hype cog

[Diamond Supply Co.] - 2011 Official Discussion Thread

Jul 14, 2011 @ 19:36
does anyone know what street wear brand it is that uses the egyptian eye as their logo? its like the eye of horus and i think they put it on a crewneck, im pretty sure everyones seen it here.
Jul 14, 2011 @ 19:37
I know supreme has that logo on there newest seasons new eras.


|| instagram: lups1 ||

Jul 14, 2011 @ 19:46
thats probably where i saw it!!! haha thanks bro
Jul 14, 2011 @ 19:56
In my closet!


O word. Would u be willing to sell?
Jul 15, 2011 @ 01:20
so far im really impressed by my HOF cap. i havent owned any of the Diamond ones so i cant compare the quality. right now im currently training a slight curve into the brim.
Jul 15, 2011 @ 11:20
man its been hard not to cop anything from the past 2 seasons but falls gonna be INSANE, dont mind that they recycled tons of designs because they came out in nasty CW that i dont have! smokeyface

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Jul 15, 2011 @ 14:09
man its been hard not to cop anything from the past 2 seasons but falls gonna be INSANE, dont mind that they recycled tons of designs because they came out in nasty CW that i dont have! smokeyface



True. Just wait for the holiday preview though. I believe it should be here before fall drops, but nick posted photos of some nice varsity jackets and he said he will be dropping fitteds too. That's all I know of right now but it sounds dope

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 14:58
looking to move this OG heat RIGHT NOW like seriously im 100% legit been buying and sellin on this forum for 2 years now all size M besides the tiff blvck diamond life (size L) PM ME!!

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Jul 15, 2011 @ 15:20
nice fukin shit ^^
Jul 15, 2011 @ 15:57
nice fukin shit ^^


thanks man, never fall off, and puro pari are SOLD. rest is still up for grabs. cash only no trades

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Jul 15, 2011 @ 15:58

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 16:04
Jul 15, 2011 @ 16:05
was just gonna post it haha
damn im just low on funds for them


yea same, i cant cop em either lol. just doin a favor for those who missed out

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 16:13
How much are the glasses on MLTD?

I cant go on that site at work.

|| instagram: lups1 ||

Jul 15, 2011 @ 16:14
how much are the glasses on mltd?

I cant go on that site at work.


$90

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 16:15

|| instagram: lups1 ||

Jul 15, 2011 @ 17:01


copped. been needing shades for awhile didn't think i'd be able to get my hands on these smokeyface
Jul 15, 2011 @ 21:14
looking to move this OG heat RIGHT NOW like seriously im 100% legit been buying and sellin on this forum for 2 years now all size M besides the tiff blvck diamond life (size L) PM ME!!


how much are yu looking for the patron shirt?

http://www.flickr.com/photos/taylxr http://clicksnapreload.tumblr.com/ @taylxr

Jul 15, 2011 @ 21:18
how much are yu looking for the patron shirt?


It's sold

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Jul 15, 2011 @ 21:34
http://www.youtube.com/watch?v=rN-eVcexSwg&feature=related

lots of diamond in this vid I just stumbled upon
Jul 15, 2011 @ 21:43
http://www.youtube.com/watch?v=rN-eVcexSwg&feature=related

lots of diamond in this vid I just stumbled upon


dope! haha nick's cameo at the end
this is 1 of my fav diamond videos cause spitta just cracks me up haha

http://www.youtube.com/watch?v=wh1pBvVIWo4

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 22:03

Good lookin out bruddah, funds are hella low but i need this in my life. frogskins just arent cuttin it for me anymore smokeyface

#TMC

Jul 15, 2011 @ 22:05
Good lookin out bruddah, funds are hella low but i need this in my life. frogskins just arent cuttin it for me anymore smokeyface


hah i feel you man

btw anyone need a Wiz hoody sz large? not for an insane price either smokeyface

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 22:24
I might consider getting a pair of the 9fives, my frogskins got destroyed the other day, so I might just have to get a pair smokeyface
Jul 15, 2011 @ 22:50
yo nick what hat is that? i hope it has yet to be released cause that shits ill

http://instagr.am/p/HrXeC/

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 15, 2011 @ 23:49
yo nick what hat is that? i hope it has yet to be released cause that shits ill

http://instagr.am/p/HrXeC/


I'm assuming yacht club? And nah not realeased yet. That hat is fire, can't wait for it

Instagram/twitter: @srod300

Jul 15, 2011 @ 23:54
I'm assuming yacht club? And nah not realeased yet. That hat is fire, can't wait for it


yea i know. kinda similar to these

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Jul 16, 2011 @ 00:44
ordered some shades off mltd smokeyface

Check out my F/S thread. http://hypebeast.com/forums/apparel/tees-jackets- denim-various-brands-black-scale-diamond-nf- and-more/

Jul 16, 2011 @ 15:50
how does the big sean snapback fit like? like the summer 2011 diamond snaps?
Jul 16, 2011 @ 16:37
looking to move this OG heat RIGHT NOW like seriously im 100% legit been buying and sellin on this forum for 2 years now all size M besides the tiff blvck diamond life (size L) PM ME!!


Would've definitely copped that dr. j tee if it was a large, but PM me a price for it and i'll see what's good.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0