hype cog

[Diamond Supply Co.] - 2011 Official Discussion Thread

Feb 07, 2011 @ 15:22
i hope the bred release next friday or whenever this week . I'm going to big bear this week =(
Feb 07, 2011 @ 15:24
Im stoked, i just bought that Iron Maiden crew neck off Steve from The Hundreds for $70. So dope!


how ? did he put it on sale at the hundreds or something
Feb 07, 2011 @ 15:25
He was cleaning out his closet. It was his

|| instagram: lups1 ||

Feb 07, 2011 @ 15:26
your his homie ?
Feb 07, 2011 @ 15:29
Nah, he has a buncha shit for sale on his tumblr

|| instagram: lups1 ||

Feb 07, 2011 @ 15:47
Im stoked, i just bought that Iron Maiden crew neck off Steve from The Hundreds for $70. So dope!


Lol I think u mean switch

.

Feb 07, 2011 @ 15:49
Nah, he has a buncha shit for sale on his tumblr


fuckkkkk shoot me the tumblr link lol
Feb 07, 2011 @ 15:55
Lol I think u mean switch


Switch's name isn't Steve?

|| instagram: lups1 ||

Feb 07, 2011 @ 15:57
Switch's name isn't Steve?



ill follow you just give me the 2 links bro lol
Feb 07, 2011 @ 15:57

|| instagram: lups1 ||

Feb 07, 2011 @ 15:59
it says invalid
Feb 07, 2011 @ 16:06

|| instagram: lups1 ||

Feb 07, 2011 @ 16:13
thanks i jus want that HUF hat haha
Feb 07, 2011 @ 16:47
anyone know where I could get something lke this?
Thanks
http://plixi.com/p/75134434
Feb 07, 2011 @ 16:48
i don't know but i'm guessing he got it from Europe or something because it looks like it
Feb 07, 2011 @ 16:59
hey nick i remember about a year ago u tweeted that you made this 1 or 1 necklace for your little bro. is he letting it go? lol

http://cgi.ebay.com/Diamond-Supply-Co-SUPREME-UNDFTD-HUF-GOOD-WOOD-CHAIN-/180622550311?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0df16527#ht_500wt_1156

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Feb 07, 2011 @ 17:36
hey tones do you guys have the slim fit khakis in the LA store size 30?
Feb 07, 2011 @ 17:51
^^^ probably don't last time the closest ones i saw were orange i think they have khaki left online tho
Feb 07, 2011 @ 18:36
oh well. got navy and grey iceman beanies instead haha
Feb 07, 2011 @ 18:48
you could've saved that for the jet life collab ! lol
Feb 07, 2011 @ 21:07
anyone know where I could get something lke this?
Thanks
http://plixi.com/p/75134434


Originally posted by Inactive User
Ok Guys Srsly;2885277]i think they sell anal beads at the sex shop.


Why do you have to be a dick?

I think nick said on his twitter he had them custom made by a jewler in Europe I don't remember if he said he was ever going to produce some
Feb 07, 2011 @ 21:41
Originally posted by Inactive User
i think they sell anal beads at the sex shop.


Haha! good 1. We are actually going to be selling a version like this with less Diamonds to make it affordable. The 1 in the pic is a sample that would retail for $2500. We are trying to come up with 1 that has less Diamonds that will be about $400 retail. Keep u guys posted
Feb 07, 2011 @ 22:00
Haha! good 1. We are actually going to be selling a version like this with less Diamonds to make it affordable. The 1 in the pic is a sample that would retail for $2500. We are trying to come up with 1 that has less Diamonds that will be about $400 retail. Keep u guys posted


Thanks
Feb 07, 2011 @ 23:21
Originally posted by Inactive User
I mean shit, other than Diamond I don't keep up with what the current "hip hoppers" are into these days. I thought those were Diamond Anal Beads. That you wear around your wrist....I'm sorry for any confusion or wrath I may have incurred.

Hip hopper? That is diamond supply co..
Feb 08, 2011 @ 00:03
Originally posted by Inactive User
Diamond is a skate brand first and for most. Nick has acknowledged this multiple times.



What does this have to do with anything. I know diamond is a skate brand I got into it back when I skated
Feb 08, 2011 @ 01:41
Haha! good 1. We are actually going to be selling a version like this with less Diamonds to make it affordable. The 1 in the pic is a sample that would retail for $2500. We are trying to come up with 1 that has less Diamonds that will be about $400 retail. Keep u guys posted


That's dope, looking forward to purchase one.
Feb 08, 2011 @ 04:55
anyone know where I could get something lke this?
Thanks
http://plixi.com/p/75134434


looks like them joints that js came out by ben baller lmao
Feb 08, 2011 @ 12:25
cant wait for the shoes.
Feb 08, 2011 @ 12:32
Haha! good 1. We are actually going to be selling a version like this with less Diamonds to make it affordable. The 1 in the pic is a sample that would retail for $2500. We are trying to come up with 1 that has less Diamonds that will be about $400 retail. Keep u guys posted


Sounds like some exclusive sh!t. Anybody cop that luggage collab w/in4mation and gravis? I always wanted to cop one, but the price tag was a bit high for me especially since i don't travel too much. I remember in4mation had one on sale around $200 last time i checked, but that was a while ago.
Feb 08, 2011 @ 16:13
who else thinks the fillmore lion tee is in the top 5 best diamond tees ever
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0