hype cog

Sons of Anarchy

Sep 11, 2012 @ 19:12
Finished watching all 4 seasons.

That shot of Tara and Jax reflecting John and Gemma was smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 11, 2012 @ 19:24
Gonna start watching it but I'll never catch up.
Sep 12, 2012 @ 03:24
tig bout to go off
Sep 12, 2012 @ 03:37
What Pope did to Tig was FUCKED.

https://www.instagram.com/aldrxn/

Sep 12, 2012 @ 04:41
Pretty good premiere. I still can't stand Tara though.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 12, 2012 @ 06:35
Fucking dope premiere. Pope is a G smokeyface Pretty obvious to me that Clay is behind the warrant out for Jax so he can still call some shots. Tib's gonna bang out this season.
Sep 12, 2012 @ 06:47
any ideas on who you guys think is behind the home invasions? This season looks like it's shaping up to be a damn good one smokeyface
Sep 12, 2012 @ 06:58
No idea, but they emphasized the fact that one of them is missing a foot. Kind of curious what role Jimmy Smits will play this season too.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 00:45
I'm confused is the mexican cartel boss a straight up fed or is he like ghost snitching part time but still doing dirt work.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 13, 2012 @ 01:02
fucking love this show

Still selling shit. Got banned for not wanting to sell to some mod on this site lmao. PM Me for pics of what im selling.

Sep 13, 2012 @ 01:10
I'm confused is the mexican cartel boss a straight up fed or is he like ghost snitching part time but still doing dirt work.


They both have badges, so I assumed they were always feds that were doing dirt work as undercover agents. If they were just snitches, they wouldn't have badges.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 01:21
Ah I see.

and I lol'd at that nikka Tig.

He sounded like he was having an orgasm.

I'm glad to see Jax with long hair. He looked like a fucking pussy with short hair.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 13, 2012 @ 01:33
Yeah Tig's acting was pretty rough during that scene

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 03:43
No idea, but they emphasized the fact that one of them is missing a foot. Kind of curious what role Jimmy Smits will play this season too.

it's the pegleg dude that they introduced in to the charter from the nomads.
Sep 13, 2012 @ 03:49
Chuck Zito came in as one of the nomads too smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 03:53
i have an odd feeling that clay is behind the home invasion too since it was that nomad. i have no idea why but i'm sure he has something up his sleeve. what y'all think?
Sep 13, 2012 @ 04:28
It's possible. Who did they hit besides Unser? I know they mentioned it during the show but I can't remember.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 04:34
pope hard core. who knows how many niggas he put in that box

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Sep 13, 2012 @ 04:42
It's possible. Who did they hit besides Unser? I know they mentioned it during the show but I can't remember.

yeah idk either. all i know is just when it seems like clay is done for he is still running shit in a way. as much as a dick he is, he is such a badass.
Sep 13, 2012 @ 05:06
Tig was already pissed that he killed Pope's daughter based on the lie, and now as a result of the lie Tig's daughter was killed, so he's going to snap. If he doesn't attempt to kill Clay this season I'll be shocked.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 07:46
Tig was already pissed that he killed Pope's daughter based on the lie, and now as a result of the lie Tig's daughter was killed, so he's going to snap. If he doesn't attempt to kill Clay this season I'll be shocked.


First and foremost, I think he will be going after Pope. Secondly, in the previews for the season, it shows a few of them get locked up again. Curious to see what goes down between them inside. Also, curious as to what role the new Mexican guy is going to play too. I heard Ashley Tisdale and Joel McHale join the cast briefly...haha
Sep 13, 2012 @ 07:53
Adam Carolla is friends with Kim Coates (Tig) and he said on his podcast that Kim told him to watch the show because the first 3 episodes of this season were focused on his character. I suppose that means Tig is definitely gonna make some big moves.
Drewbacca
Sep 13, 2012 @ 08:52
HMMM. great first episode. random thought time. kinda annoying how they are reflecting piney in clay and the trailer for next episode show him drinking and shit. i think clay does still have some sort of agenda. when it shows his reaction to saying ope wont be at the table, i feel like he decides on one of his plans. i like how they made the niners and laron look like bitches by introducing pope. tiggy is about to go cray for sure.

jaded, they said that they were subsidized BY the cia, so i feel like that means they were approached by them to start working. or whatever agency it is.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Sep 13, 2012 @ 08:56
Oh okay. I didn't think they'd have badges if they were just informants, so I assumed they were undercover the whole time.

i'm the best mayne, i deed it

Sep 13, 2012 @ 09:00
Adam Carolla is friends with Kim Coates (Tig) and he said on his podcast that Kim told him to watch the show because the first 3 episodes of this season were focused on his character. I suppose that means Tig is definitely gonna make some big moves.


Bout damn time. He's been hyped as that badass that goes way back with Clay but has barely done a damn thing so far.

...

Sep 14, 2012 @ 04:55
Yeah Tig's acting was pretty rough during that scene


I mean it is hard to recreate the kind of emotion that goes on when something like that happens. He's no big time actor. Even then, some can't pull it off. It was hard to watch.

Also, based on his actions alone, I believe Clay is planning something. He has some sort of hidden agenda. He prolly wants Jax to destroy the club with his poor decisions and them to get rid of him at the end of the table. Clay looks frail as shit; can't even ride a motorcycle.
Sep 14, 2012 @ 08:13
The scene was pretty awkward to watch but only because of the excessive use of baby and his soft tone when he said it. His yelling n shit was fine. Shit is gonna pop off the next couple of episodes tho. And that last scene caught me by surprise, well executed smokeyface
Sep 14, 2012 @ 08:39
I thought the acting was pretty decent. IMO he meant for the whole awkward reserved moans sobbing "oh baby" cause that's kinda the guy Tig is.

Even in the face of watching his daughter get burned alive he was unsure how to show his emotions cause he's been living in an MC his whole life.

If anything, going ape shit and yelling random expletives would've been the easy way to act that scene out.

...

Sep 14, 2012 @ 09:04
Still a great character, probably my favorite on the show, together with Opie.
Sep 14, 2012 @ 14:48

Interested in AirMax

Please login first to reply.
HYPECHAT 0