hype cog

Movie Trailers, News & Rumors Thread

Apr 13, 2012 @ 00:08
Sin City 2 is a go
http://www.deadline.com/2012/04/sin-city-sequel-is-a-go-for-robert-rodriguez-and-frank-miller/?ref=nf
Apr 18, 2012 @ 23:39
Cudi might likely do something on the soundtrack or be a voiceover , were all just curious of how this flim is gonna turn out .


Battle Angel by James Cameron will be green lighted but , maybe in the next 7 years? lol

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Apr 24, 2012 @ 22:13
^^ That should be GREAT idea. I would approve. I think this version of modern day Batman has been done . Nolan has taken it to such a great level.

Batman Beyond when it 1st came out i couldnt understand it but now it was such a nice ass series.

Future Gotham , Neon Lights, Hover Cars , Neo Jokers , great CGI graphics with a $100+ Million Dollar Budget i say lets GO.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Apr 25, 2012 @ 22:40
Future Gotham , Neon Lights, Hover Cars , Neo Jokers , great CGI graphics with a $100+ Million Dollar Budget i say lets GO.

thats what the fuck im talking about!
Apr 29, 2012 @ 22:46
Sin City 2 is a go
http://www.deadline.com/2012/04/sin-city-sequel-is-a-go-for-robert-rodriguez-and-frank-miller/?ref=nf


sweet

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 30, 2012 @ 18:53
Some local flim group are trying their hand at remaking the Dragonball Z Flim , dubbing it Dragon Ball Z : Sayin Saga

http://www.youtube.com/watch?v=Pd1BIAsPc9M

At least their giving effort . But their on a budget .

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

May 01, 2012 @ 05:09
^^ Tbh,that already looks better than that hollywood piece of shit movie that came out a few years back.

http://illestxvillian.tumblr.com/

May 01, 2012 @ 16:19
deadass, if for nothing else than they're actually interpreting the real DBZ characters as opposed to just making them different people altogether

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM

May 01, 2012 @ 17:36
WTF That dragonball amateur video actually seemed pretty dope (would never watch a full movie tho, still not giving dbz the justice it deserves) but fuck, that just showed how big they failed with the actual one and how cool a real movie would be.
May 02, 2012 @ 16:48
New Hulk franchise , is bubbling.

Paul Glitter a Marvel rep wants a Spin off TV show , combined with another single Hulk flim in 2015

Mark Ruffalo whos playing the Hulk in The Avengers , is already signed up for 6 Marvels Flims , so its in the air what they want to do it.

New Dark Knight Rises Trailer #3

http://youtu.be/m5VDDJlsD6I

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

May 02, 2012 @ 20:21
can people start posting sauces?
May 07, 2012 @ 20:41
sauces or sources?

The Avngers , litterally raping the Box Office this weekend. Expect The Avengers 2 & 3 in the next 10 years


AVATAR 2,3, maybe 4 says Cameron , says he's all foucused on pushing this franchise. Im Wit It.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

May 10, 2012 @ 21:16
From The Director That Brought You Never Back Down ....

Is doing Kick Ass 2 ..... yeah thats ...sad.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

May 12, 2012 @ 17:57
Some local flim group are trying their hand at remaking the Dragonball Z Flim , dubbing it Dragon Ball Z : Sayin Saga

http://www.youtube.com/watch?v=Pd1BIAsPc9M

At least their giving effort . But their on a budget .

still looks homo as fuck. anyways...

May 13, 2012 @ 18:57
Some local flim group are trying their hand at remaking the Dragonball Z Flim , dubbing it Dragon Ball Z : Sayin Saga

http://www.youtube.com/watch?v=Pd1BIAsPc9M

At least their giving effort . But their on a budget .

still looks homo as fuck. anyways...



NICE.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

May 13, 2012 @ 19:11
I've been waiting for Sin City 2 since it was announced back in 06. Hopefully everybody returns and they have a panel or some shit at Comic Con in July
May 14, 2012 @ 01:31
still looks homo as fuck. anyways...


The whole story revolves around a slutty woman.

What do you expect? Haha.
Jun 09, 2012 @ 07:48
Judge Dredd remake looks ok , i guess idk why their remaking it , i thought the OG was just fine but whatever.

TRANSFORMERS IV 4 : BEAST WARS! (*Shit i wish) lol seriously tho , Bay is on reving up the flim and after this he says he'll give the torch to whoever wants to takeover the series , and for IV a entirely new cast , bots included.

As i said with TF 2 they should just follow the plot of the Transformers Animated Flim , that movie was ILL.

Ninja Turtles *Bay Produced, Kid Cudi (Support That WZRD album) , & Newly Rumored ?VANILLA ICE Appearance ?)
Dropping Around Christmas 2013 Live Action but CGI Turtles I.E Recent Planet of The Apes type feel. TMNT Nickleodean Show i guess is dropping around fall ? ill probaly watch 2 episodes and wont care anymore , nothing tops the O.G Series.

Sam Jackson is added to the cast of the remake of Robocop, Im In , but it wont probaly top the OG.

Russo Brothers , recent works Happy Endings & Community,(Actually Funny Shows) are directing CAPTAIN AMERICA II *April 4th 2014*they won against F. Gary Gray who directed The Italian Job. A shot In the Dark I Guess ? lets see how this goes...

Still looking for this Trailer for 47 Ronin smh

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Jun 18, 2012 @ 23:11
TMNT pushed back til March or May 2013

Watch Dogs , live action flim maybe in the works , i highly approve it. Must have game.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Jun 26, 2012 @ 03:44
Dumber & Dumber II is scrapped smh

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Jun 29, 2012 @ 16:47
Genndy Tartakovsky to direcet a 3D Popeye flim from Sony Pictures, im actually kinda proud of Sony giving some compettion to Pixar .

Think Like a Man Sequel in the works.

Tyler Perry is writting a Sci Fi flim ... no comment.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Jul 12, 2012 @ 22:51
Channing Tatum for a Evel Knievel biopic.

Ride Along , starring Kevin Hart & Ice Cube.

Fox is rebooting Daredevil , as well they should because that movie was shit thru n thru .

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Jul 13, 2012 @ 00:26
Genndy Tartakovsky directing a movie!? Godlike...

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Aug 25, 2012 @ 06:25
July damn , i gotta keep up.

Thor: The Dark World (Thor 2) is in the works , and OZ's own O.G adebisi actor Akinnuoye-Agbaje is playing one of the villians. Great look.

Chuck Norris says hes OUT of Expenables 3 , as he should cause hes Chuck Norris

Jim Carrey is wanted for the cast of Kick Ass 2 ...he should do it im really sad that his career fell all the way off.

47 Ronin is pushed to X-Mas 2013 , im pissed.

But Keanu is on for Bill & Ted 3 so that kinda even things out .

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Aug 25, 2012 @ 09:50
Dumber & Dumber II is scrapped smh



That movie, judging by the trailer, looked so fucking ass I don't know how it didn't go straight to DVD/Netflix

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Aug 25, 2012 @ 14:51
lol at Jim Carrey falling off, that dude is just enjoying spending all the fucking money he's made, why keep up that kind of work pace when you got so much bread? I'm sure that nigga gets offers every day he just don't want to do

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM

Aug 25, 2012 @ 22:57
lol at Jim Carrey falling off, that dude is just enjoying spending all the fucking money he's made, why keep up that kind of work pace when you got so much bread? I'm sure that nigga gets offers every day he just don't want to do

That can be true , but i wouldnt mind seeing him in some good roles nowadays

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Aug 26, 2012 @ 20:38
Originally posted by Inactive User
That movie, judging by the trailer, looked so fucking ass I don't know how it didn't go straight to DVD/Netflix


there was a trailer for it?


My bad, im Talking about the first one

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Aug 28, 2012 @ 19:46
Wachowskis Bros. rumourd to be down with Directing the Justice Leauge movie.

George Lucas will drop Clones and Ep 3 in 3D next year....

idk why , but hes $Eatting$ no matter how many times he retro's his flims

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Aug 29, 2012 @ 06:07
Faggot needs to drop 3 new star wars movies.

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Please login first to reply.
HYPECHAT 0