hype cog

[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Jul 19, 2012 @ 16:14
STFU
Jul 19, 2012 @ 16:14
pffft if you are gonna pay $700 you might as well buy the OGs
Jul 19, 2012 @ 16:14
just got shipping confirmation. I checked out in 13 seconds this morning. It was super fast

got mine at 11:38 for my sz 8

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 16:16
I don't see these going up later on. Hype is going to be at its highest this week.
Jul 19, 2012 @ 16:16

Thirsty ass niggaszzzsmokeyface

Gahdamn
Jul 19, 2012 @ 16:18
if some celeb wears these, the price will go up

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jul 19, 2012 @ 16:19
yeah i was fucking paying for it n all...filled out all the info...and when i was clicked finished....it sold out on me....whatever now i dont have to drop 150 on some ugly ass shoes...restocks will happen...its just a matter of when


you're a fucking dumbass


If you weren't using autofill you had no chance lol.
Jul 19, 2012 @ 16:19
so how many pairs are there guys?
Jul 19, 2012 @ 16:20
anyone have the link that has all the shoes Supreme released? it scrolls to the side, i think.
Click "random" > "Other random"
Originally posted by Inactive User
http://www.supremenewyork.com/random/shoes
anyone have the link that has all the shoes Supreme released? it scrolls to the side, i think.

http://www.supremenewyork.com/random/shoes
thanks guys
Jul 19, 2012 @ 16:20
Well who is willing to trade me the Nike sb for camp caps or sell it to me

Inactive User

Jul 19, 2012 @ 16:21
yeah i was fucking paying for it n all...filled out all the info...and when i was clicked finished....it sold out on me....whatever now i dont have to drop 150 on some ugly ass shoes...restocks will happen...its just a matter of when


so why were u trying to buy those ugly ass shoes in the first place?
Jul 19, 2012 @ 16:21
if some celeb wears these, the price will go up
Call up Taco, Hodgy, Drake and A$AP

Fuck it, even get 2 Chainzzzz

instagram: @fuckjohnn | سبحان

Jul 19, 2012 @ 16:21
so how many pairs are there guys?


There were for sure 1000 online maybe more but not sure how many more.
Jul 19, 2012 @ 16:22
nobody is going to pay 700 for them lol
Jul 19, 2012 @ 16:25
nobody is going to pay 700 for them lol


I pity the guy that does. You can roll with something much better than nike for $700 if anybodys really keen on paying that much for shoes.
Jul 19, 2012 @ 16:26
Resell on these should be $700. Seriously. Has SB fallen off?
Jul 19, 2012 @ 16:26
So any of you actually canceling people's orders? haha

i doubt it no one has the balls to do that to someone thats too fucked up

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Inactive User

Jul 19, 2012 @ 16:26
STFU
Jul 19, 2012 @ 16:26
just got shipping confirmation. I checked out in 13 seconds this morning. It was super fast

got mine at 11:38 for my sz 8
just got shipping confirmation. I checked out in 13 seconds this morning. It was super fast

got mine at 11:38 for my sz 8

they havnt restocked tho?

IG: @luii.xx

Jul 19, 2012 @ 16:26
the minute Tyler puts these on his feet the prices will escalade dramatically
Jul 19, 2012 @ 16:27
guys trying to cancel my order lol hating ass niggas, its already shipped so it doesn't matter


Theres no way it already shipped.

mine shipped at 11:38 would post pic of email but dont want anyone cancellin my shit haha

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 16:27
i think he means his shipping confirmation
Jul 19, 2012 @ 16:28
just got shipping confirmation. I checked out in 13 seconds this morning. It was super fast

Just leave these forums. And SS while you're at it. Stick to NT and your bullshit street culture forums, fuckboy.

nahh. just worry about yourself

IG: @luii.xx

Inactive User

Jul 19, 2012 @ 16:28
Resell on these should be $700. Seriously. Has SB fallen off?


SB fell off years ago.
Ape Fell Off
Jul 19, 2012 @ 16:29
Theres no way it already shipped.

mine shipped at 11:38 would post pic of email but dont want anyone cancellin my shit haha


Haha don't use the "C" word or else you get comment removed. But I got shipping confirmation at the same time too, well 8:38pst
Jul 19, 2012 @ 16:29
mine shipped at 11:38 would post pic of email but dont want anyone cancellin my shit haha


Haha don't use the "C" word or else you get comment removed. But I got shipping confirmation at the same time too, well 8:38pst


if you're order already shipped, it can't be cancelled...

.

Jul 19, 2012 @ 16:31
i live in NYC, so i dont know how im not getting shipping confirmation before you guys.. oh well not for me to stress.

i can smell the incoming pages of shipping complaints

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jul 19, 2012 @ 16:31
mods doin good work takin down the order number posts good shit ha
but im still waitin on my other to ship not stressin though im sure they are mad busy right now

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 16:31
So was there a restock after the initial first drop? I was off the computer after I got my pair
Jul 19, 2012 @ 16:32
the minute Tyler puts these on his feet the prices will escalade dramatically


Ive never seen him wear any shoes other than vans. Doubt he's into sbs.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0