweed coaches/ champion parka though so cant spend any extra $$ on other stuff.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Sep 14, 2012 @ 03:31
Just got my shipping confirmation email today, how long does it usually take an order to get to canada? I ordered on Saturday, so not sure if they shipped out today or sometime sooner this week.

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Sep 14, 2012 @ 03:34

Cleanest camp of the season imo.
Gotta cop the black...

they are all bueno.


liberty's are nice but personally are not my style. i cant wear leather on my head.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Sep 14, 2012 @ 03:39

they are all bueno.


liberty's are nice but personally are not my style. i cant wear leather on my head.

i personally think that the hat would be better if they used suede or something. leather just doesn't go good with everyone. same here with myself man.
Sep 14, 2012 @ 03:41
Just got my shipping confirmation email today, how long does it usually take an order to get to canada? I ordered on Saturday, so not sure if they shipped out today or sometime sooner this week.

takes around 10 days since they switched to ups standard before it took around 4-5 business days when they used expedited
Sep 14, 2012 @ 03:43
alright no more flexin, what yall think of the vietnam camo snap?
Sep 14, 2012 @ 03:43
Damn, it takes almost twice as long to get there and the shipping cost is still the same? ?) ?)

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Sep 14, 2012 @ 03:44
alright no more flexin, what yall think of the vietnam camo snap?

love mine blushing

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 14, 2012 @ 03:44
alright no more flexin, what yall think of the vietnam camo snap?

love mine blushing


swerve, bouta pick one up
Sep 14, 2012 @ 03:44
Also I'm really feeling the Pinvale camp, would love to cop but I just can't pull off camps to save my life, and I would probably get beat up if I wore a hat with flowers on it to school.

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

Sep 14, 2012 @ 03:44
alright no more flexin, what yall think of the vietnam camo snap?


Forgettable. I honestly really don't like it.
Sep 14, 2012 @ 03:56
Do you guys think that the navy l/s football top in a medium is gonna have a high resale value?
Sep 14, 2012 @ 04:00
Do you guys think that the navy l/s football top in a medium is gonna have a high resale value?


fuck yea bro put that shit on ice for 5 or 6 years youre looking at least 15 maybe 20 bucks $$
Sep 14, 2012 @ 04:01


$10/$11 and dorito bag smokeyface


smokeyface

@dinkleberg not a stain doe, my dog ripped up the carpet when she was a dike puppy. I just lay a Box Logo sticker over it and it looks fine.

Off topic but what kind of dog do you have? Mine did the same shit when I left him for a long time one day

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Sep 14, 2012 @ 04:02


liberty's are nice but personally are not my style. i cant wear leather on my head.

i personally think that the hat would be better if they used suede or something. leather just doesn't go good with everyone. same here with myself man.


not a fan of the design on these, but i like that they did the box logo's in similar colors instead of just saying "fuck it" and slapping a red one on

412

Sep 14, 2012 @ 04:03
I don't know why I bought a blue zebra camp cap from the drop today -.- Nobody seems to buy these on supreme, cuz there's still plenty left.

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

Sep 14, 2012 @ 04:05
I don't know why I bought a blue zebra camp cap from the drop today -.- Nobody seems to buy these on supreme, cuz there's still plenty left.
"oh no i bought something that no one else bought. I don't want it anymore"
epitome of a hypebeast, bruh.
Sep 14, 2012 @ 04:07
I don't know why I bought a blue zebra camp cap from the drop today -.- Nobody seems to buy these on supreme, cuz there's still plenty left.
"oh no i bought something that no one else bought. I don't want it anymore"
epitome of a hypebeast, bruh.


dont insult the hypebeasts, its not their fault they suck at life

412

Sep 14, 2012 @ 04:11
@bobhall thanks man. I have just the spot to store it.
Sep 14, 2012 @ 04:16
"oh no i bought something that no one else bought. I don't want it anymore"
epitome of a hypebeast, bruh.


dont insult the hypebeasts, its not their fault they suck at life

yeah ikr? It's like totally not my fault.

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

Sep 14, 2012 @ 04:19

Passed on the Atelier hoodies but definitely getting this. Can't decide..Black, Burgundy or the grey...

Burgundy is piff


Agreed. Burgundy FTW
Sep 14, 2012 @ 04:22
Probably a dumb question- but since I live in Alaska and have never been able to make it down to Fairfax, does the stuff in their stores normally sell out as quickly as online? Like do they have 5 panels just sitting around normally?
Sep 14, 2012 @ 04:22
dont insult the hypebeasts, its not their fault they suck at life

yeah ikr? It's like totally not my fault.


Buy for yourself, don't care what others get,you will be happier.
Sep 14, 2012 @ 04:23
dont insult the hypebeasts, its not their fault they suck at life

yeah ikr? It's like totally not my fault.


Several children born in the 1990s have been afflicted with this disorder that disables their ability to form their own opinions, and need approval from others to have any confidence. Scientists have yet to determine if it is caused by a birth defect or the illuminati. The aformentioned scientists have named the disorder "Hypebeast Syndrome" and have abandoned research.

412

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0