hype cog

[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

Apr 12, 2012 @ 13:45
what was tylers username when he used to post on here before he was superstar rapper?

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 13:47


hmm if no camels then I'm happy, all i have to worry about is baseball shirt. NO BRAINER!

who was the dude talking about rolling up before the drop? I'm about to do the same, got some semi-weak afghan goo.
Apr 12, 2012 @ 13:50
^ def me, I just took down some master kush, Sour D, and Strawberry Bubba blushing
Apr 12, 2012 @ 13:54
what was tylers username when he used to post on here before he was superstar rapper?


bloxhead iirc

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169391

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 13:59
can we talk about relevant shit like what are dope looking fits to wear with the baseball jersey.

WGAF about tyler in the supreme thread, pages after pages...loiter squad is boring, delocated is way better.
Apr 12, 2012 @ 14:03
Man if no camels drop , this will be week 3 of weak drops in my opinion
Apr 12, 2012 @ 14:05
Y'all really smoke just to sit on your computer to buy Supreme?
Damn son, a whole new legion of losers have gotten into Supreme I see.

I'm That Nigga.

Apr 12, 2012 @ 14:08
Originally posted by Inactive User
can we talk about relevant shit like what are dope looking fits to wear with the baseball jersey.

WGAF about tyler in the supreme thread, pages after pages...loiter squad is boring, delocated is way better.

not a fan of delocated, loitersquard is funny as hell imo. I hope the camel drops though. I'm still going to look. If not i'll just nab that pinup tank, that baseball jersey is overpriced.
Apr 12, 2012 @ 14:10
Ill decide what I'm going to buy when the store updates, I swear since the site doesn't crash no more I be having time to look around and shit.
Apr 12, 2012 @ 14:10
Already got my 2010 jersey, so I have nothing really to be excited about for this drop.

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 14:11
wait a second those pinstripe tees are fucking dope. I'm probably gonna scoop one.

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 14:13
Originally posted by Inactive User
Y'all really smoke just to sit on your computer to buy Supreme?
Damn son, a whole new legion of losers have gotten into Supreme I see.


just makes the morning quicker, i blaze almost everyday.

the last loiter squad episode was weak, the d'angelo skit? lb.'s shit was funny, the skit where they make lucas lick dudes toe, wack. cakes being thrown when people ask for stuff, okay?

delocated, JON HE DOES IT. let me post this.

Apr 12, 2012 @ 14:14
hey SS members. seen any supreme x tnf mountain jackets from fw 2010 kicking around the site? like are people selling that kind of shit on SS
Apr 12, 2012 @ 14:18
waiting hella long for this shit to dropp
Apr 12, 2012 @ 14:21
Originally posted by Inactive User
can we talk about relevant shit like what are dope looking fits to wear with the baseball jersey.

WGAF about tyler in the supreme thread, pages after pages...loiter squad is boring, delocated is way better.


chinos is the norm prolly but ima wear like it a jacket on those hot days. decent layering piece. and going to a jays games.

17000 ferrari

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 14:22
def layering, picture with the asian dude wearing the medium/small wasn't too interesting.

you going for teal or black?
Apr 12, 2012 @ 14:22
what was tylers username when he used to post on here before he was superstar rapper?


bloxhead iirc


thx
Apr 12, 2012 @ 14:26
Teal baseball jersey and if the camel camp don't drop, I'mma scoop that heathered polo in wine. smokeyface

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 14:27
teal for me.
Apr 12, 2012 @ 14:27
Originally posted by Inactive User
def layering, picture with the asian dude wearing the medium/small wasn't too interesting.

you going for teal or black?


black keeping it simple

17000 ferrari

Inactive User

Apr 12, 2012 @ 14:30
no shame in that.

ps, nas?
Apr 12, 2012 @ 14:31
Hopefully I can get enough time to look at the sizing chart on the baseball jersey before this shit sells out which I doubt.
Apr 12, 2012 @ 14:32
Lol at Supreme dying off, I could see one day closing down the online store, but the Lafayette shop? Never
Apr 12, 2012 @ 14:35
Has anyone else gotten an Origin Tee sticker? I was pretty surprised when I saw it in my package.


Yeah I got one - if anyone wants it holler, I'm not going to use it.

Ooh, I've been wanting one of those. Not sure where I'd put it if I got one though
Apr 12, 2012 @ 14:42
Camel didn't drop in Britain, so might not drop.
Apr 12, 2012 @ 14:43
size up or not still seems to be the major question in doubt for the jersey goddamn it
Apr 12, 2012 @ 14:45
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Y'all really smoke just to sit on your computer to buy Supreme?
Damn son, a whole new legion of losers have gotten into Supreme I see.


just makes the morning quicker, i blaze almost everyday.

the last loiter squad episode was weak, the d'angelo skit? lb.'s shit was funny, the skit where they make lucas lick dudes toe, wack. cakes being thrown when people ask for stuff, okay?

delocated, JON HE DOES IT. let me post this.


LeftBrain on the street was funny, The preview of the next booty hunter where they threw the cake was funny, The secret service was funny.
That delocated skit wasn't that funny. I've seen funnier clips from that show.
Apr 12, 2012 @ 14:52
Welcome back to another Thursday gentleman smokeyface

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Apr 12, 2012 @ 14:55
Waiting for dat drop so i can go back to sleep.

instagram: jlau1303

Apr 12, 2012 @ 14:56
Welcome back to another Thursday gentleman smokeyface


Lol gotta love the excitement
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0