hype cog
HYPEBEAST Forums is currently frozen. Threads and posts are still available to view. A new community initiative is being developed and will be rolled out soon.

The Walking Dead

Oct 17, 2012 @ 04:32
What was the prisoners infamous line?

It's from the comics, but they say," You guys want some meatloaf?"

I want to know how that dude kept his mustache so well groomed in a prison during a zombie apocalypse too....
Oct 17, 2012 @ 04:40
What was the prisoners infamous line?

It's from the comics, but they say," You guys want some meatloaf?"

I want to know how that dude kept his mustache so well groomed in a prison during a zombie apocalypse too....

lmao

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Oct 17, 2012 @ 05:29
the part i didnt get with the the riot control guys was why are there riot control guys at a prison in the first place, especially during a zombie apocalypse
Oct 17, 2012 @ 05:33
the part i didnt get with the the riot control guys was why are there riot control guys at a prison in the first place, especially during a zombie apocalypse

im sure prisons keep riot control gear on deck

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Oct 17, 2012 @ 17:40
^
im sure there were riot control dudes at a lot of places trying to contain the zombies. remember in the first season when it shows flashbacks to when the zombies first were at the hospital rick was in a coma at, there were riot control guys there as well just trying to either kill them or keep the zombies contained because nobody knew wtf was going on so they called riot control. i'm suspecting they are at the prison for the very same reason

•••

Oct 17, 2012 @ 21:09
the situation with the fully suited riot gears seems to be the big question on everyones mind...

what bothers me is that even on the talking dead, Hardwick asked him that exact question and he kinda danced around it, almost as though he didn't have the answer either. real strange.
Oct 18, 2012 @ 00:43
over or under one episode for the prisoners? what you guys think?
Oct 18, 2012 @ 01:27
hard to comment on that coming from the comics but i can't imagine they wouldn't mine the conflict there for a while
Oct 18, 2012 @ 01:49
Nobody would have died with full riot gear on though. Any normal person would take the helmet off. It's impossible for you do die with it on, unless you were bit which didnt happen
Oct 18, 2012 @ 03:12
They were probably just trying to do something different in terms of zombie types that the people encounter and it backfired on them...
Oct 18, 2012 @ 03:39
Nobody would have died with full riot gear on though. Any normal person would take the helmet off. It's impossible for you do die with it on, unless you were bit which didnt happen


They could have died from starvation, who knows.

BUT SERIOUSLY FORGET THE DAMN RIOT GEAR QUESTIONS, HOW THE HELL IS THAT GUY'S MUSTACHE SO WELL GROOMED?! and who the hell mows all the lawns?!

srs questions.
Oct 18, 2012 @ 03:45
Nobody would have died with full riot gear on though. Any normal person would take the helmet off. It's impossible for you do die with it on, unless you were bit which didnt happen


They could have died from starvation, who knows.

BUT SERIOUSLY FORGET THE DAMN RIOT GEAR QUESTIONS, HOW THE HELL IS THAT GUY'S MUSTACHE SO WELL GROOMED?! and who the hell mows all the lawns?!

srs questions.

that grass was pretty well taken care of....as well as that stache
i guess there wouldnt be too much grass after the winter

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Oct 18, 2012 @ 03:47
Doesn't it only take a scratch to turn? Should be pretty easy to get scratched even in riot gear.

FS: Supreme SB's /Black Scale/Diamond/5TH column M/L DS http://hypebeast.com/forums/apparel/172320/

Oct 18, 2012 @ 03:54
^I guess you haven't been paying attention?

EVERYBODY is infected. Regardless if you get scratched or not. If you die of natural causes you'll still turn into a zombie.
Oct 18, 2012 @ 05:12
What ever happend to Merle?
Oct 18, 2012 @ 05:17
What ever happend to Merle?


He's comin back; he cut off his hand to escape the roof

Inactive User

Oct 18, 2012 @ 08:20
over or under one episode for the prisoners? what you guys think?

based on how rick handled the guys at the bar i'm guessing next eps.
Oct 18, 2012 @ 15:26
Did they copy that axe scene from the game....

Don't badmind me.

Oct 18, 2012 @ 16:11
lol @ copying from the game this shit is based off of a graphic novel mane.

Buffalo Bills till I die.

Oct 18, 2012 @ 16:28
lol @ copying from the game this shit is based off of a graphic novel mane.


I dont think he was axed in the comic, maybe wrong... In the game I had to take someone leg off

Don't badmind me.

Oct 18, 2012 @ 20:28
the amputation thing has come up in comics and the game, the show and game are based on the comic
Oct 19, 2012 @ 08:11
dude pulls the gas mask off along with face....$hit was gross

Karmaloop REP Code: 4THEWIN 20%off

Oct 19, 2012 @ 09:49
RIP THAT LIMB.

o Mai goodness

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

Oct 19, 2012 @ 12:30
dude pulls the gas mask off along with face....$hit was gross

I thought it was hilariously fake looking lol

-

.

Oct 21, 2012 @ 05:15
off topic but check out Halloween Horror Nights if you're a fan of this show. it was live af
Oct 21, 2012 @ 06:27
off topic but check out Halloween Horror Nights if you're a fan of this show. it was live af


Yeah? I've been trying to go to Universal for Halloween. Is it a maze?
Oct 21, 2012 @ 18:04
Sucks how lori and the baby won't make it for next season smh

I got hoez on deck niggah

Inactive User

Oct 21, 2012 @ 18:43
Sucks how lori and the baby won't make it for next season smh


maybe well get to see the zombie baby pop out like in alien

Oct 21, 2012 @ 20:31
Sucks how lori and the baby won't make it for next season smh


You son of a bitch...
Oct 21, 2012 @ 20:58
"is this helping you with the ladies?"
"no"

fuck. me. plz.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

This topic is locked, replies are no longer accepted.