hype cog

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

Oct 12, 2012 @ 01:23
The Palms print needs to be on the sleeves and the back of the crewneck too. That'd be dope. Either that or just regular how the tees are would be a cop.

Twitter/Instagram: @niickyrozay

Oct 12, 2012 @ 01:53
keys came today! smokeyface

instagram: akcleveland1

Oct 12, 2012 @ 02:03
$100 for pick up blinkyeyes

5 Panel

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Oct 12, 2012 @ 02:19
^ damnn screww that! lol!! Again, if any of u guys are goin saturday PM me pls for a pick up!
Oct 12, 2012 @ 02:34
Diamond needs more colabs with crooks.

Stay young, stay fly, stay fresh. Looking for OG Script Diamond Burgundy Hoodie WTB Slims jeans in 28 x 30 or 30 x 30

Oct 12, 2012 @ 03:54
Hey guys, I'm 5'8 150 pds. and I wear a medium in tees but the following hoodie:
http://cache0.bigcartel.com/product_images/69059739/thumbnail-5.asp.jpeg
is like a dress on me and it's a medium. Should I start wearing small in hoodies or is it just that hoodie that fits like that? Thanks
Oct 12, 2012 @ 15:09
Pacsun gots diamond supply co boardshorts for $20
Oct 12, 2012 @ 16:42
It's like impossible to find this in a small in male now adays

Stay young, stay fly, stay fresh. Looking for OG Script Diamond Burgundy Hoodie WTB Slims jeans in 28 x 30 or 30 x 30

Oct 12, 2012 @ 17:39
Does anyone know how much $$$$ these palm 5 panels are gonna be...

Instagram: krazyfodubz WTB: The Hundreds Vs. Diamonds Black XL HMU!! Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/184299

Oct 12, 2012 @ 17:41
^^^^My guess is $44

|| instagram: lups1 ||

Oct 12, 2012 @ 17:53
^^^^My guess is $44


Right on, that's what I'm hoping.

If anybody wants to help a fellow lifer out and not charge rape shoot me a pm and I'll send you some free swag for your time. Thanks in advance!!

David

Instagram: krazyfodubz WTB: The Hundreds Vs. Diamonds Black XL HMU!! Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/184299

Oct 12, 2012 @ 18:41
if anyone has any diamond hoodys in XL from there boxes there willing to sell lmk

WTB NOTHING

Oct 12, 2012 @ 20:11
It's like impossible to find this in a small in male now adays


Ha go to pacsun.

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

Oct 12, 2012 @ 20:37
Anyone selling any hoodies or crewnecks in size medium from their box, hmu
Oct 12, 2012 @ 20:53
It's like impossible to find this in a small in male now adays

you gotta be bout that pacsun life to get that. I see the shirt at least 6 times a day but only real pacsun lifers can get the crew.
Oct 12, 2012 @ 20:58
Diamond needs more colabs with crooks.


I think Nick posted awhile back on his Instagram there is a full capsule in the works which will probably come out sometime next year

That's true.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Oct 12, 2012 @ 21:47
@denns are we going to see another giants T if they win again this year, the one from 2010 is one of my fav that i own

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Oct 12, 2012 @ 22:01
@denns are we going to see another giants T if they win again this year, the one from 2010 is one of my fav that i own

haha, only time will tell on that.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Oct 12, 2012 @ 22:46
^wore mine to the giants parade and everyone seemed to love it.
wouldnt mind another sf giants tee or even a 49ers tee, closest thing was the lifers tee or that exclusive huflaughingiamond snap. <- if anyone is willing to part with that let me know
Oct 12, 2012 @ 23:09
^wore mine to the giants parade and everyone seemed to love it.
wouldnt mind another sf giants tee or even a 49ers tee, closest thing was the lifers tee or that exclusive huflaughingiamond snap. <- if anyone is willing to part with that let me know


i wore mine to my first giants game this past september at AT &T park, got a lot of compliments on it

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Oct 13, 2012 @ 01:28
Finally got my Marilyn deck in. So happy to be able to finally have it. Thanks to @jawnly211 for showing me who had one. He finally gave in on selling it to me. haha



Twitter/Instagram: @niickyrozay

Oct 13, 2012 @ 02:04
@niickyrozay very nice, well done mr rozay smokeyface smokeyface

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Oct 13, 2012 @ 02:46
Edit: nevermind
Oct 13, 2012 @ 03:10
So I'm confused.. was this long sleeve shirt exclusive to online and Fairfax?

http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Diamond-Kush-Longsleeve-Tee-Black_p_2449.html

cause if so, Diamond is pretty horrible at exclusives. haha

http://www.zumiez.com/catalog/product/view/id/360453/category/1425/

graphic is a bit bigger, but it's essentially the same thing
Oct 13, 2012 @ 03:15
So I'm confused.. was this long sleeve shirt exclusive to online and Fairfax?

http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Diamond-Kush-Longsleeve-Tee-Black_p_2449.html

cause if so, Diamond is pretty horrible at exclusives. haha

http://www.zumiez.com/catalog/product/view/id/360453/category/1425/

graphic is a bit bigger, but it's essentially the same thing

Not an exclusive - it was a general release...it just dropped first online and on fairfax before it hit accounts.

Anything with a Diamond Blue tag (tiff colorway) = Online and/or Fairfax ONLY.
Anything with a Diamond Red tag = General Release.
Anything with a Royal Blue tag = Grizzly Griptape.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Oct 13, 2012 @ 03:20
Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out
Oct 13, 2012 @ 03:23
So I'm confused.. was this long sleeve shirt exclusive to online and Fairfax?

http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Diamond-Kush-Longsleeve-Tee-Black_p_2449.html

cause if so, Diamond is pretty horrible at exclusives. haha

http://www.zumiez.com/catalog/product/view/id/360453/category/1425/

graphic is a bit bigger, but it's essentially the same thing

Not an exclusive - it was a general release...it just dropped first online and on fairfax before it hit accounts.

Anything with a Diamond Blue tag (tiff colorway) = Online and/or Fairfax ONLY.
Anything with a Diamond Red tag = General Release.
Anything with a Royal Blue tag = Grizzly Griptape.


ok gotcha :D
sorry I was just a bit confused there for a second
Oct 13, 2012 @ 03:45
Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out

ha wtf how do you confuse that

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Oct 13, 2012 @ 04:16
Originally posted by Inactive User
Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out

ha wtf how do you confuse that


haha that's what I wanna know too
Oct 13, 2012 @ 04:33
Anyone pickin up any Fairfax 5 panels tomorrow pm me. I'll pay close to your rape price.. also got bun-b,wiz,d-block, and jetlife collabs for trade.

INSTAGRAM / TWITTER: Bchronic

Please login first to reply.
HYPECHAT 0