hype cog
Hypebeast forums will be frozen since July 31st 2017. However, posts and comments will still be available. We are working to develop our community further.

[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

Apr 17, 2012 @ 02:01
Tees are cool. I'll probably scoop the stardust tee.

On another note, just found out my summer clinical rotation and I got 7am - 3pm on Thursdays and Fridays. So fucked on future drops. Hopefully I can squeeze in a break if shit isn't too hectic.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

Apr 17, 2012 @ 02:02
what camp caps, if any, are dropping this thursday?


Nobody knows yet. Try again wednesday evening.


alright thanks
Apr 17, 2012 @ 02:05
* Double Post blinkyeyes.

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

Apr 17, 2012 @ 02:08
fuckkk i really wanted the TNF

Be about it

Apr 17, 2012 @ 02:09
Whats the best way of shrinking shirts without making it wider? The last shirt i dried, ended up being shorter but the it seemed wider than before

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Apr 17, 2012 @ 02:12
damn i waited too long cause there was no hype on the striped selvedge denim shirts in light blue. they only got xl in that color now. dont really want the darker one. anybody got a L in the lighter striped selvedge they want to get rid of?

FS: Supreme S/S 2012 Oxford Shirt (Sz M) RETAIL! http://hypebeast.com/forums/apparel/171793/

Apr 17, 2012 @ 02:28
Just PMed you guys with instructions

Thanks dood
Apr 17, 2012 @ 02:35
how d'yall protect yourselves in a trade? Make sure you dont get bumped for sometihng?[/q
id make a trade agreement thread in the feedback forum

or sell eachother the shirts for the same price on paypal. your gonna pay 4% but then you are both secured.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Apr 17, 2012 @ 02:36
If you need help on how to shrink a shirt down without ruining the print i can help you. There's an easy little method you can use. I've done it a couple of times with my Original Fake tee's.

Please share. I'd like to know as well

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Apr 17, 2012 @ 02:37
fuckkk i really wanted the TNF


It didn't drop yet, its this Saturday.

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

Apr 17, 2012 @ 02:38
Nice to see dudes from Michigan in here.

Oh shit missed this conversation. I'm also from MI.


Any of you guys in MI hit up Revive in Birmingham recently? They normally have some Supreme in stock.

Follow me on Instagram @marcusk14

Apr 17, 2012 @ 02:40
Are the shirts going to release all in one day, or one shirt per week?


id guess spaced out even though it said on supreme theyre dropping thurs, i mean, they said the S/S 12 collection would drop feb 23rd, but obviously not all at once

dat Ethiopia,I need it.



truth

412

Apr 17, 2012 @ 02:40
Please share. I'd like to know as well


I'd like to get in on this too haha PM me.

instagram: jlau1303

Apr 17, 2012 @ 02:40
Kr00kd I pm'd you but i'm about to be off this and watch a movie so if anyone else wants the instructions you'll have to wait till tomorrow or ask one of the previous guys to Copy and Paste it. B)

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

Apr 17, 2012 @ 02:51
Just PMed you guys with instructions


If this is about the shirt shrinking, send some my way please!

I might need this too

ig - riffraffsimons

Apr 17, 2012 @ 02:52
Just PMed you guys with instructions
PM me? I'd appreciate it.
Apr 17, 2012 @ 02:57
somebody just post it in the thread. jesus.

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169391

Apr 17, 2012 @ 02:57

Apr 17, 2012 @ 02:58
Since a lot of peeps been asking I'll just post what p swazy pm'ed me

patrickswazy Sent 1 hour, 24 minutes ago

Note: Shrinking will only occur if the tee is 100% Cotton. Shirts that are Cotton Poly blend won’t shrink using this method.

Now that I noted that..

Step one: Flip shirt Inside Out
Step two: Get a bowl of hot water *Must be hot, cotton shrinks due to heat.
Step Three: Soak the shirt in the hot water about 2 – 3 times in 10 Minute intervals refreshing the hot water.
Step Four: Squeeze the water out of the Tee and place in the drying.
*Make sure to dry the shirt inside out so the heat from the drying isn’t directly on the print*

Why this works: Think about ironing a graphic tee, (ever do it btw?)
Placing the iron directly onto the print will melt it, however if you flip the shirt inside out ironing on the backside of the print the shirt smoothens and the print remains intact.

PS. Constantly check the shirt for dryness so that you do not over-dry the shirt causing access shrinkage.
*If the shirt has not shrunk to your liking, repeat the process.
Hope this helped blushing
Apr 17, 2012 @ 02:59
dat Ethiopia,I need it.



truth


I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee..

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Apr 17, 2012 @ 03:05
^how many violent rastas do you know?
Apr 17, 2012 @ 03:12
^how many violent rastas do you know?


LOL

fuckkk i really wanted the TNF


It didn't drop yet, its this Saturday.


Wait, the North Face shit is getting dropped Saturday?!

Apr 17, 2012 @ 03:15
all the tees are gonna drop thursday together.
Apr 17, 2012 @ 03:15
somebody just post it in the thread. jesus.


This. You guys seriously need to grow up... lmfao at PMing instructions.
Apr 17, 2012 @ 03:15
Apr 17, 2012 @ 03:17
^how many violent rastas do you know?


LOL

It didn't drop yet, its this Saturday.


Wait, the North Face shit is getting dropped Saturday?!


Yes, HB did a "article" on it last week. Same week Japan got theirs. http://hypebeast.com/2012/04/supreme-x-the-north-face-2012-spring-summer-capsule-collection/

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

Apr 17, 2012 @ 03:21
Oh shit missed this conversation. I'm also from MI.


Any of you guys in MI hit up Revive in Birmingham recently? They normally have some Supreme in stock.

I love Revive. I haven't been there recently though, been busy with school/work. They're opening up another store.
Apr 17, 2012 @ 03:23
When are the tanks dropping???
Apr 17, 2012 @ 03:23
LOL



Wait, the North Face shit is getting dropped Saturday?!


Yes, HB did a "article" on it last week. Same week Japan got theirs. http://hypebeast.com/2012/04/supreme-x-the-north-face-2012-spring-summer-capsule-collection/


Kind of weird that supreme released them on a saturday without any email notice or anything lol
Apr 17, 2012 @ 03:26
When are the tanks dropping???


prob later in the summer when its more "tank seasons." Although it sure felt like tank season in NYC today...haha
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0