[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 06, 2012 @ 15:03
cop as easy ever !!!!!
Sep 06, 2012 @ 15:03
SAVING MONEY FEELS GOOD MAN
Sep 06, 2012 @ 15:03
White tree camo looks like logs of shit, just copped blue canvas.
Sep 06, 2012 @ 15:03


coped the navy football top thou

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 06, 2012 @ 15:03
Copped navy and black decos, and white and green tree camps.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

Sep 06, 2012 @ 15:04
Damn 268 for d&d and 298 for trenches looks like I'm gonna have to wait to cop later. Most everything is still there.
Sep 06, 2012 @ 15:04
copped white tree bark, navy and green bevelled and navy canvas
Sep 06, 2012 @ 15:04
yup this weeks drop is whack, going to make some money tho blushing
Sep 06, 2012 @ 15:04
Well, time to be late to school from checking HB and wasting time on a weak drop #Lifehurtssometimes

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 06, 2012 @ 15:04
navy deco and navy canvas first things to s/o. wouldnt've predicted that...

412

Sep 06, 2012 @ 15:04
The football top isn't dropping? It's not on the Supreme London Facebook is it?

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Sep 06, 2012 @ 15:05
Shoot i needed a Large in the teal Deco shirt! I got a medium. Does anyone wanna trade who needs a medium?
Sep 06, 2012 @ 15:05
that navy deco smokeyface , props to everyone else who copped
Sep 06, 2012 @ 15:06
copped camo vietnam, olive tree, and canvas. forgot how easy it was to cop preme online smokeyface
Sep 06, 2012 @ 15:06
Yeah, i could not cop the white tree. Copped the green instead.

|| instagram: lups1 ||

Sep 06, 2012 @ 15:06
The football top isn't dropping? It's not on the Supreme London Facebook is it?

No it's not, it's in the online shop though loloololololol
Sep 06, 2012 @ 15:06
White tree and bevelled coppedblushing

480 to the 808

Sep 06, 2012 @ 15:06
supreme can suck my dick if its 268 for a damn chore coat. real shit though thats too much
Sep 06, 2012 @ 15:07
Tylers gonna wear the football top guys better cop

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 06, 2012 @ 15:07
supreme can suck my dick if its 268 for a damn chore coat. real shit though thats too much

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 06, 2012 @ 15:08
Someone PM me if there's a restock of the deco shirt (navy) in Large please.

Fuck Tha Opps...No Love City

Sep 06, 2012 @ 15:08
After missing last week's chip camo.. I managed to cop the blue canvas! blushing
Sep 06, 2012 @ 15:08
green tree, white tree, camel canvas, navy canvas, navy football
eeeaasssyy

twitter: @anthonyg28 ▲ Karmloop/Plndr rep code SAVE20SWAG for 20% off! ▲ http://gobigorgohomeless.tumblr.com/

Sep 06, 2012 @ 15:08
copped mad multiples of that Football top. Unexpected
Sep 06, 2012 @ 15:08
SAVING MONEY FEELS GOOD MAN


So does spending $600
Sep 06, 2012 @ 15:09
Page 666
Sep 06, 2012 @ 15:09
Damnit, kind of regretting not getting the sea green deco now. should of just got all 3.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

Sep 06, 2012 @ 15:09
my card declined on me 3 times cuz i kept choosing the wrong card type and still copped that damn navy deco lol smokeyface

FS/FT: DS Nike SB x Supreme 10.5, CDG Vans size 10.5, First Diamond x Curren$y release Tees size L. Get at me!

Inactive User

Sep 06, 2012 @ 15:10
got a sea green deco medium...if you want you know what to do.
Sep 06, 2012 @ 15:10
-navy deco in medium
-white tree camo
-navy canvas
-green canvas

waiting on that navy champion parka, black corduroy, d&d camp, and red big logo beanie :]

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0