[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

Sep 27, 2012 @ 02:18


Just got this in today. Reversable too blushing
Sep 27, 2012 @ 02:19
Mega, that's how it came to me though. Whoever makes your jewelry needs to have better quality control.


I AGREE

YOU CAN HIT REEZY UP AND HE WILL EXCHANGE IT FOR U BROZAY

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 27, 2012 @ 02:23
any1 got any promos codes for BS online? Free shippin, 10% off, anything?


use code DVMBVSS for 0% off
Sep 27, 2012 @ 02:29
any1 got any promos codes for BS online? Free shippin, 10% off, anything?


use code DVMBVSS for 0% off
lmao!
Sep 27, 2012 @ 02:29
hahahahha damn

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Sep 27, 2012 @ 02:31
yo megs whats good with them purple camo jackets?
Sep 27, 2012 @ 02:37
Yo Mega, are there any True x Blvck Scvle tees at the SF store or only online?
Sep 27, 2012 @ 02:42
use code DVMBVSS for 0% off


ahahaha. that shit really did make me laugh. oh well order complete.
Sep 27, 2012 @ 03:46
Originally posted by Inactive User
If anyone is looking for that Giants hoody, Jugrnaut has one left in size small. They do ship as well.



No way. No accounts got these yet.


The one that has the SF Giants and the NY Giants split in half?? I saw it there yesterday with my two eyes. Want me to take a picture??? It's this one.


2015 Reel vimeo.com/97743690

Sep 27, 2012 @ 04:16
Originally posted by Inactive User
How to clean gold plated items.

1

Take off all costume jewelry before entering water, including showers, tubs, swimming spools, spas and saunas, and before washing dishes. Do not wear costume jewelry when swimming in lakes or the ocean. Moisture on costume jewelry often leaves dark water spots that are difficult to remove without damaging the finish of the jewelry.
2

Remove all jewelry before using any type of household cleaning solution. Chemicals that come into contact with costume jewelry corrode it, removing the finish and leaving a white residue.

3

Put on jewelry after applying perfume and hairspray, as these substances can build up on jewelry and cause discoloration. In addition to dulling the shine of jewelry, the ingredients in perfume and hairspray build up in the crevices of jewelry, trapping dirt and dust. This creates a dark appearance difficult to remove if not cleaned regularly.
4

Store all jewelry in a lined jewelry box to limit exposure to air, which can discolor it over time. Exposure to air causes jewelry to tarnish, leaving dark stains on the metal surfaces.
5

Avoid wearing costume jewelry while exercising or during other activities that cause sweating. Sweat discolors some jewelry, especially artificial pearls. The discoloration occurs when the sodium from perspiration dries on the jewelry. Over time, this sodium buildup causes an overall dullness to metal surfaces.
6

Clean the jewelry on a regular basis to remove substances that could discolor it. Wash the jewelry item with one drop of baby shampoo and water. Use a soft-bristled toothbrush to clean hard-to-reach crevices. Rinse the jewelry well, and dry completely with a towel.


And my ring came in perfect condition.

You can't act spoiled for a ring that is under 60 dollars, and KL is selling them for 42. That's why I bought two. Just in case if I want to sell it and/or if the first ring fucks up some how.

Also these rings are bright as fuck when outside I saw COTDAWN. Shit makes my Invicta look stupid.
Sep 27, 2012 @ 04:23
anyone have the regular jack snakeskin wallet? was in need of a new wallet and kinda like it
Sep 27, 2012 @ 08:58
Yo Mega. I got one of my friends to buy a snapback at your store in NY. Now i got it, but damn im disappointed with the quality. It's no near the good quality of for example, 'the hundreds caps'. The front of the cap is very uneven and unsymmetrical(??).
It feels like the cap is made for ½ a dollar seriously. smh It is the white bone 'B' snapback.. does it have orange on its screen? Also is there anywhere on the cap saying 'Black Scale'? or just, made in U.S.A?...
Sep 27, 2012 @ 21:01
what is the hand holding in the democracy tee please anyone
Sep 27, 2012 @ 21:05
I thought it was a pistol wrapped in a flag.

Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

Sep 27, 2012 @ 21:56
I thought it was a pistol wrapped in a flag.

aight yeah thats what i thought thanks haha
Sep 28, 2012 @ 01:40


Brand New FUNERAL for sale from the 420 capsule...110$ shipped via paypal. HMU!
Sep 28, 2012 @ 03:20
Meg@ is the Haight store gunna have a soft opening on Friday??? Or legit open on sat?
Sep 28, 2012 @ 03:55
Meg@ is the Haight store gunna have a soft opening on Friday??? Or legit open on sat?


called reezy today he said that they were playing the saturday opening by ears...call SF store tomorrow to find out. i'm heading to haight sat morning regardless. fuck pickups besides who i've told tho i'm shaded out that they'll limit purchases of og funerals

p.s. SF store has true x blvck in-store and will be @ BLVCK HVIGHT if it opens.
Sep 28, 2012 @ 04:37
i'm shaded out that they'll limit purchases of og funerals


They only have 16 for in store right? They don't want shit looking like this in there...

http://www.youtube.com/watch?v=gkywyGoQ2yU
Sep 28, 2012 @ 05:32
Black Scale Haight Street location will be opening this weekend. It is going to be a classic grand opening.

Many in store exclusives and will only be available at Black Scale SF.

The black baseball jerseys with the v neck collar and leather lettering and numbers is the ultimate piece.

Hats, tees and pullovers all day.


Yeee let's see the address homie


yeah, whats the address mega? next to true?

Sep 28, 2012 @ 05:41
1415 Haight is the original True.
Can't figure out what the actual address is for the old True/new Black but I know the Trues were 1 or 2 shops away so its gotta be on the 1400 block. Next to Masonic. Upper Haight. See you there Saturday if it goes down.
Sep 28, 2012 @ 05:43
i'm shaded out that they'll limit purchases of og funerals


They only have 16 for in store right? They don't want shit looking like this in there...

http://www.youtube.com/watch?v=gkywyGoQ2yU


I'm barred as fuck right now but I coulda sworn Mega siad 40. Either way, call Black Scale SF (Grant) tomorrow and confirm that BLVCK HVIGHT-VSHBURY is opening
Sep 28, 2012 @ 06:05
I think the new store will be at the old Stussy location 1409 Haight St.
Sep 28, 2012 @ 06:36
I think the new store will be at the old Stussy location 1409 Haight St.


stussy closed? did they have a closing sale also?

Sep 28, 2012 @ 08:07
man you SF people are lucky. I'm hoping BSLA gets some OG FUNERAL hats....
Sep 28, 2012 @ 08:08
Yo Mega. I got one of my friends to buy a snapback at your store in NY. Now i got it, but damn im disappointed with the quality. It's no near the good quality of for example, 'the hundreds caps'. The front of the cap is very uneven and unsymmetrical(??).
It feels like the cap is made for ½ a dollar seriously. smh It is the white bone 'B' snapback.. does it have orange on its screen? Also is there anywhere on the cap saying 'Black Scale'? or just, made in U.S.A?...


What had did you get?

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 28, 2012 @ 08:09
Meg@ is the Haight store gunna have a soft opening on Friday??? Or legit open on sat?


No Friday. Saturday will let everyone know tomorrow b

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 28, 2012 @ 08:11
I think the new store will be at the old Stussy location 1409 Haight St.


Yessir.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 28, 2012 @ 08:16
I know this isn't the place to post this, but I have a BLVCK two finger ring for sale.
It has some fade, but still looks good.
Sep 28, 2012 @ 08:37
Some odd typo choices in the Fall line
Please login first to reply.
HYPECHAT 0