hype cog
HYPEBEAST Forums will be freezing on July 31st 2017. Threads and posts will still be available to view. A new community initiative is being developed and will be rolled out soon.

[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 06, 2012 @ 16:24
bang bang

im startin' off the day with a blunt of purp, no pancakes just a cup of syrup

Oct 06, 2012 @ 16:31
dont know if this has been posted yet, detailed pics of the olive uptowns

Link

412

Oct 06, 2012 @ 16:32
so can you not buy anything on kopbox right now?
Oct 06, 2012 @ 16:41
Hey, does anyone have a tee from the Supreme x Neighborhood collab from 2006 (the one with the pirate skull and the box logo underneath it and written Supreme Neighborhood "Rebel without a pause" on the back ) ?

Just wondering if mine wasn't legit cause the place it's suppose to say "SUPREME" white on white behind the tag says instead "SUP.2005.T" in the same white on white style.
Hoping it's not a fake because it looks so freaking legit, the quality is neat as hell, the tag is perfect. Thanks in advance guys.


you get it off ebay?
Oct 06, 2012 @ 16:54
so can you not buy anything on kopbox right now?


errthang sold out, apparently the restock was just a rumour. i'll admit, i got trolled hard

412

Oct 06, 2012 @ 17:08
Hey, does anyone have a tee from the Supreme x Neighborhood collab from 2006 (the one with the pirate skull and the box logo underneath it and written Supreme Neighborhood "Rebel without a pause" on the back ) ?

Just wondering if mine wasn't legit cause the place it's suppose to say "SUPREME" white on white behind the tag says instead "SUP.2005.T" in the same white on white style.
Hoping it's not a fake because it looks so freaking legit, the quality is neat as hell, the tag is perfect. Thanks in advance guys.


you get it off ebay?


Already got it like a week ago, not on ebay but it's kinda the same thing since I bought it directly from the guy. Why ?
Oct 06, 2012 @ 17:13
kopbox is done. no update.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

Oct 06, 2012 @ 17:17


Info on sweatpants, they look comfortable.
Oct 06, 2012 @ 17:27
you get it off ebay?


Already got it like a week ago, not on ebay but it's kinda the same thing since I bought it directly from the guy. Why ?


just because i saw a few fakes on ebay recently for like 50, if it was really cheap it probably isnt real.
Oct 06, 2012 @ 17:28
kopbox is done. no update.


it says purchasing will be renenabled on the 28th?
Oct 06, 2012 @ 17:28
so can you not buy anything on kopbox right now?


errthang sold out, apparently the restock was just a rumour. i'll admit, i got trolled hard


It says purchasing will be reenabled on october 28?
Oct 06, 2012 @ 17:40
Already got it like a week ago, not on ebay but it's kinda the same thing since I bought it directly from the guy. Why ?


just because i saw a few fakes on ebay recently for like 50, if it was really cheap it probably isnt real.


But it looks sooo legit, if it's not I'm so investing in the company that produce these tees. You think there's anyway to check ?
Oct 06, 2012 @ 17:50
I hop kopbox restocks more caps
Oct 06, 2012 @ 17:57
just because i saw a few fakes on ebay recently for like 50, if it was really cheap it probably isnt real.


But it looks sooo legit, if it's not I'm so investing in the company that produce these tees. You think there's anyway to check ?


throw some pics up. someone will know
Oct 06, 2012 @ 18:04
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=kopbox&iid=-1&de=off&items=25&which=positive&interval=365&_trkparms=positive_365

check his feedback and price he sells his supreme shit at, what the fuck.
If you can't read thats kopbox.com


That's not even "hooking it up", this guy is just a fucking knock.

5-Panel/Camp Cap FS Thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/204567

Oct 06, 2012 @ 18:18
errthang sold out, apparently the restock was just a rumour. i'll admit, i got trolled hard


It says purchasing will be reenabled between now and the 8th?

purchasing already been enabled and finished, if you look at the sold items there is new shit. there is no hope.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

Oct 06, 2012 @ 18:23
How much would you guys say a red CDG camp would be worth? I'm seeing the price range anywhere from $90 to $130.
Oct 06, 2012 @ 18:23
It says purchasing will be reenabled between now and the 8th?

purchasing already been enabled and finished, if you look at the sold items there is new shit. there is no hope.


looks like ill have to settle for fucking ebay prices. godamn
Oct 06, 2012 @ 18:28
laughing8QHWJXQ07SmVG424itUA" alt="" />
DFD in Supreme
Oct 06, 2012 @ 18:50
How much would you guys say a red CDG camp would be worth? I'm seeing the price range anywhere from $90 to $130.

More sell at 85-100
Oct 06, 2012 @ 18:52
bang bang

Read in Pusha's voice.
Oct 06, 2012 @ 19:19
But it looks sooo legit, if it's not I'm so investing in the company that produce these tees. You think there's anyway to check ?


throw some pics up. someone will know


Good advice:
(Invalid img)
(Invalid img)

I'm hoping for some good news.
Oct 06, 2012 @ 19:22
laughing8QHWJXQ07SmVG424itUA" alt="" />
DFD in Supreme



little guy from gs?

wtb: small supreme outerwear

Oct 06, 2012 @ 19:25
The watermark SUP.2005.T is confirmed to be fake on strictly

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oct 06, 2012 @ 19:45
Are you sure about that ? I find it quite surprising since I've heard about older water marks like SUP.2003.T or 2004, and since that tee was released in '06 I guess it was produced in '05 (I've heard the same stuff for '04 tees produced in '03).

Can somebody confirm 至高 or not ?
Oct 06, 2012 @ 19:46
Haaaa, Beiber's just trying to fit in
fuck you you stole my avatar
Oct 06, 2012 @ 19:49
whats up with kopbox dat shit legit?
Oct 06, 2012 @ 19:51
whats up with kopbox dat shit legit?

Nope.

Shoes n shit http://hypebeast.com/forums/sneakers/forum/topic/187366/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/181940/?topic_page=1#post-3725825

Oct 06, 2012 @ 19:53
whats up with kopbox dat shit legit?


It won't go back up. apparently it only goes up for a few minutes ever couple months and you have to have connections to know when. I was so excited but looks like were outta luck
Oct 06, 2012 @ 20:04
Are you sure about that ? I find it quite surprising since I've heard about older water marks like SUP.2003.T or 2004, and since that tee was released in '06 I guess it was produced in '05 (I've heard the same stuff for '04 tees produced in '03).

Can somebody confirm 至高 or not ?

Let me guess, you copped that shit on ebay? And for how much?
A while ago some seller had black box on white tees with the same watermark as you and those were going for cheap. Several SS people copped one of em and they were fake.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0