Official Film Thread

Feb 08, 2011 @ 22:34
nice
Feb 10, 2011 @ 23:10
Where do you NYC dudes get your film developed?

I got my first roll developed at Walgreens at Astor Place. Shit is like $7.99 + tax for one roll.

;x


http://www.theclab.com/

A dollar less but i heard it got good reviews.
Feb 11, 2011 @ 15:44
some extra for my portfolio


FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Feb 13, 2011 @ 04:12
a good camera for a beginner?
Feb 13, 2011 @ 08:29
a good camera for a beginner?


Canon AE1-P
Olympus OM1
Feb 14, 2011 @ 02:09
finally, my yashica mat 124g has arrived - too bad the meter's broken but its all good.
heads up for some pics in the upcoming weeks.
Feb 14, 2011 @ 14:17
finally, my yashica mat 124g has arrived - too bad the meter's broken but its all good.
heads up for some pics in the upcoming weeks.


Mine is too, you can always use the iphone app:
Light Meter.
Feb 14, 2011 @ 19:38
hah, don't have an iphone.
i'll probably just guestimate my exposures or carry a light meter around.
Feb 15, 2011 @ 16:41
damn expensive to develop film in america.
im in china, the local store charges 5rmb for developing a negetive roll. 1usd = 6.5rmb.
20rmb for scanning.

i develop blk&white film myself.

http://wu-tun.com

Feb 15, 2011 @ 16:44
i didnt know theres a film thread lol.

http://wu-tun.com

Feb 15, 2011 @ 16:58
posted in the daily snap thread lol.










http://wu-tun.com

Feb 15, 2011 @ 18:43
finally, my yashica mat 124g has arrived - too bad the meter's broken but its all good.
heads up for some pics in the upcoming weeks.


camera is soo nice, i love mine

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Feb 16, 2011 @ 03:45
a few more








http://wu-tun.com

Feb 16, 2011 @ 22:06





over expired film, who wants to buy the rest of it....

julianxberman.tumblr.com /

Feb 16, 2011 @ 22:06
^^hey did you shoot that tyler the creater video, the new one in black and white?

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Feb 16, 2011 @ 22:08
Nope.

julianxberman.tumblr.com /

Feb 16, 2011 @ 22:13
Nope.


Who shot it? Do you know the set up?

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Feb 16, 2011 @ 22:19
5D2, it's in the video description, i don't remember nor know who it is.

julianxberman.tumblr.com /

Feb 19, 2011 @ 20:52
Just facebooked you, Julian. Need access to them dope flicks. (Mad awkward, no homo.)
Feb 21, 2011 @ 01:00
Someone recommend me a decent scanner. blushing

For scanning negs.
Feb 22, 2011 @ 05:05
Epson 4490.

julianxberman.tumblr.com /

Feb 22, 2011 @ 07:31


Dope, Terry Richardson esque haha

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Feb 22, 2011 @ 20:30
Holyfuckingshit.
I just dropped off two rolls at walgreens to get processed and scanned to a cd.
They charged me 15 fucking dollars.
Feb 22, 2011 @ 20:42
^ Yeah, shit is really expensive.
Feb 22, 2011 @ 20:48
ferreal mannnnnnnnn. And my school shut down the darkroom cause it's "outdated" and they wanna go completely digital. So I'm gonna sneak in there and steal some shit so I can start developing my own shit!
Feb 23, 2011 @ 02:29
Holyfuckingshit.
I just dropped off two rolls at walgreens to get processed and scanned to a cd.
They charged me 15 fucking dollars.


That's actually not that bad. Up here it's almost 13 dollars per roll which is fucking rip off.
Feb 23, 2011 @ 15:17
I pay like
Feb 23, 2011 @ 19:34
Fuckitttt





Feb 23, 2011 @ 22:12
extra

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Feb 24, 2011 @ 01:11





flickr.com/juelz

julianxberman.tumblr.com /

Please login first to reply.
HYPECHAT 0